הילה =]
סווורי שהעלתי את הפרק אחרי שבוע , הייתה לי מחשבה להפסיק לכתוב את הסיפור בגלל שאין כל כך הרבה תגובות , אני מצטערת אבל אם לפחות לא יהיו שלוש תגובות אני מפסיקה לכתוב את הסיפור כי פשוט אין טעם להמשיך לכתוב אותו ... :(

תודה לכל אלה שקראו את הסיפור שלי ,אווהבת אותכן הכי בעולם !

"את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. " ♥ פרק 10 !

הילה =] 07/08/2013 1363 צפיות 5 תגובות
סווורי שהעלתי את הפרק אחרי שבוע , הייתה לי מחשבה להפסיק לכתוב את הסיפור בגלל שאין כל כך הרבה תגובות , אני מצטערת אבל אם לפחות לא יהיו שלוש תגובות אני מפסיקה לכתוב את הסיפור כי פשוט אין טעם להמשיך לכתוב אותו ... :(

תודה לכל אלה שקראו את הסיפור שלי ,אווהבת אותכן הכי בעולם !

נקודת מבט של ליאור-
שיט ישלי עבודה,איך שהיא לא באה לי בטוב עכשיו,שמתי חולצה של האולם שאני ממלצר בו,מכנס שחור ונעליים שחורות , עשיתי קוצים ושמתי בושם. וואלה חתיך כמוני לא היה ולא יהיה , ירדתי לסלון לקחתי את המפתחות ויצאתי , עליתי לאוטו ונסעתי לאולם.
שנכנסתי לאולם ישר אמרתי שלום לכולם , לפתע ראיתי את אופק "מה הולך אחי ? מה אתה עושה פה ? " , "אני עובד פה התחלתי לעבוד פה לפני שלוש ימים ככה" ענה. "וואלה שני אחים עובדים ביחד יהיה אש " , ואז התחיל האירוע בסביבות השמונה וחצי ,מילצרתי כמו איזה חמור חמש שולחנות פתאום מורן התקשרה אליי "מה קורה ? אנחנו צריכים לדבר " אמרה , "משהו דחוף כפרה ? אני באמצע עבודה " , "כן זה דחוף" , "טוב אז עוד שעתיים אני בא אלייך סבבה ? " , "סבבה" אמרה וניתקה.
נגמר האירוע יצאתי עם טיפ של 150 שקל וואלה מלך אני , כפרה עליי ! עליתי לאוטו ונסעתי למורן. השעה הייתה 4 וחצי לפנות בוקר, שלחתי לה הודעה "ערה ?" , "כן,אני באה למטה" ענתה. חיכיתי לה עד שתבוא, "מה את ערה בשעות האלה ? " , "האמת ? ישנתי התעוררתי שוב לפני חצי שעה ככה ומאז אני לא נרדמת " , "טוב יאלה מה היה דחוף ? " , "פשוט חשבתי על זה שאולי יש מצב שלא אתה תהיה האבא ואני הכי רוצה שתהיה האבא של הילד שלי,אני אוהבת אותך ליאור " , "תקשיבי,זה שאת אוהבת אותי זה טוב ויפה אבל אני לא יודע אם אני יהיה האבא של הילד שלך,אבל מה שאני יודע שלא משנה מה יקרה אני יהיה שם בשבילך " . "תודה שאתה נמצא פה בשבילי " ,"אין על מה , יאלה אני עף לבית נדבר כבר,לילה טוב " . עליתי לאוטו ונסעתי הביתה.

נקודת מבט של מעיין-
התעוררתי וראיתי שנאור עוד יושן,יואוו איזה מלאך קטןןן קמתי מהמיטה ונתתי לו נשיקה על הלחי, צחצחתי שיניים , הסתרקתי והלכתי לסלון הדלקתי טלוויזיה ,נאור בא לסלון "בווקר טוב יפשליי " אמר ונתן לי נשיקה על הפה. "נאור,אני מצטערת על כל הבלאגן שעשיתי לך" , "את מצטערת ? אני זה שמצטער שפגעתי בך ,טוב יאלה תשכחי מזה כבר, זה מאחורינו " , הוא הלך למטבח כדי לקחת משהו ישר רצתי אליו וקפצתי עליו "חייימשלייי אני אווהבת אותךךך " צעקתי כל כך חזק עד שהבית נראלי רעד.

נקודת מבט של נאור-
"משוגעתת תרדי ממני " צחקתי , "לא באלייי " , "לא באלך הא ?" הרמתי אותה הפוך , "עדיין לא באלך ? " "לא" ,והיא מדגדגת אותי ברגליים , "דיי משוגעת,אני יפיל אותך על הראש " ,לא עניין אותה כל כך והיא המשיכה לדגדג אותי, לבסוף איכשהו הורדתי אותה ממני והיא נפלה על התחת , נקרעתי מצחוק ,"אני לא מדברת איתך " והוציאה לי לשון , א'חח כמה שאני חולה על המטורפת הזאת ,היא ישבה בסלון וראתה טלויזיה,באתי לסלון והתחלתי להפריע לה באמצע התוכנית , ראיתי כמה היא מנסה להחזיק את עצמה מלא לחייך או לצחוק,
לבסוף דגדגתי אותה והיא התחילה לצחוק,"סוף סוף יש תגובה ממך" , "אני עדיין לא מדברת איתך " , "הרגע דיברת איתי " , "אוףף , מעכשיו אני לא מדברת איתך " , לא דיברנו אחרי חמש דקות נשברתי והתחלתי לנשק אותה בצוואר לאחר מכן נישקתי אותה בפה , היא כמובן התנגדה אז שוב נישקתי אותה בצוואר ,מנשק אותה שוב בפה והפעם היא גם זרמה עם הנשיקה, התנתקנו ושמתי את הראש שלי על הברכיים שלה,"חיימשלי אני לא יכול בלעדייך , אני חולה עלייך , מאוהב לך בצורה,אוהב אותך ,ואני רוצה שתדעי שלמרות שאני מתעצבן עלייך אל תיפגעי ממני אני דבע שלא שם לב מה יש מולו באותו רגע שהוא עצבני" , "אתה חייב לשנות את התכונה הזאת,היא לא טובה " , "אני יודע בגלל זה אני רוצה שברגע שאת רואה אותי עצבני אל תהיי לידי באותו מצב תבואי אחרי עשר דקות ופשוט תביאי לי נשיקה וככה אני ירגע ". "טוב , מבטיחה לך " והיא שיחקה לי בשיער עם אצבעות ידייה.

נקודת מבט של ליאור-
קמתי ב4 בצהריים,יווואו איזה עייפות , ראיתי בפלאפון שלוש שיחות ממורן, פיי אובססיבית נהיית הילדה, וואי אני חייב להתאורר ,לקחתי את הסיגריות והלכתי לגינה ועישנתי , בסביבות שמונה וחצי עומר התקשר אליי ,"אחייי אני זקווק לישיבה בדחוףף " , "טוב תבוא עוד שעה עם כולם נעשה ישיבה" ,"טוב אחי,יאלה ביי " .
אחרי שעה,עומר נאור ואופק באו אליי ,אופק נהיה ממש חלק מהחבורה שלנו , הוצאתי את הוודקה, ואת כל הדברים שאנחנו שותים שאנחנו נפגשים ועושים ישיבה אצל מישהו.
כולם יצאו מחוקים,אופק התחיל לדבר שטויות ואמר "עוד שבוע רק עוד שבוע עד שאני משכיב את הילה ואני נפרד ממנה" , מזל שהייתי מפוקס קצת יותר ממנו ושמעתי את מה שהוא אמר , "י'בן של זונה, רוצה לפגוע בהילה הא ? וואלה לא ילך לך". התחלתי להרביץ לו ,דפקתי לו את הראש ברצפה והעפתי לו אגרוף בפנים,המשכתי להרביץ לו עד שאיזה שכנה ראתה שאנחנו עושים רעש והולכים מכות איימה שהיא תזמין משטרה,אופק ששמע משטרה ברח.

נקודת מבט של הילה-
הלכתי לקניון עם לינוי בחרנו בגדים וחזרנו לבית שלי וראינו סרט ואחר כך מעיין גם הצטרפה ליום בנות שלנו , סיפרתי להן מה המצב שלי עם אופק,והן שמחו כל כך בשבילי.
הן גם סיפרו מה המצב שלהם עם נאור ועומר,לינוי סיפרה שעומר רצה שהם יעשו את זה אבל ברגע שהיא לא רצתה את זה הוא אמר לה שהוא מוכן לחכות לה ,מעיין סיפרה שהיא ונאור השלימו,שמחתי כל כך בשבילן.עד שלפתע מישהו דפק על הדלת של הבית , פתחתי אותה וראיתי שם את אופק.
אופק נכנס לבית וטיפלתי בו לאחר מכן הוא אמר לי מה קרה לו "מה קרה לך בפנים ובראש ? " , "זה ליאור החרא הזה ישלך ידיד מטומטם רק שתדעי" , " באמת זה הוא עשה לך את זה ? " , "נו כע,מה אני עובד עלייך ? " , לאחר מכן אופק חזר לבית שלו.
"אני יהרוג את הילד הזה,אווףף מה ישלו ? " , "אולי הוא מקנא,לכי תדעי " לינוי אמרה, " בטח מקנא,ממש" , "טוב אולי הוא לא מקנא אבל ליאור לא סתם ירביץ למישהו תחשבי על זה " אמרה מעיין.
"לא יודעת אם סתם או לא אבל אני מחר הולכת להרוג אותו זה מה שאני יודעת".
"תירגעי,בטוח שישלו הסבר למה הוא עשה את זה,תדברי איתו על זה מחר" אמרה לינוי , "אין לי מה לדבר איתו בכלל ,הוא לא שם עליי מאותו היום שהוא התעצבן עליי בבצפר,אפילו בבית חולים שהוא השתחרר רציתי להביא לו חיבוק והוא אפילו לא רצה אותו,הוא פשוט רק חייך ,הרגשתי לא רצויה בכלל,כאילו הוא כבר לא זקוק לי,שהוא מסתדר בלעדיי ולא משנה מה קרה לו".
"יהיה בסדר" אמרה לינוי,"איזה יהיה בסדר ? הילד חי בסרט משלו,הוא לא מוכן שיעזרו לו בכלל,הוא צועק על חצי עולם".
"גם נאור ככה,אל תתייחסי פשוט תדברי איתו ,אני דיברתי עם נאור ותאמיני לי שהוא מצטער על הכול" .אמרה מעיין.
לא היה לי חשק לכלום כבר והחלטנו שנלך פשוט לישון בתקווה שמחר יהיה יום יותר טוב , ונרדמנו.


תגובות (5)

תמשיכי

07/08/2013 12:12

אעייי לא מרשה לך להסיק לכתוב!!!
3: אני בטיטליה אין לי אפשרות להגיבב, אני מגיבה מהר כי אין לי אינטרנט רק ווייי פיי
את כותבתתת מדהים!!!

07/08/2013 13:00

מושלםםםםםםם,תמשיכייי

07/08/2013 13:26
LOL LOL

מזה להפסיק לכתוב?!
ממש לא! זה סיפור מושלם ועם את לא ממשיכה אותו אני באה אליך עד הבית ומרביצה לך!!! אעאעאעאעא נו תמשיכייי בבקשההה ^-^ (פאפי פייס)
ואת כותבת כל כך מושלםםםם והשארת אותנו במתחחח!
~LOL~

07/08/2013 17:33

מושלםםםםם תמשיכייייייי

08/08/2013 09:52
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך