אתה אוהב אותי? פרק 6
"…אעשה את מה שבחיים לא הייתי עושה לה."איך אני אעשה זה?
אני טסתי איתם במטוס והם לא שמו לב טוב הם נסעו מחלקה ראשונה ואני עם הטייס. ככה זה כשאתה יתום ובן יחיד יש לך ידידים בכל מקום.
~נ.מ ה'תר~
אני לא מצליחה להוציא אותו מהראש שלי, את הנער הזה. את מראה הפנים היפה שלו,חבל, שאני לא יודעת איך קוראים לו. עכשיו אני מאמינה באהבה ממבט ראשון רק לא בטוחה שזה הדדי.
מאז ראיתי אותו שכחתי מלידור ואפילו מנתנאל.
~נ.מ אלמוג~
היא מושלמת, יפה צחוק מושלם. רק חבל לשידור מאוהב בה, אני פשוט לא הפסקתי להסתכל עליה וראיתי שהסתכלה עלי.אבל איך קוראים לה?
~נ.מ אן~
מכירים את התחושה שעשיתם את הדבר הנכון ואז בא משהו, במקרה שלי מישהו, שמראה לכם שטעיתם?
אז זה מה שהרגשתי עם ברנדון.
אז אני אסביר מהתחלה ברנדון הוא בן של חברים של ההורים שלי שגרים בשוודיה. ברנדון רוצה ללמוד באמריקה אז הוא יעבור לגור איתנו, ככה זה כשהורים שלך עשירים ורוצים להפטר ממך וזה משתלב עם הרצונות שלך.
אז זהו, שהוא חתיך ברמות אני נמשכת אליו.
הוא כבר יום איתנו אני מתעוררת לבעיה שלי להתחיל איתו או להמשיך עם נועה?
"אולה?!" אה שכחתי לומר לכם הוא חצי ספרדי.
"אתה יכול להכנס"
"I don't speak hebrow ,you know?"
"אויש נו באמת!!!I amrikani, so l know you speak hebrow"
"איך ידעת?" אמר במבטא חמוד
"כשמדברים בטלפון עם mami מדברים only engilsh jeans"
"את יכולה להפסיק עם האנגלית"
"What do I hear? Now you want me to shut up and talk Hebrew so shut up you"
"רציני? חאלב עם אנגלית בואי נדבר"
אני יושבת על המיטה שלי והוא עומד, החלונות סגורים כי השכנים הזוים הוא נעל אחריו את הדלת ובא אלי.
"עלינו"
"איך אפשר לדבר על מה שאין?"
הוא נישק אותי נשיקה חמה וידו היו עמוק בגופי.
"עכשיו יש" אמר והוריד את החולצה שלו
"לא אני לא מה שאתה חושב"
"מה אני חושב" אמר אחרי שהוריד את המכנס ונותר בבוקסר.
"שאני אתה יודע מה"גנחתי, אוי מי גרש הוא לא מפסיק מה עובר עליו.
"את מה אמר תוך כדי שמוריד לי חולצה
"זונה"עוד פעם גנחתי הסתכלתי הוא בבוקסר שעוד מעט ירד ואני בתחתונים שלא ישארו שם הרבה זמן.
נמאס לי, העלתי אותו ממני. נשמע קל? אז זה קשה עד שקמתי מהמיטה הוא לקח אותי בחוזקה ביד והמשיך במלאכה הוא שם לי משהו בפה ואחרי זה אני לא זוכרת כלום.
~נ.מ ברנדון~
אני מרגיש רע עם מה שאני עושה לה. אבל אין ברירה אני וחבר שלי,טום, עושים הכל כדי להציל נערות מנועה ואת האמת? פעם ראשונה שנהנתי לעשות את זה ולמה כי היא לא ממש התנגדה היא יותר דיברה והנחה ועכשיו רק גונחת נאנחת ופה ושם מתנשקת איתי.ולמה? שמתי לה את התרופה לרכל שנועה שמה. זה מתחיל בזה שהיא כאילו מפרידה בינך לבן שכאילו רוצה אותך. ואז יומים אחרי את איתה רואה את הסרט הזה נו איך קוראים לו?
אהה… נזכרתי "ארבע אנשים רק שניים אוהבים" הסרט עצמו זה מעין סם רעים שמוחדר תוך כדי צפייה. אמן והיא תסלח לי!!!
~נ.מ נתנאל~
וואן, טו גו!!!
הנה ה'תר שלי והנער המעצבן.הם מתקרבים ועכשיו, נפלתי את עצמי וועשיתי את מה שאני עושה הכי טוב להתעלף בכאילו.
~נ.מ ה'תר~
"נתנאל… תתעורר אני רוצה שתתעורר"
"רוצה או אוהבת?" שמעתי אותו מפגר מה הוא עובד עלי?
"מי זה?" גמגם לידור.
"נתנאל לידור וההפך. יופי עכשיו אתם מכירים י שאלות: אחת מה אתה עושה פה לעזאזל?שתיים החשובה איזה צבע יותר יפה עלי ירוק פיסטוק או חום כרמל? ומה הולך עם ג'ינס רקעים בהיר יותר?"
הם, זאת אומרת נתנאל ולידור נקראו מול הפנים שלי מצחוק הייתי בשוק. הרגע שאלתי אותם שאלה חשובה והם צוחקים אולי השאלה הנוספת הייתה מיותרת גם ככה הוא היה אומר לי אחר כך?
"חברים, אני יודעת ששאלתי שאלה מפגרת"
"נכון" הם אמרו ביחד ונתנאל הוסיף
"נכון+"
"בדיוק, גם ככה היית אומר לי אחר כך מה אתה עושה כאן! אז תענו לגבי החולצה, זה לבית ספר אז זה חשוב"
והם חזרו לצחוק. יופי למה לקחתי בן לקנות איתי בגדים?
~נ.מ נתנאל~
אוי ה'תר שכחתי איך היא לא רואה בעינים בקשר לבגדים
"בואו כל הקניון חושב שאנחנו לוקה"
#כעבור שש שעות#
סיימנו למזלנו את הקניות עם ה'תר, אני כבר לא אוהב את ישראל, הקניון אשכרה פתוח 24/7.
למזלנו ה'תר יצאה כי עוד מעט המוניות מפסיקות לנסוע , תאמינו או לא הזמנו שש מוניות ספיישל חמש וחצי לדברים של ה'תר ומה שנותר לנו לנהג וחזרו עם פליפיני. לפי מה שהבנתי ה'תר לא הולכת לקנות בגדים חודשיים, איזה מזל!!!
האמת די כואב לי על לידור הזה וגם עלי כי שנינו דולקים על אותה בחורה אבל מסתדרים כמו אחים.
~נ.מ לידור~
עד עכשיו רציתי להפריד אותם, אבל במהלך היותר משש שעות האלה למדתי להכיר אותו,את נתנאל כבר לא בא לי להפריד בינהם. אני אדבר איתו.
"נתנאל איפה אתה ישן" שאלה ה'תר בדאגה היא עדיין דואגת לו, אבל היא השתנתה דאגה חברית ולא דאגה של מישהי שמאוהבת בך, שחיכתה לבחור חצי שנה."אני לא רוצה שאף אחד חוץ משנכם ידע שהתעוררתי ובמיוחד אל תדברי עלי אם אבא שלך ואל תשאלו למה רק עכשיו קלטתי שאני הומלס"
"אתה יכול לישון אצלי, יש לי מיטה נוספת בחדר וההורים שלי עכשיו חודש משלחת לאוסטרליה אז זה רק אני וזהו. הם אמרו שאני יכול לארח מי שבא לי בתנאי שזה במיטה הפנויה בראש שלך?"
"כן אחי" הוא ענה אנחנו הולכים להסתדר מעולה.
"טוב בי"אמרה ה'תר תוך כדי שהיא נותנת הוראה לנהגים המוניות ספיישל לעזור לה.
אחרי שתי דקות הגענו לביתי.
"מה בא לך לאכול?"
"אתה יודע מה?"
"מה?" עכשיו הוא יגיד בפח בלגי או פיצה וישאל אם אוכלים את זה בישראל
"תחליט אתה" והוא נקרע מצחוק ת'אמת גם אני. הצחוק שלו מצחיק שזה משהו אבל גם הבדיחה.
"שקשוקה הולך?"שאלתי המאכל האהוב עלי אני אוכל אותו פעם בשבוע.
"What this is"
"This food you know"
"Are you sure?"
"Yes I am sure" הרגשתי פרופסור לרגע מה הקטע הזה שיש לו ולה'תר פתאום באמצע החיים לדבר אנגלית כאן זה ישראל you know? פאק זה מדבק
#כעבור חצי שעה#
סיימנו להכין ועכשיו אנחנו אוכלים.
נתנאל טורף חצי מהשקשוקה למזלי לפני שהגשתי שמרתי חצי בצד.
"טעים?"יכולתי לא לשאול לפי איך שהוא אכל זה ברור, אבל מה לעשות אני ישראלי
"Delicious" כן I good chef. אני טובע אותם אל הדבקת ישראלי באנגלית יום יומית זה ממש מדבק.
"אחלה"עניתי הוא מדביק אותי באנגלית? אז אני בערב ועיברית!!! מתקפת משולבת והוא לא ישרוד אותה.
~נ.מ אן~
התעוררתי וראיתי שאני לבושה וגם ברנדון ושנינו ישנים מחובקים מה?
אבל אני זוכרת משהו אחר שהוא נגע בי וכאלה.
"ילד קום" בעטתי בו,זה על אתמול חשבתי לי.
"תקשיבי"אמר אחרי שהתעורר
#כעבור שעה#
סיסיימתאת הארגונים של הבוקר. ושמעתי מהו אמר אני בשוק הוא אמר ששם לי את התרופה כדי שאני אשכח מה הרגשתי ויהיה לו סיכוי איתי. איזה חמוד!!!
תגובות (1)
בגלל שזה מהטלפון יצאו לי המון שגיאות כתיב אז תתעלמו סורי פעם הבאה זה לא יהיה ככה :-*