"את היחידה שבליבי..חיים שלמים חיכיתי רק לך .. ♥"
נקודת מבט של הילה-
אז כמו תמיד אמא העירה אותי לבית הספר ,אמרתי לה ושכנעתי אותה שתעיר אותי עוד חמש דקות אבל כמו תמיד השיכנועים שלי על הבוקר לא עובדים . לבסוף קמתי וחשבתי : מי היה מאמין שזה היום הראשון של כיתה י"ב , נשאר ללמוד רק עוד שנה וסיימנו בצפר !! .
צחצחתי שיניים,לבשתי חולצת בצפר ורודה ומכנס ג'ינס ונעלי ספורט לבנות והתאפרתי שמתי בושם ואז ליאור התקשר אליי ואמר לי שהוא מחכה לי מחוץ לבית (הוא גר קרוב אליי),לקחתי את האוכל שמתי בתיק של בצפר לקחתי פלאפון וכסף ויצאתי. נתתי לליאור נשיקה על הלחי כמו תמיד והוא חיבק אותי, התחלנו ללכת ברגל לבצפר. לפתע ליאור אמר שיש היום מסיבה באיזה מועדון ושאל אותי אם אני באה אמרתי לו שכן רק אם לינוי ומעיין יבואו.
הגענו לבצפר (הבצפר קרוב לבית שלי).פגשנו שם את החברים שלנו אמרנו שלום לכולם ולבסוף נכנסנו לכיתה , אני וליאור ישבנו ביחד ,מאור ולינוי ישבו ביחד וגם נאור ומעיין ישבו ביחד , כולנו ישבנו שולחן מאחורי שולחן ,ליאור אמר לנאור ועומר לבוא למחששה ,והם יצאו לסיגרייה של הבוקר שלהם חשבתי כמה צפוי.
לפתע היה צלצול , המורה נכנסה והתחילה לחפור לנו שלמרות שזאת שנה אחרונה אנחנו צריכים להשקיע וכל זה…בקיצור חפרה את הנשמה , אחרי עשר דקות פתאום הבנים החליטו להיכנס לשיעור והמורה שאלה אותם למה הם איחרו ? הם אמרו לה שהם היו בחצר של בצפר והיא אמרה להם שילכו למנהל הם אמרו למורה אבל באמאש'ך היינו פה לפני הצלצול פשוט היינו בחוץ , המורה אמרה עכשיו למנהל !! ליאור אמר יאללה לכי חפשי גם כן את נראלך שאני הולך למנהל ,פתאום המנהל נכנס לכיתה ושאל למה יש הרבה צעקות וכמו שמורות רגילות ,המורה הלשינה עליהם , המנהל לקח את הבנים לחדר שלו והתחיל לצעוק עליהם שם.
נקודת מבט של ליאור-
אחח בווקרר !! כמה שאני שונא את הבצפר המזדיין הזה ! מי היה מאמין שנגמר כל כך מהר החופש הזה ? כל החופש הזה ?! רק סטוצים ואלכוהול , נשבעע שאין חיים טובים כמו אלה ! בקושי הרגשתי אותו היה זורם לי עכשיו איזה חופש של שנה , אמא שלי עלתה לקומה שלי והתחילה להעיר אותי ואת אחותי הקטנה ,קמתי לבסוף כי להתעסק עם אמא על הבוקר זה לא טוב , אמרתי לאמא שלי שאני יום אחד עוד ישרוף את הבצפר הזה כבר לא בא לי בטוב ,וכמו תמיד היא מצליחה לנחם אותי ואמרה שנשארה לי עוד שנה וזהו אני עף מהבצפר ולתמיד ! א'חח חיימשלי האמא הזאת ! לקחתי את התיק את הפלאפון וכסף ועפתי מהבית. בדרך התקשרתי להילה ואמרתי לה שתצא בגלל שאני מחכה לה מחוץ לבית , ואז היא יצאה א'חח כמה שאני חולה על הקטנה הזאת היא הביאה לי נשיקה על הלחי וחיבקתי אותה , הלכנו ברגל לבצפר ואז סיפרתי לה על המסיבה שיש היום במועדון ושאלתי אותה אם היא באה היא אמרה שכן רק אם לינוי ומעיין יבואו.
