הילה =]
איך הפרק ? :)
5 תגובות וממשיכה

את היחידה שבליבי…חיים שלמים חיכיתי רק לך… ♥ פרק 3!

הילה =] 23/07/2013 1671 צפיות 3 תגובות
איך הפרק ? :)
5 תגובות וממשיכה

נקודת מבט של ליאור-
קמתי בבוקר אחרי לילה שהיה לי עם מורן , שהיא קמה העפתי אותה מהבית , יאלה הגיע סופ"ש ברוך ה' אז התקשרתי לנאור ועומר ואמרתי להם שהולכים למועדון המוב היום בלילה , שניהם אמרו "סבבה ".
אחר כך ירדתי למטבח ואמא שלי הלכה להכין לי לאכול א'חח כפרע על האמא הזאת ,כשסיימתי לאכול אמא הזכירה לי שמחר המשפחה של הילה צריכה לבוא אלינו וביקשה ממני ללכת לקניות, מי אני שיסרב לאמא ? לקחתי כסף ומפתחות של האוטו ונסעתי לקחת את אחותי הקטנה מהגן , אחר כך הלכנו לסופר קנינו את כל מה שאמא כתבה ברשימה ואז נועה (אחותי הקטנה) החליטה שהיא רוצה ממתקים ,היא הלכה למדף של הממתקים וזרקה מלא ממתקים הסברתי לה "שאמא לא מרשה כל כך הרבה ממתקים" , אבל היא הסתכלה עליי בפרצוף פאפי פייס נשבע שאני לא עומד בזה ! לבסוף ויתרתי והיא חיבקה אותי , הלכנו לשלם בקופה , הקופאית הייתה בת 18 היא התלהבה נורא מנועה ובסוף הביאה לי את המספר פלאפון שלה .
חזרתי עם נועה והקניות לבית , אמא התחרפנה עם כמות הממתקים שקניתי ," אל תאשימי אותי , נועה אשמה היא רק מסתכלת עליי אני נמס " צחקתי.

נקודת מבט של הילה-
עוד בוקר משעמם הולך להיות בלעדי הבנים , תמיד שהם נמצאים יש צחוקים ורעש , בלעדיהם הבצפר שומם .
התקשרתי למעיין ולינוי ועשינו שיחת ועידה עד שכולנו הגענו לבצפר , ברגע שהגענו נכנסנו לכיתה ואז לפתע אנחנו רואים את לירן (החבר לשעבר של מעיין) , הוא דיבר עם מעיין ואמר לה "שהוא מצטער על שפגע בה והוא רוצה אותה בחזרה " ,ומעיין לא מגיבה ,רואים שהיא רוצה להיות איתו אבל אז התערבתי : "למה נראלך שהיא תחזור אלייך ? ישלה חבר ותאמין לי שהוא לא מחסיר ממנה כלום,הוא הכי דואג לה שיש" , לירן פשוט לא הקשיב למה שאמרתי נתן למעיין נשיקה בלחי והלך. התקשרתי לנאור והוא לא ענה לי , "נדבר איתו יותר מאוחר".
היה צלצול לתחילת השיעור, המורה נכנסה והתחילה ללמד , אני פשוט העדפתי לישון אז ישנתי על השולחן , עד שהמורה התחילה לצעוק עליי והעיפה אותי שוב מהכיתה ,שמעתי שירים דרך האוזניות והלכתי לישון על הדשא. שנגמר השיעור ,לינוי ומעיין הגיעו וישבו לידי ,"אני עפה הביתה, אין לי כוח ללמוד " ,מעיין ולינוי הבריזו איתי ,הלכנו לקניון אהבת חיינו 3> ,קנינו בגדים ,ישבנו בבית קפה אמרתי למעיין : "את חייבת לספר לנאור מה שקרה " , היא לא רצתה ,החלטתי שאני יתקשר אליו ויספר לו , אני יודעת שהיא תכעס ותתעצבן אבל אני עושה את זה לטובתה.
בשעה 4 וחצי יצאנו מהקניון ונסענו באוטובוס לכיוון הבית , ירדתי בתחנה של הבית והלכתי קצת ברגל לכיוון הבית , לפתע אני רואה מישהו מתנשק עם בחורה , זה עומר ? כן זה עומר ! קראתי לעומר מרחוק הוא והבחורה התרחקו אחד מהשני , רציתי לספר לו על לינוי אבל רציתי שהיא תגיד לו שהיא אוהבת אותו לכן שלחתי לה הודעה "היום את נפגשת עם עומר ואומרת לו כל מה שאת מרגישה כלפיו " ,היא שלחה לי : "למה נראלך ? זה לא הדדי זה בטוח ,ואני לא רוצה להרוס את הידידות בינינו " , עומר בא לכיוון שלי עם הבחורה והכיר לי אותה , "היי קוראים לי הילה " ,והבחורה ענתה " לי קוראים ספיר " ,האמת ? היא נראתה לי מוכרת אולי זאת אותה אחת שעומר הביא לפארק ? שאלתי אותה והיא הינהנה ,אמרתי להם שיהיה בהצלחה ,ועפתי לבית ,החלטתי להתקשר לנאור ולספר לו כל מה שקרה .

נקודת מבט של נאור-
הפלאפון שלי צלצל ראיתי שהילה מתקשרת , עניתי : "היי מה קורה ? " ,"הכול סבבה אתה עסוק או שאתה יכול לדבר ?זה משהו יחסית דחוף " השיבה. "את יכולה לדבר איתי מתי שבאלך גם אם אני עסוק וגם אם לא " ,היא סיפרה לי את מה שקרה היום בבצפר עם לירן ומעיין , "פשוט באלי לשבור את הבנאדם הזה , לא מספיק הוא פגע בה וגם פגע בה במסיבה במועדון עכשיו הוא רוצה גם לחזור אליה ? ,
והיא גם כן דפוקה לא אומרת כלום ? שיש לה חבר או משהו ? " ,הייתי עצבני עליו ועליה במיוחד התקשרתי למעיין וקבענו להיפגש עוד עשר דקות בפארק ,שמתי חולצה סידרתי בחפיף את השיער ויצאתי לכיוון הפארק , אחרי חמש דקות מעיין הגיעה התחלתי לשאול אותה לגבי מה שקרה היום , היא לא סיפרה רק שתקה. התעצבנתי עוד יותר ממה שהייתי עצבני , צעקתי עליה "למה לא סיפרת לי מה קרה לך ? אני אמור לשמוע את מה שקורה לך מאחרים ?! " , היא הסתכלה עליי ואמרה בלחש "איך אני אמורה להגיב שלירן אומר לי שהוא רוצה שנחזור הא? הוא האהבה הראשונה שלי בחיים ! "התעצבנתי עליה ועל התשובה שלה, מרוב שהתעצבנתי התחילה לרעוד לי הרגל , היא ראתה את זה וניסתה להרגיע אותי ,זה לא עזר רק עוד יותר חימם לי את הראש , הסתכלתי עליה והצעתי לה שנעשה פסק זמן "זה יעזור לשנינו , זה במיוחד יעזור לך לסדר את הראש" אמרתי יותר רגוע , אבל היא לא הגיבה היא רק בכתה ,חיבקתי אותה והיא בכתה לי על הכתף ,לאחר מכן התרחקתי ממנה ,הסתכלתי עליה מיואש והלכתי.

נקודת מבט של מעיין-
נאור התקשר אליי פתאום , עניתי לו וביקש שניפגש בפארק , הגעתי לפארק אחרי עשר דקות וישר הוא שאל אותי לגבי מה שקרה היום עם לירן ,לא עניתי רק שתקתי.הוא צעק עליי "למה לא סיפרת לי מה קרה לך ? אני אמור לשמוע את מה שקורה לך מאחרים ?! " הסתכלתי עליו ולחשתי "איך אני אמורה להגיב שלירן אומר לי שהוא רוצה שנחזור הא? הוא האהבה הראשונה שלי בחיים !", ראיתי שהוא התעצבן ממש כי התחילה לרעוד לו הרגל,ניסיתי להרגיע אותו אך לא הצלחתי הוא הציע פסק זמן הוא אמר בטון יותר רגוע "זה רק יעזור לשנינו, במיוחד לך זה יסדר לי את הראש" ,ברגע שהוא אמר את זה פרצתי בבכי ,הוא חיבק אותי ובכיתי לו על הכתף לאחר מכן הוא התרחק ממני הסתכל עליי והלך . "אוווף באלי להרוג את הילה , מה היא מספרת לו כל דבר ?! אז מה אם אני אוהבת עדיין את לירן בכלל זאת הוא האהבה הראשונה שלי" … המשכתי לבכות וחזרתי הביתה.

