"את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. " ♥
שאלווום :)
קוראים לי הילה לוי אני בת 17 בכיתה י"ב. שיער שחור עד הכתפיים ,עיניים שחורות חומות,רזה,אנרגטית, ,ילדה אופטימית ,רואה את העולם בחיובי, וחברותית. יש לי שני הורים מדהימים שנותנים לי כל מה שאני רק צריכה. יש לי חולשה לערסים .
אנחנו מהמקובלים של בצפר, אני והחברים שלי מכירים כבר מילדות בגן היינו ביחד, בבית ספר יסודי בתיכון איפה שלא תרצו אנחנו שם ביחד. אני,לינוי,מעיין,ליאור,נאור ועומר באותה כיתה :)
מכל המקובלים יש לי 2 חברות הכי טובות כמו אחיות :מעיין ולינוי.
מעיין בן גיגי- בת 17 בכיתה י"ב,ילדה יפה,רזה, שיער חום ,עיניים חומות ,עגיל באף היא ערסית אם יהיה משהו שלא נראה לה היא תבוא ותגיד לו ,היא תמיד מוכנה לעזור לחבריה והיא ילדה צינית, חברה של נאור.
לינוי אמזלג-בת 17 בכיתה י"ב ,ילדה מהממת בעלת עיניים ירוקות שיער חום דבש , אוהבת את חברותיה בשבילה זה המקום הראשון בסדרי העדיפויות שלה ,חולה על שופינג וקניון. בהמשך תהיה חברה של עומר.
ידידים הכי טובים של שלושתינו -ליאור , נאור ועומר.
נאור אמסלם-בן18 בכיתה י"ב,ילד בעל עיניים כחולות ושיער שחור קוצים,עגיל באוזן, גוף שחום שרירי וחטוב.
ערס, מעשן ושותה. לפני שהיה חבר של מעיין הוא היה מזיין וזורק,לאחר כמה זמן מעיין סיפרה לו שחבר שלה רק היה רוצה איתה סטוץ והיא נפגעה מאז הוא הבין כמה הוא פוגע בבנות ונהיה חבר שלה. הוא ומעיין, ביחד כבר מכיתה י"א ,הם פשוט לא נפרדים לרגע, אני הכי מחזיקה מהם כי האהבה שלהם רק פורחת ופורחת עם כל שנייה שהם ביחד.
עומר לוי-בן 18 בכיתה י"ב, שיער שחור קוצים ,עיניים ירוקות,עגיל באוזן שרירי וחטוב.
המשפחה והחברים שלי זה הדבר שהכי חשוב לי בחיים.
ערס,מעשן ושותה. מקיים סטוצים עם מי שבאלי ומתי שבאלי, סיגריות ואלכוהול זה האהבה היחידה שלי.בהמשך הוא מבין שהוא אוהב את לינוי וגם לינוי אוהבת אותו.
ליאור עמר-בן 18 בכיתה י"ב ,שיער שחור עם קוצים,עיניים שחורות חומות ,עגיל באוזן,שרירי חטוב ושחום.
ערס,משען שותה,מקיים סטוצים בכל יום ובכל זמן שיש לו, משפחה וחברים שלו זה הדבר הכי חשוב אצלו. בשבילי הילה היא כמו אחות קטנה אני תמיד דואג לה שלא יפגעו בה היא הכי חשובה לי בעולם .
ההורים של ליאור וההורים של הילה הם גם חברים מילדות לכן ליאור והילה תמיד היו ביחד גם שהיו ילדים קטנים.
תגובות (5)
יפהההה,תמשיכיי
כןןןןן התגובות יעלו אל תדאגי זה סיפור מושלם
מהמםםם
תודה על התגובות … עוד מעט מעלה את הפרק הראשון … =)
תאומה ערסים זה חולשה!!!!!!!!!