הגענו לבצפר א'חח השנאה של חיי ! פגשנו שם את כל החברים שלנו אמרנו לכולם שלום הצעתי לנאור ועומר לצאת לעשן במחחשה כמו כל בוקר – אין כמו סיגריה של בוקר. היה צלצול , נכנסו לכיתה אחרי עשר דקות אחרי הצלצול ,המורה שאלה אותנו למה איחרנו ,ואמרנו לה שהיינו בחצר של בצפר והיא אמרה לנו לכו למנהל ועומר אמר לה באמא'שך היינו פה לפני הצלצול פשוט היינו בחוץ,המורה הדבעית הזאת לא הקשיבה ואמרה שנלך למנהל אמרתי לה יאלה חפשי גם כן את נראלך שאני הולך למנהל, פתאום המנהל נכנס חשבתי לעצמי יופי עוד מדרוב להיכנס בו הוא שאל למה יש צעקות ואז המורה כרגיל סיפרה לו מה קרה ואז המנהל החליט להכניס אותנו לחדר שלו והתחיל לצעוק עלינו שם.
נאור אמר למנהל י'דבע מה אתה צועק עלינו ? היינו בבצפר זה שאתה שם פה מורות בשקל שלא רואות כלום זה לא אשמתי אנחנו היינו בבצפר הזה עוד לפני הצלצול , המנהל צועק עליו נאור צועק עליו ממש סרט קומדיה. לבסוף אני ועומר התערבנו צעקנו גם על המנהל לבסוף המנהל החליט להשעות אותנו לשלוש ימים ושלושתינו יוצאים ורק נקרעים מצחוק ואז אני אומר אללה אחים שליי עוד שלוש ימים חופש מהבצפר המסכן הזה , נכנסנו לכיתה ולקחנו את התיקים ולפני שהלכנו אמרתי למורה: אל תשכחי אותנו הא? עוד שלוש ימים אנחנו חוזרים ,נתגעגע אלייך י'מדרובה :) אמרתי לנאור ועומר מילה שרק אנחנו יכולים להיות מושעים על היום הראשון של הבצפר ,לפתע הילה שלחה לי הודעה לפלא ואמרה : שתהיה בריא רק אתה יכול להסתבך על היום הראשון ! שלחתי לה בחזרה : תגידי שאת לא מתה עליי ועל הצחוקים שלי , היא שלחה שוב : מתה על הצחוקים שלך ,עלייך קצת פחות . שלחתי לה:א'חח פגעעת בי היא שלחה לי : חחח חולה עלייך הכי שיש ! שלחתי לה:מת עלייך קטנה שלי :) .
הגעתי הביתה זרקתי את התיק על הרצפה ואז אמא שלי ראתה אותי ושאלה למה אני לא בבצפר ? אמרתי לה שהשעו אותי והיא אמרה: רק אתה יכול להיות מושעה על היום הראשון הא ? אמרתי לה יהיה בסדר ועליתי לחדר נכנסתי לפייסבוק ראיתי בקשת חברות חדשה מילדה אחת בשם מורן אישרתי אותה והיא התחילה לדבר איתי היא שאלה אותי אם אני בא היום למסיבה היום ? אמרתי לה שכן נראה אותך שם ? היא אמרה כן ואז עפתי מהפייסבוק.
נקודת מבט של הילה-
הם נכנסו לכיתה ולקחו את התיקים ולפני שהלכו הם אמרו למורה: אל תשכחי אותנו הא? עוד שלוש ימים אנחנו חוזרים ,נתגעגע אלייך י'מדרובה :) שלחתי לליאור הודעה לפלא :שתהיה בריא רק אתה יכול להסתבך על היום הראשון ! הוא שלח לי : תגידי שאת לא מתה עליי ועל הצחוקים שלי , שלחתי לו : מתה על הצחוקים שלך ,עלייך קצת פחות . הוא שלח לי שוב:א'חח פגעעת בי , שלחתי לו : חחח חולה עלייך הכי שיש ! ואז הוא שלח עוד הודעה:מת עלייך קטנה שלי :) .
הסתיים יום הלימודים סוף סוף ,דיברתי עם מעיין ולינוי לגבי המסיבה שיש היום במועדון והן אמרו שהן הולכות . האמת ? לא היה לי כל כך חשק למסיבה הזאת עכשיו חשבתי לעצמי אבל אם הן הולכות אז אני יהיה חייבת ללכת איתן כי אם לא הן יקחו אותי בכוח ולא יהיה להן אכפת מה אני ילבש מצידן פיג'מה והן יקחו אותי לשם ככה. אמרנו שניפגש בבית שלי בשעה 10 וחצי הן ליוו אותי עד לבית ואז עליתי לבית והלכתי לאכול אחר כך ליאור התקשר אליי ואמר לי :שבשעה רבע ל-11 הוא בא לאסוף אותי אמרתי לו שאני והבנות קבענו שניפגש ב-10 וחצי בבית שלי אז הוא אמר סבבה, אז בסביבות ה-11 נאסוף את שלושתיכן אמרתי סבבה.
הסתכלתי בשעון וראיתי שעכשיו שלוש וחצי עוד שבע שעות המסיבהה ,יוואווו אין לי מה ללבוש , חיפשתי משהו בארון ומצאתי מחוך בצבע לבן עם כתפיות ומכנס שחור ועקב גבוה בצבע שחור לבנתיים הלכתי בנתיים להליכה בשכונה ושחזרתי לבית ראיתי שהשעה חמש וחצי הלכתי להתקלח ,ראיתי 2 סרטים בטלוויזיה השעה הייתה כבר תשע וחצי חשבתי לעצמי יואו עוד מעט מעיין ולינוי צריכות לבוא אליי ולא התארגנתי אפילו , נכנסתי להתקלח שוב ,התלבשתי, עשיתי פן, שמתי אודם ורוד,איליינר , מסקרה ,עגילים, שרשרת ואז מעיין ולינוי באו אליי ,פתחתי להן את הדלת ואז סתם ישבנו ודיברנו ואז לינוי אמרה לנו שהיא מתחילה לאהוב את עומר ואז התחלנו להגיד לה מזל טוב וכאלה ובאמת מגיע לה שיהיה לה סוף סוף חבר נורמלי לאחר החבר הטמבל שהיה לה. נאור התקשר למעיין ושאל אותה אם אנחנו מוכנות היא אמרה שכן ,ואז הבנים באו לאסוף אותנו.
נקודת מבט של נאור-
כולם אמרו שלום לכולם ואז ראיתי את אהבת חיי,מעיין ! איין מילה שאני לא יכול בלעדיה היא האחת שלי , אבל ברגע שראיתי מה שהיא לבשה קיבלתי עצבים , היא באה למסיבה הזאת להתחיל אם בנים אחרים או שלהיות איתי ? בחיים לא הייתי עצבני ככה עליה. נכנסו לאוטו לא דיברתי איתה אפילו ,היא ניסתה לדבר איתי ואני בכלל לא עונה לה. שהגענו למסיבה ליאור ועומר הלכו לבר ושתו שם , נשבע שאני מתגעגע לימים האלה של לשתות לזיין ולזרוק ,אבל אז נזכרתי במעיין שהיא חברה שלי ואני יודע מה עבר עליה ושהיא נפגעה כי מה שעבר עליה גרמתי לבנות אחרות לעבור . אבל למרות הכל לא דיברתי איתה אך עדיין שמרתי עליה מכל הבחורים שהיו שם ,מי שיתחיל איתה ?חבל לו כי אני ישבור אותו.
נקודת מבט של הילה-
הגענו למסיבה ,נאור לא מדבר עם מעיין והיא מסכנה רק סובלת אבל היא אמרה לי שהיא הולכת להתחיל עם איזה אחד כדי לגרום לנאור לקנא ,הסברתי לה שזה לא רעיון כל כך טוב כי זה רק יסבך אותה.
לפתע אני רואה את ליאור ועומר מסטולים רצח ואז עומר התחיל להתנשק עם מישהי מהמסיבה ,ליאור הלך לחדר מסויים עם מישהי ,מעיין מנסה לגרום לנאור לקנא, ורק אני ולינוי יושבות בספה הצעתי ללינוי שפשוט נלך הביתה חיפשנו את מעיין ולא מצאנו אותה התחלנו לדאוג חיפשנו את נאור ומצאנו אותו בסוף בבר שיכור מת שאלנו את נאור אם הוא ראה אותה והוא אמר שלא ולא אכפת לו איפה היא. שאלתי אותו מה ישלו שהוא ככה ? הוא אמר לי שזה הכל התחיל בזה שהיא לבשה את הבגדים האלה , ניסיתי להרגיע אותו ואמרתי לו שעדיף שלא יתעסק בזה עכשיו ושיעזור לנו לחפש אותה אחרי שהוא ימצא אותה שיעשו מה שבאלהם,יכעסו,יהרגו אחד אתהשני העיקר למצוא אותה. התחלנו לחפש אותה לבסוף מצאנו אותה בוכה על הספסל. שאלתי אותה מה קרה לה ? היא לא ענתה רק בכתה , ניסיתי לשאול אותה שוב מה קרה היא רק בכתה יותר ויותר ניסיתי להרגיע אותה וככה גם לינוי . נאור לבסוף שאל אותה מה קרה , היא אמרה שהיא תספר לו בתנאי שאני ולינוי נלך … אמרנו אוקיי והלכנו לכיון הבית.
נקודת מבט של נאור-
ראיתי מה שמעיין מנסה לעשות פשוט לגרום לי לקנא , הלכתי לבר והתחלתי לשתות לזכר הימים הטובים , לפתע הילה ולינוי באו אליי ושאלו אותי אם ראיתי את מעיין אמרתי להן שלא ושלא אכפת לי, הילה שאלה אותי מה ישלי? הסברתי לה שהכל התחיל בעצם מהבגדים שהיא לבשה היא ניסתה להרגיע אותי ואמרה לי שאני יבוא לחפש אותה ושאחר כך מצידה שנעשה מה שבאלנו,נכעס אחד על השני,שנהרוג אחד את השני, העיקר שנמצא אותה. לבסוף מצאנו אותה על הספסל בוכה.הילה ניסתהלדבראיתה אך היא לא ענתה לה הילה ניסתה שוב והיא רק יותר ויותר בכתה , ניגשתי אליה ושאלתי אותה מה קרה היא אמרה שהיא תספר לי רק אחרי שהילה ולינוי ילכו.
תגובות (6)
לא סיימתי לגמור את הסיפור אבל תחילת הסיפור עשתה עליי רושם טוב עד שזה הגיע למילות סלנג, אין מרחאות, פסיקים, ועוד כל מיני .
אז מצטערת שלא התחלתי בזה, ברוכה הבאה :)
אז כדי שתחזרי ותשפרי את הסיפורים שלך, ככה שהנאת הקריאה תהיה רבה יותר ♥
אוהבת המון ואת מוזמנת לקרוא את הסיפורים שלי,
ארנלה ♥
נחמד תמשיכיי.
רק מציאה להוסיף "" מתי שמדברים כי זה מבלבל .
למשל "אני הולכת לגרום לנאור לקנא" סיננה מעיין והלכה לצידו השני של הבר
מושלםםםם <3 רק תוסיפי מרכעות…
אהבתיייי
חח תודה על התגובות :)
שמחה שאהבתם את הסיפור :)
אני יוסיף מהפרק הבא מרכאות… אני לא יודעת אם יהיה לי זמן מחר לכתוב פרק אבל אני ינסה לכתוב אם לא אז אני יעלה פרק בשלישי.
תמשיכייי,יפההה