נקודת מבט של עומר-
הלכנו אני ליאור ונאור למועדון מוב כמו כל סופ"ש אנחנו הולכים למועדון , אני וליאור התלבשנו על הבר ,שתינו עד שהשתכרנו ואז התחלנו שם עם בנות , נאור היה מבואס ולא ידעתי למה "אחי,בוא תשתה יהיה בסדר " הוא אמר לי "עזוב אחי , אני פורש לבית " לפתע אני רואה את נאור מרביץ לאיזה אחד ואני וליאור עוזרים לנאור להרביץ לאותו אחד בסוף מעיפים את שלושתינו מהמועדון נאור רק עצבני , "מה קרה אחי ? בעיות עם מעיין ? " הוא רק שמע את המילה מעיין רצה להביא לי כאפה ואז הוא עצר את עצמו וקרא לי חתיכת חרא " ,
קיללתי אותו בחזרה ובסוף יצא שאני והוא הולכים מכות ,ליאור בא והפריד בינינו ,לבסוף הלכנו כל אחד לבית.

נקודת מבט של נאור-
הלכתי עם ליאור ועומר למועדון מוב הזה , מילה שלא היה לי חשק ללכת עכשיו למועדון אחרי כל מה שקרה עם מעיין , ליאור ועומר הלכו לשתות ,הייתי מבואס רצח כל שנייה חשבתי על מעיין , עומר בא אליי ואומר לי "אחי בוא תשתה יהיה בסדר" "עזוב אחי,אני פורש לבית", ואז ראיתי איזה אחד נכנס למועדון הוא היה מוכר לי ואז נזכרתי שזה לירן ,לא היה לי אכפת מכלום באותו רגע ,התחלתי להרביץ לו לא ראיתי בעיניים, ליאור ועומר הצטרפו ועזרו לי להרביץ לו ,בסוף העיפו את שלושתינו מהמועדון הייתי עצבני על כל היום המסריח הזה
עד שעומר אמר" מה קרה ? בעיות עם מעיין" ? מילה שרציתי לחנוק אותו על זה אבל עצרתי את עצמי ואמרתי "חתיכת חרא", הוא קילל אותי ויצא בסוף ששנינו הולכים מכות ,ליאור בא והפריד בינינו ,וכל אחד הלך לבית שלו.


תגובות (3)

מושלםםם,תמשיכיי

23/07/2013 06:00

מהמםםםם, תעשי פרק ארוך יותר
וכשאת עושה דיאלוג בין שני אנשים אל תכתבי את שתיהם כי זה אותו דבר, אותם מילים..
תנסי לעשות נגיד
מעיין- באתי לפארק והתיישבתי בספסל חשבתי שאני מתה מרוב לחץ 'אני רוצה שניקח פסק זמן' אמר לי
'מה? עכשיו? למה?' שאלתי ומנסה לא לבכות
'זה יעזור לשנינו להבין מה אנחנו רוצים.. מצטער מעיין' אמר והשאיר אותי לבכות

נאור? אם אני לא טועה- השארתי את מעיין בוכה שם, הלילה אני מפרק את המועדון, אני חייב חופש ממעיין, אני לא יודע אם היא בכלל מה שאמי מחפש.

כאילו תתארי את הרגשות ולא את אותה סיטואציה כי זה חוזר אחד על השני וזה סתם :-&
מקווה שלא פגעתי אוהבתתת ♥

23/07/2013 06:02

תמשיכי

23/07/2013 06:05
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך