בלאד : השקרים של לוס – פרק 1
הוא נראה על מסך הטלוויזיה הרחב , שיערו חום וקצוץ , הוא רכן קדימה ודיבר איתנו .
עיניו הכחולות הביט בי דרך הטלוויזיה גם אם הוא לא ידע שאני היא זו שהוא מנסה לשכנע
כול כך לעזור לו במלחמה . והינה היא מתקרבת , מלחמת הערפדים הגדולה, הערפדים שנגד
בני האנוש נגד הערפדים שבעד בני האנוש . ומה שמצחיק שמי שקובע את הניצחון הוא
ציידי הערפדים , הארגון שלי .
"אתם מבינים שאנחנו חייבים את העזרה שלך , אז תשכנעו את הכלבה הבוסית שלכם
לעזור לנו!" הוא צעק מבעד לטלוויזיה , יכולתי לראות אותו מבעד לקפוצ'ון השחור שלבשתי .
רגליי היו על השולחן ומגפי העקב שלבשתי ניקרו את שולחן העץ , יכולתי לשמוע אותם מנקרים אותו כשמרחתי את אצבועתיי בלק שחור , הרמתי את כף ידי מול המנורה והבטתי אל עבר הלק השחור .
"אלי אני מבין אותך , אבל חלק מהתלמידים כאן לא נמצאים בכושר עדיין , איך אתה מצפה
שנצטרף למלחמה עם טירונים?" שאל רים .
הארגון שלנו בנוי מרים , ראש האירגון ושלושת דמפריות בעלת שליטה בדם שהן הבוסים,
אני ,קיילה וליאה. אני יודעת שיש לו הרגשה את מי הוא מנסה לשכנע אבל הוא לא בטוח שאני
זו אני ומי שהוא מחפש זאת באמת אני .
"שלוש הבוסיות שלך הן הרבה יותר חזקות מצבא של מאה ערפדים, אני חייב אותכם , המללכה נמצאת בסכנה ." הוא אמר בפשטות , הגנבתי לעצמי גיחוך .
אלי גרין , שומר הערפדים האכזר ביותר שתפגשו , הוא קר , חסר רגשות , ממוקד והוא שם לעצמו מטרה בחיים .
המטרה זו אני .
"ההחלטה שלך סאנשיין." אמר רים , הרמתי את מברשת הלק השחור והעברתי על האגודל בשקט .
"אם לא הייתי צריך את העזרה שלך," הוא פנה אלי" הייתי כבר מחפש אותך וצד אותך , יש לי מלא מטרות בעולם הזה אבל אותך הייתי שם במקום הראשון , חתיכת כלבה." אמר בקול נבזי.
הרמתי את ידי באוויר ורים התנצל בפני אלי וכיבה את המצלמה והרמקול , הורדתי מעל ראשי
את הקפוצ'ון והתיישרתי בכיסא , מסתכלת עליהם . אני יודעת שהם ינסו עכשיו לשכנע אותי להצטרף למלחמה כי ככה הנצחון הוא וודאי שלנו , אבל ידעתי דבר אחד , איך אני אמורה
להילחם לצד אנשים שגרשו אותי לפני שלוש שלו מממלכת בלאדליינס ?
"לוסי , אולי תשקלי את הרעיון?" שאל רים בתקווה, אני הרמתי את כף ידי כדי להשתיק אותו , עצמתי את עיניי בשביל להחזיר אותי שלוש שנים אחורה. כשהכוחות שלי יצאו מכלל שליטה
וכמעט גרמתי למוות וודאי של טירונים ומאמנים ולכן הנציגויות גרשו אותי בהחלטת פה אחת.
לאחר מכן תפסתי את החבר שלי גראגורי , שהייתי איתו שנתיים עוד מגיל שתיים עשרה שוכב עם חברת ילדות שלי מאיה . כמובן שאחרי זה הרגשתי שהמקום הזה הוא לא הבית שלי .
"מצידי שימותו , אני מאחלת להם את כול ההנאה במוות שמתקרב לעברם, שישלחו גלויה מהעולם הבא ." לא הרגשתי רגע אחד של השפלה או חרטה , הם ירגישו מה זה להרגיש נבגד ועוד בגיל ארבע עשרה .
"לוס , את לא באמת מתכוונת לזה!" הסתובבה אלי קיילה עם הכיסא השחור המסתובב שלה , ליאה בדיוק בדקה את המצלמות המעקב בשיעורים שלנו , חוץ מאיתנו יש עוד עשרים מאמנים שגרים איתנו ביחד . והם היחידים שיודעים את הסוד שלי , את הסודות שלנו .
כול המאמנים וכול הטירונים שנמצאים אצלנו בארגון אלו אנשים שגורשו מהממלכות מסביב לעולם .
"אני מתכוונת ועוד איך , ובנוסף אין סיכוי שאני ואלי נוכל לעבוד ביחד!" אמרתי בכעס , אפשר היה לשמוע את המרירות בקול שלי . הסתכלתי לכיוון אלי במסך הטלוויזיה שהשתגע מכך שהוא לא יכול לשמוע ולא יכול ליראות את השיחה שלנו , אבל אהבתי את זה , במשך שלוש שנים אני משגעת אותו ואני המשיך לעשות את זה עד הקבר .
"מה באמת קורה בניך לבין אלי גרין ? כבר שלוש שנים אני רק שומעת על איך שהוא בן זונה!" יצאה ליאה מהמסכים של הטאבלט שלה , הם כולם חיכו בציפייה לתשובה שלי אבל לי לא היה כול כך מה להסתיר , לא קורה בנינו לבינו שום דבר .
"רים זוכר את הערפד הזה שתקף את ידידה שלך? איך קראו לה.." ניסיתי להיזכר בשם שלה ,
בשניה אחת הוא קפץ לי ממקום לא ידוע "מלודי." אמרתי , שמתי לב איך רים עוצם את עיניו ומהנהן בכאב , אני יודעת שזה כואב לו אבל הם בקשו לדעת .
"אז הערפד שתקף היה בן חסות של אלי גרין , זאת קארמה , כול ערפד שהוא בן חסות של
אלי הוא ערפד שאני שמה עליו מטרה .כול ערפד שתוקף בן אנוש הוא בן חסות של אלי." אמרתי בפשטות והצבעתי לכיוון מסך הטלוויזיה .
"את אומרת שהוא שומר ערפדים מושחת?" עד כמה שרציתי להכניס את אלי גרין לבעיה רצינית לא יכולתי לומר שהוא שומר ערפדים מושחת , הוא שומר הערפדים הכי טוב שראיתי בעולם .
הנדתי את ראשי לשלילה "לא , אבל הוא בני החסות שלו הם האנשים הלא נכונים ."
"אז אנחנו בבעיה." שלבה קיילה את זרועותיה , ידעתי שאני חייבת לבסוף לספר למה אני באמת לא רוצה להשתתף במלחמה הזאת .
"בממלכת בלאדליינס יש כחמש מיליון ערפדים ושלוש מיליון בני אנוש , זאת אומרת שהחיים של שמונה מיליון אנשים תלויים בך סאנשיין." זה הכינוי שהם העניקו לי וזה השם שאלי יודע כי הוא בדיוק דיבר אלינו מהמסך הטלוויזיה , כנראה שנימאס לו לשתוק .
"וזה רק בסביבת הממלכה." אני יודעת שיש מליוני אנשים שהמלחמה הזאת עומדת להם על הכתפיים אבל זה כול כך קשה לחשוב על זה שאני עומדת לחזור למקום שממנו אותי גרשו ולהציל אותם .
"הייתי טירונית בממלכת בלאדליינס , הכוחות שלי יצאו מכלל שליטה והממלכה גירשה אותי . הם אמרו שהם לא צריכים על הכתפיים דמפרית בעלת כוחות שליטה בדם כי זה רק יהפוך את הממלכה לחלשה יותר אם ימותו הרבה אנשים . חבר שלי גראגורי שהיה גדול ממני בשנתיים היה המאמן שלי והוא פשוט הלך לחברת ילדות שלי שהייתה בגיל שלי והיא נתנה לו מה שאני לא נתתי לו . ההורים שלי אפילו לא צידדו בי , הם התעלמו ממני ," לחשתי לעברם , קיילה וליאה עזבו מה שהן עשו והסתובבו לעברי .
"אם פתאום ממלכת אלאדור וממלכת סרינה יבקשו את העזרה שלנו , אם פתאום תצטרכו לחזור למקום שגרשו אותכם ממנו מה תעשו?" קיילה וליאה השפילו את מבטם ושתקו כמו דגים.
החזרתי את הקפוצ'ון על ראשי וזה היה סימן לרים להדליק בחזרה את התקשורת בנינו לבין אלי גרין , הוא שלב את ידיו השריריות על חזו החסון והיה אפשר לראות הכול דרך הגופייה השחורה הדקה שהוא לבש . הרגשתי בכול גופי חום וידיו שניבי מתארכים , שלוש שנים שלא נגעתי בדם של בני אנוש או ערפדים אבל רגשות של תשוקה עדיין הרגשתי בגופו .
" מצטער גרין , התשובה שלילית." אמר רים בחרטה , ידעתי שהם רוצים להציל את הממלכה הזאת כי ממלכת בלאדליינס היא הממלכה המרכזית בעולם הערפדים ואם מישהו רוצה להציל אותה זה הארגון הזה .
"אם הבוסית הזונה שלכם יכלה להרים את התחת הגדול שלה ולגדל לעצמה רגשות בגוף עוד הייתי יכול להתחנן מולה , אבל זה משפיל להתחנן בפני פרוצה סוג א!" אלי דפק את זרועותיו בשולחן , זה כבר מספיק .
"מה קרה פגעתי ברגשות שלך ? תגידי איך זה מרגיש שאת יודעת שאת הסיכוי היחיד של מליוני אנשים וערפדים . את עובדת כציידת ערפדם , מגנה על בני האנוש . אז מה תגידי על כך שמליוני ערפדים עומדים לתקוף את כול סביבת ממלכת בלאדליינס?" הוא פלט .
הסתובבתי לכיוון מסך הטלוויזיה והרכנתי את ראשי , פקחתי את עיניי לרווחה והושטתי את ידי קדימה , עוצמת את עיניי ורואה אדום , רואה איך כול הדם שזורם בגופו עולה מעלה .
"מה את עושה?" הוא שאל בגמגום , אצבעותיי עלו מעלה ומטה ואם הוא היה רואה את עיניי ברגע זה הוא היה רואה איך הן זוהרות באדום . אלי התחיל להשתנק וראיתי מצד עיני איך הוא מקיא את דם נשמתו , ידעתי מה אני עושה אבל לא רציתי להוביל אותו למוות .
שיניתי את קולי בשביל שלא יזהה אותי " תשלח לי את ההסכם בשלוש עותקים , אני יחזיר אותו עם התנאים שלי וביחד נחליט מה עושים .עד אז תשלוט עם הפה שלך , לא תרצה למות בייסורים ." אמרתי בקול צייתני ויצאתי מהחדר .
קוראים לי לוסיאן גולדינג ואני ציידת הערפדים המהירה בעולם , ממלכת בלאדליינס יתחרטו על כך שהם עזבו אותי ברגע שהכי הייתי צריכה אותם .
תגובות (6)
וואו פרק מעולה!!
מחכה בקוצר רוח להמשך!
תמשיכי
ואו אהבתי תמשיכי יא מושלמת :)))))))))))))))))))))
ואוו מושלםם
תמשיכי דחוףףף
זה נישמע נדירר
תמשיכיייייי
זה מדהים , תמשיכי היום…(: