Love_Story
זה הסיפור הראשון שלי פה. מה דעתכן על ההקדמה? הייתן קוראות?

אתה אוהב אותי?

Love_Story 10/10/2014 725 צפיות 2 תגובות
זה הסיפור הראשון שלי פה. מה דעתכן על ההקדמה? הייתן קוראות?

הת'ר- בת 16. יש לה שיער שחור פחם ארוך עד אמצע הגב ועיניים כחולות ירוקות עמוקות. היא נולדה באמריקה וחיה שם עד גיל 16 ועכשיו היא ואבא שלה עוברים לישראל. אמה עזבה אותם חודש לאחר הלידה בטענה שהיא צריכה חיים חדשים ולא מוכנה לתינוקת, להת'ר זה לא הפריע כי היא לא הכירה אותה אבל לאחיה הגדול בנג'מין(כולם קוראים לו בן). זה היה קשה הוא אהב את אמא שלו לאחר שעזבה הוא הפסיק לדבר וכתב הרבה. עברו שנים, ואבא של הת'ר ובן גילה שאמם מתה בתאונה ובגלל זה לא ניסתה ליצור קשר או אפילו לקחת את בן. הם המשיכו בחייהם ואז כשה'תר בת 16 ובן בגיל 18 הם החליטו לעזוב ולהגר לישראל.

בנג'מין- בן 18 שיער שחור פחם ועיניים כחולות ירוקות כמו של אחותו רק שאצלו העיינים ירוקות יותר ואחלה כחולות יותר. לבן יש חיים מסובכים הוא מאוהב בחברה טובה של אחותו הקטנה כבר חצי שנה ואף אחד לא יודע. עכשיו לאן(החברה של הת'ר) יש חבר ובנוסף כשהוא רוצה לומר לאן שהוא אוהב אותה הוא ומשפחתו מהגרים לישראל. הבעיה שלו היא לא העובדה שאמא שלו עזבה אותו ומתה בתאונת דרכים או שלאן יש חבר הבעיה היא שכשהם יטוסו לישראל, הוא ירד ממטוס ויעזוב 18 שנה של חיים אהבה חברויות לימודים ריבים פרידות שמחות חתונות לוויות וחוויות. יש דברים שהיה מוותר עליהם אבל זה חלק ממה שעבר פה. לצערו הוא יצטרך לשרת בצבא שם והוא עצמו אסמטי טוב גם הת'ר. אבל לא נורא עכשיו הוא מנסה להתרכז בשופינג שהוא וה'תר עושים לפני העזיבה לישראל. טוב היא קוראת לו לבחור חולצה וקוטעת לו קו המחשבה לגבי ישראל מדינה זרה שתהפוך לבית שלו.


תגובות (2)

יפה מאוד!
תמשיכי!

10/10/2014 12:03

כן תמשיכי נשמע מענייןןן

11/10/2014 11:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך