"את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. " ♥ פרק 9 !
נקודת מבט של נאור-
קמתי ב6 בבוקר,ראיתי שמעיין עוד יושנת ,כיסיתי אותה בשמיכה ויצאתי מהבית שלה , הלכתי לכיוון הבית שלי נכנסתי לבית וראיתי שבתאל ערה, "מה קרה אתמול אחרי שהלכתי ? " שאלתי אותה. " האמת ? לא קרה כלום, אמא שאלה את אבא למה הלכתם מכות והוא אמר לה שזה בגלל ששתית והוא ניסה להשתלט עלייך והוא לא הצליח " , טפווו איזה שקרן האבא הזה עאלק שתיתי והוא לא השתלט עליי אינלו אומץ בכלל לספר לאמא שהוא בוגד בה . "היום אני ואת מספרים לאמא מה אבא עשה ולא מעניין אותי , מצידי אני ידאג לכן אבל איתו אתן יותר לא מדברות". עליתי לחדר זרקתי מחברת וקלמר וירדתי עם התיק לסלון ואז אמא קראה לי "נאור למה הלכתם מכות אתמול ? אבא אמר לי בגלל ששתית אבל אני יודעת מתי אתה שותה ומתי לא אם היית שותה הייתי רואה עלייך ,תספר לי בבקשה למה הלכתם מכות " , "אל תדאגי אמא,בערב את תגלי הכול ".
יצאתי מהבית והלכתי לבצפר ,כשהגעתי ראיתי את עומר וליאור במחששה הלכתי לשם ,חיפשתי סיגריה ונזכרתי ששכחתי אותן בבית , לקחתי מעומר סיגריה הדלקתי אותה ועישנתי. מעיין לפתע באה למחששה , "מה ברחת לי בבוקר ? " שאלה ,"סתם שכחתי את הסיגריות בבית" . המשכתי לעשן "טוב דיי כבר לעשן , אני לא יכולה לסבול את הריח " אמרה ולקחה לי את הסיגריה ודרכה עליה. " מה את סתומה ? סיגריה אחת אני לא יכול לעשן ?" צעקתי עליה. "זה מתחיל באחת ונגמר באלפים! " היא צועקת לי בחזרה ,"מה אלפים מה ? כולה סיגריה אחת שלקחתי מעומר כי שכחתי את שלי בבית " , "אמרת שחזרת לבית כדי לקחת אותם ובסוף אתה שוכח אותן שוב ? " , "טוב מה עכשיו באת לשגע אותי ? יאלה תשחררי ממני" צעקתי וקמתי.
נקודת מבט של מעיין-
מה נראלו שהוא צועק עליי ? גם כן זה, שילך לחפש מישהו אחר לצעוק עליו. עומר אמר "אל תתייחסי, עובר עליו משהו הוא לא מתעצבן סתם ככה,הוא ההפך ממני ומליאור תמיד יש לנאור עצבים ממשהו שקשור למשפחה שלו או לחברים שלו".
"יכול להיות , טוב ימכורים אתם מתכוונים לבוא לכיתה או להמשיך לעשן פה ? " , "באים באים י'לחץ " ליאור אמר.
נכנסו לכיתה ,נאור ישב בשולחן שלי ושלו האמת פחדתי לשבת לידו מכייון שהוא עצבני והוא צריך קצת זמן לעצמו.
"אני יכולה לשבת לידך ? "שאלתי. "מה את שואלת ? שולחן שלך , מקום שלך לא ? " ענה , "כן,אבל אולי אתה רוצה לשבת לבד כדי לקחת קצת זמן לעצמך או משהו " , "טוב את רוצה לשבת תישבי לידי את לא רוצה לא צריך רק אל תזייני לי ת'שכל" , "אל תדאג אני לא ישגע אותך , אבל תתחיל להפנים שאתה לא יכול לדבר איתי ככה אני לא עוד אחת מהידידות שלך הבנת ? דפוק".
"אל תקראי לי דפוק שמעת ? אני לא חייב לך כלום סבבה ? לא מתאים לך נחתוך ,אני לא מחזיק אותך בכוח ולא את אותי". אמר.
"סבבה אין לי שום בעיה שנחתוך , רוצה לחתוך סבבה ? חתכנו אני מקווה שאתה שמח" , השבתי.
נקודת מבט של הילה-
נכנסתי עם לינוי לכיתה ואנחנו שומעות צעקות וראינו את מעיין ונאור רבים , "באלכם להפסיק לריב ? אתם לא מבינים שזה לא טוב ? אתם בסה"כ אוהבים אחד את השני ולא יכולים בלעדיי אחד של השני אז דיי כבר ! " אמרתי.
"תאמיני לי שאני יכולה בלעדיו כי כבר נפרדנו ".
יווואוו הזוג הזה עוד ישגע אותי ,"מה נפרדתם עכשיו ? אתם מתאימים אחד לשני מה פרידה עכשיו ?!"
"וואלה אני הכי שמח שנפרדנו ,אני לא צריך אותך על הראש עכשיו" ,נאור אמר. "נו מה אתה סתום ? תשתוק אם אינלך משהו חכם להגיד" אמרתי. "כאילו מה באתם עליי כולכם ? לא מתאים לכם איך שאני מתנהג אתם יכולים לא להיות חברים שלי הכול סבבה אני ישרוד" ,אמר.
"אל תדאגי אני ידבר איתו הכל יהיה בסדר" אמרתי למעיין ,קמתי מהמקום שלי והלכתי לשבת ליד נאור. "מה קורה חיימוש ? למה אתה עצבני כל כך ? " ,"לא עצבני ,הכל טוב" השיב , "אני רואה שאתה עצבני אתה יכול לעבוד על אחרים אבל עליי אתה לא יכול ,אני מכירה אותך" , "עזבי הילה , אני לא רוצה לצעוק עלייך גם , מספיק צעקתי על מעיין לא באלי להמשיך ולהוציא עצבים וצעקות על אנשים". "בסדר אני דואגת לך אני רוצה שתספר לי פשוט מה קרה,אני ינסה לעזור לך כמה שאני יכולה".
"עדיף לך לא לדעת ואם אני יספר את לא תוכלי לעזור לי ", "תראה שאני כן יעזור לך " ,"את תהיי המומה מזה", "נווו תספר כברר" אמרתי.
והוא התחיל לספר לי מה קרה שהוא כל כך עצבני , "יואו אתה בטוח שזה היה אבא שלך ? " , "נו מה אני עיוור כפרה ?" , "יואו מה תעשה ? " שאלתי , "אני הולך לספר לאמא שלי מה קרה מה אני עוד יכול לעשות ? " , "תספר לה אבל לפחות תספר לה ביחד עם אחותך " , "ברור שעם אחותי היא היחידה שראתה את זה" השיב , "תדבר עם מעיין ותספר לה מה קרה , אל תריבו בגלל זה , היא בסך הכל חשבה שאתה צריך את הזמן שלך והיא לא רצתה להעיק עלייך , היא רק רצתה לטובתך , אתה מכיר אותה היא מנסה לעשות משהו טוב ובסוף הכול מתחרבש לה " . "טוב ,אני ידבר איתה אבל בערב,קודם אני ידבר עם אמא שלי , ואז אני ידבר איתה ,כמה שאני צועק עליה אבל אני לא יכול בלעדייה " .
"אני יודעת שאתם לא יכולים אחד בלי השני בגלל זה אני מנסה לדבר איתכם ולנסות להשלים ביניכם".
נקודת מבט של נאור-
"כן אני יודע , תודה על הכל כפרה " אמרתי להילה .
חיכיתי שסוף היום הזה כבר יגמר רק כדי ללכת הביתה ולראות מה בתאל תיכננה לעשות בערב.
היה צלצול לסוף היום , ישר לקחתי את התיק ורצתי לכיוון הבית , נכנסתי לבית,עליתי לחדר של בתאל , "מה קורה ? מה תיכננת להיום בערב ? " ,"כלום" השיבה , "יופי,כי היום אנחנו הולכים לספר לאמא מה ראית אתמול בלילה" . "לא נו ,נאור חשבתי על זה לא כדי , אבא יספר לה בעצמו תאמין לי". "מההה ?את היחידה שראתה מה שקרה ויודעת למה אני והוא הלכנו מכות ,את רוצה שהיא תיפגע ? בקיצר נהיית פחדנית בדיוק כמו החמור שאנחנו קוראים לו אבא הא ? מתאים לך להיות פחדנית ,יאלה גם כן את" , "נאוור נווו בבקשהה תבין אותי " , "לא יודע מה איתך ,אני היום בערב הולך להגיד לה מה קרה את רוצה לבוא ולהגיד שאת בעצמך יודעת מזה תבואי אם לא,יצאת דפוקה",יצאת והלכתי לחדר שלי.
הגיע הערב ואמא חזרה מהעבודה, "נאור,אמרת שיהיה לך משהו לספר לי היום בערב" , "כן,תקשיבי שנייה " , "נוו " אמרה , "זוכרת ששאלת אותי למה אני ואבא הלכנו מכות ? והוא אמר שזה בגלל ששתיתי והוא לא השתלט עליי אז קיצר זה לא נכון מה שקרה זה שבתאל ראתה את אבא מביא לכאן מישהי והם התנשקו ברגע שהוא ראה את בתאל אז הם התנתקו והיא עלתה ישר לחדר שלי וחיכתה לי עד שאני יבוא , שנכנסתי לחדר היא סיפרה לי כל מה שקרה " , "רגע,ואז אתה ואבא הלכתם מכות ? " , "כן" שמעתי מישהו עונה במקומי ,זאת הייתה בתאל ,היא סיפרה לאמא מה שקרה ,כשאבא חזר מהעבודה היא לא נתנה לו להיכנס לבית ,הוא רצה להגיד שהוא מצטער ושתיתן לו להיכנס לבית,היא לא רצתה לכן הוא אמר שאם אנחנו לא פותחים הוא ישבור את הדלת , ישר פתחתי אני את הדלת , "להיכנס לבית אתה רוצה הא ? כל עוד אני פה זין אתה נכנס לבית" ,"זה הבית שלי י'חמור " השיב. "זה כבר ממזמן לא הבית שלך ".
"לך פה אינעל אבוק אלא אם כן אתה רוצה עוד פעם מכות " , "אני בסך הכול רוצה להגיד שאני מצטער" אמר שוב
"דיי כבר נאור תעזוב אותו , מספיק כבר "אמרה אמא ,באותה שנייה שהיא אמרה את זה,אבא פשוט הלך .
"סוף סוף הוא הלך,אני לא יצטרך לראות אותו גם כן חושב את עצמו אבא מי ירצה אבא כזה בכלל ? ".
"דיי כבר נאור , תפסיק לדבר ככה " אמרה אמא ,"הוא בגד בך ואת מגנה עליו ? הוא לא שווה את זה בכלל ".
התעצבנתי ועליתי לחדר שלי , שלחתי למעיין הודעה "אנחנו צריכים לדבר".
נקודת מבט של מעיין-
ראיתי שנאור שלח לי הודעה,פתחתי אותה כדי לקרוא הוא כתב "אנחנו צריכים לדבר" , "אין לנו על מה לדבר" שלחתי.
"נו כפרה,אני מצטער על היום אני בסך הכול רוצה לדבר ולהסביר לך מה קרה שהתנהגתי ככה".
"טוב אז תבוא עוד חצי שעה לבית שלי" , "טוב ". בנתיים הלכתי להתקלח,כשיצאתי ,שמתי פיג'מה של מיקי מאוס ,שמתי קרם ,מישהו דפק לי על הדלת של החדר,פתחתי אותה וראיתי שזה נאור, "מה קורה ?"הוא שאל, "בסדר מה איתך ? ".
"הכול בסדר",הוא ישב על המיטה שלי ובגלל זה ישבתי על הכיסא.
"תקשיבי,אני מצטער על מה שקרה באמת שכן,אני לא יכול בלעדייך ואת יודעת את זה אמרתי לך היום בבצפר שאני יכול להסתדר בלעדייך,אבל אני לא " אמר, "נאור אתה לא יכול בכל פעם שתתעצבן ולא משנה על מה אתה מתעצבן אתה תוציא עליי את העצבים שלך". "לא התכוונתי להוציא עלייך פשוט עבר עליי אתמול לילה לא משהו לפני שבאתי אלייך ".
"אתה יודע כמה חשבתי על מה שאמרת לי אתמול לגבי כל הקטע של הבגידה והכול ?" , "וואלה ? " , "כן" , "טוב תשמעי אני מצטער על הכל איך שהתנהגתי ,אני יודע שאני עצבני אני מתנהג כמו חמור". , "למה התנהגת ככה בבוקר בכלל ? ".
"בגלל אבא שלי " ,והוא סיפר לי את כל מה שקרה באותו לילה עם אבא שלו. "אבא שלך ? אתה בטוח ? הם הכי אוהבים אחד את השני " , "כן כפרה אני בטוח,בתאל ראתה אותו ואת החדשה שלו ביחד יותר מזה ? ".
הבאתי לו כאפה לראש , "למה לא סיפרת לי את זה ? ,נכון שלא יכלתי לעזור אבל הייתי מבינה מה עובר עלייך שאתה עצבני כזה". "אני מצטער,פשוט לא רציתי לספר לאף אחד". "בסדר,זאת זכותך לא לספר אבל עדיין להגיד שקרה משהו שאני ידע שאתה עצבני בגלל זה ".
"אבל נאור זה באמת לא מצחיק,אתה כל מוציא עליי את העצבים על משהו שבכלל לא עשיתי אתה חייב להפסיק עם זה" . "נו אני יודע,אבל מה אני יעשה אני חמום מוח וברגע שאני כזה אני מוציא עצבים על כולם ואני יודע שזאת תכונה רעה",טוב עוד כמה פעמים אני יגיד לך שאני מצטער נו מכוערת בואי לידי שאני יוכל לחבק אותך" . קמתי מהכיסא וישבתי על המיטה אבל עדיין רחוק ממנו ,הוא התקרב יותר וראה שאני עדיין לא מתקרבת אליו לכן הוא בא לשבת לידי וחיבק אותי, התחבקנו עד שבסוף נרדמנו מחובקים.
תגובות (1)
תמשיכי