"את הכל מוצא בך כלום לא חסר לי" פרק 16

nthv99 16/03/2014 940 צפיות 2 תגובות

מקווה שאהבתם פורים שמח :)
פרק 16
נ.מ. נועם (זוכרים אותו? אם לא אז יש בהקדמה תיאור עליו)
כן אני שמח בשביל אביאל שיש לו חברה והכל אבל וואלה כל היום הוא חופר עליה על כמה שהיא חמודה ויפה וככה וככה.. הבעיה הכי גדולה שמרוב סיפורים נראלי שגם אני קצת מתחיל לחבב אותה.. כבר שבועיים שכל פעם שהיא באה לאביאל שאני לידו אני מת מקנאה משו פחד. מה אבל אין מה לעשות חברה של חבר ולא סתם אלה חבר שהוא כבר אח בלב.. יווארדי אני מת כבר רציני אני מת לנשק אותה אבל…
התארגנתי לבצפר ראיתי את אביאל התחבקנו והלכנו לשבת קצת עד הצלצול ופתאום משום מקום היא באה נתנה לי נשיקה בלחי ולאביאל דפקה איזה בוסה ואמרה שהיא חייבת ללכת והלכה.
דיברנו קצת עד הצלצול אבל לא יכולתי להתרכז בשיט בגללה מה יש בה לעזאזל???? היה צלצול ובכיתה גם רק חשבתי עליה ועל החיוך שלה והיופי הזה שלה טוב די נאי חייב לספר לאביאל למה אני יודע שאם אני לא יספר לו הוא באמת יחשוב שמשו לא בסדר איתי..
בהפסקה ישבנו יחד ואז אמרתי לו:
"אני חושב שאני אוהב את מאיה"
"איזה מאיה מאיה שלי?" וראיתי כבר את המבט הזה שלו שאי אפשר להרגיע.. רק היא יכולה..
"כע.." אמרתי להורדתי תראש
"כוסאומו נשבע לך אם אתה רק מעז לגעת בה אתה מת!"
"היא שלך אל תדאג" ראיתי שהוא נרגע טיפה אבל לא מספיק הוא כבר איגרף את היד שלו מוכן להרוג מישו ואז היא באה ושהיא ראתה אותו ככה היא חיבקה אותו ולחשה לו משו באוזן לא הצלחתי לישמוע מה אבל אני רק יודע שהוא נרגע אבל אני בתוכי מת מת מת מקנאה שהם ככה…
היה צלצול ונכנסנו לכיתה אבל שוב כל כל כל השיעור רק חשבתי עליה אז שעתיים אחרונות הברזתי והלכתי לים אין אין הדבר שהכי מרגיע. אחרי כמה דקות הרגשתי ידיים עדינות נוגעות בכתפי ישר הבנתי זיהיתי את הריח הזה שלה היא התיישבה לידי והביאה לי פרצוף כזה לא מובן ואמרתי:
"ההיתי צריך לחשוב קצת אז הים היה המקום הכי מתאים"
"אני מכירה את ההרגשה…" ואז פשוט ישבנו ושתקנו לא מאותו רגע היא באה לא הצחלתי להתרכז רק ניסיתי לא לנשק אותה..
"אתה חושב שאביאל באמת אוהב אותי?" כאב לי לענות על זה..
"אני בטוח שהוא אוהב אותך באמת שאני מכיר אותו לא מעט זמן והוא אוהב אותך" ראיתי שהיא שמחה נכון זה היה קשה לי אבל שאוהבים מישו הכי חשוב לך שהוא יהיה מאושר… כמובן שעדיף לי שהיא תיהיה מאושרת איתי אבל אם היא מאושרת איתו זה טוב.. אבל אם הוא רק מעז לגרום לה לבכות שלא מאושר אני מקסח אותו רציני למוות!


תגובות (2)

תמשיכייייייי מושלםםםם

16/03/2014 09:55

תמשיכי פרק מדהים מהמממם

16/03/2014 10:43
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך