Love_Story
סליחה על העיכוב אבל אני עושה עכשיו מרתון. בגלל שאני כותבת את הפרקים תוך כדי אז זה יקח קצת זמן. איך הפרק?

אתה אוהב אותי?פרק כפול

Love_Story 13/10/2014 771 צפיות אין תגובות
סליחה על העיכוב אבל אני עושה עכשיו מרתון. בגלל שאני כותבת את הפרקים תוך כדי אז זה יקח קצת זמן. איך הפרק?

"אהבה ממבט ראשון או סתם הדלקות על מישהי יפה. מה נראה לך קרה לי?"
"אני לא מאמינה באהבה ממבט ראשון"
"שקר" אמן לא יתן לי לעשות משהו פדחני.
"תנשקי אותי"
"לידור אתה יודע שזה לא אמיתי?"
"כן" היה לו עצב בעינים באותו רגע הוא הזכיר לי. נתנאל.
התקרבתי אליו.
הוא ליטף את לחיי, קרבנו את שפתינו והתנשקנו.
לאחר מספר שניות נפלנו.
*תמונת מצב*
ה'תר שוכבת על הדשא כאשר לידור מעליה ומלטף את פניה.הם מתנשקים.
*המשך*
בניין ליד המסיבה והנשיקה הזו.אצל מישהו אחר זה רגע של חיים ומוות.
אחות קוראת לרופא ולראש המחלקה. הילד מתעורר, הבעיה שב24 שעות הראשונות הוא לא צריך להיות מדוכא.
"תתקשרו לאחד האנשי קשר שלו!!!"
"יש כאן אחת ה'תר, זו החברה שלו?"
"כן, אבל עדיף להתקשר למישהו אחר. היא תגרום לו להתרגש."
"יש גם דיוויד אבא של ה'תר"
"התקשרו אליו זה מעולה!!!"
~נ.מ דיוויד~
הטלפון מצלצל, בטח העוזר שלי מתקשר להודיע לי לגבי המניות.זה לא הוא במקום זה ענתה לי אחות.
"הלו, אני מדברת עם דיוויד?"
"כן למה?"
"פשוט בטלפון של הילד, יש את המספר שלך. היינו אמורים להתקשר לה'תר אבל הוא לא אמור להתרגש יותר מידי אז התקשרנו אליך. מתי תבוא?"
"עכשיו"גם ככה בניין.
"טוב תודה הילד ישמח"
"הוא לא ילד קוראים לו נתנאל"
~נ.מ נתנאל~
אני הולך לפגוש את ה'תר. סוף סוף, חצי שנה זה לא קצת היא אמרה שהיא תחכה.
הסתכלתי מהחלון לבית של אן וראיתי זוג מתנשק וחשבתי לעצמי ככה אני וה'תר היינו ונחזור להיות.
רגע, הבת הזו לא דומה לה'תר?
עכשיו היא קמה וחיבקה אותו והלכה.
אני חייב לדעת אם זו היא או לא.
היא הבטיחה לא רק אמרה שהיא תחכה לי.
~נ.מ ה'תר~
עכשיו כשאני בפנים ויושבת בשרותים, אני מריצה לעצמי מה היה.
אני ולחדור התנשקנו אבל אחרי כמה זמן הוא הכניס את ידו מתחת לחולצתי ואני לא הרגשתי ואז…
הוא נגע לי בחזיה, וזה הרגע בו קמתי הוא התנצל ואמר שנסחף התחבקנו חיבוק ארוך והנשיקה קטנה.
היה קסום איתו. אני מתאהבת בו? לא, זה לא קורה לי אני אוהבת את נתנאל אני איתו, אני מחכה.והוא יתעורר.אן נכנסה,ואמרה תוך כדי בכי "קרא אסון"
"מה קרה?"
"אמרתי לבנג'מין שאני אוהבת אותו, שאני יודעת שהוא בטח לא ירצה לעשות קשר מרחוק רק שיגיד לי אם הוא אוהב אותי או מרגיש אלי משהו הוא אמר שכן. הוא נישק אותי ואמר שהוא לא יכול להיות בקשר מרחוק" והמשיכה לבכות.
"אויש אנוש, לא הבנתי דבר אחד מה האסון?
ואת באמת אוהבת אותו?"
" האסון הוא שהברבי הזו תצא איתו כשהם יגיעו לישראל, ואני אוהבת אותו כמעט חצי שנה. מבינה שהיה יכול להיות משהו עם רק הייתי אומרת לו או לך ואת היית משדכת"
"אנוש אני אחזור עוד שנייה אולי הוא יסכים לפחות לדבר איתי"
~נ.מ אן~
אוףף זה כל כך אוף.
"סליחה קוראים לי נועה וזה לא מה שאת חושבת זה לא ככה"
בהתחלה לא הבנתי מה היא רוצה ואז הסתובבתי וראיתי את הברבי זאת אומרת נועה כל כך עבוד לי היא בגילו גם.
"מה את רוצה?"
"להגיד לך שאני נשארת באמריקה ושהוא לא הטעם שלי" היא התקרבה אלי כך שגופנו היה צמוד, אך שפתחנו היו רחוקות בסנטימטר.
"למה את אומרת לי את זה?"
היא נישקה אותי נשיקה קצרה אך קסומה, היא ליטפה את גבי כלפי מטה , כך שנגעה לי בתחת.
הייתי משותקת לא יכולתי להגיב ואז בבת אחת היא הפסיקה ואמרה "את הטעם שלי" והלכה.
~נ.מ ה'תר~
איך אני אגיד לה שהוא לא מוכן, לצאת איתה?
"אן תקשיבי הוא…"
"לא מוכן לצאת איתי? לא נורא אני כבר לא רוצה אותו"
"מה?"
"עוד שעה וחצי את טסה, מה שאומר שיש לנו חצי שעה .בואי אני קניתי לך מתנה"
#כעבור חצי שעה#
"חיים שלי אני אבוא בקיץ" בכיתי כמו משוגעת וגם אן.
"אל תדאגי בסטית שלי אני אבוא גם לישראל לראות את הבית החדש שלך"
"נדבר?"
~נ.מ דיוויד~
מה אני עושה? איך אני אומר לה שהאהוב שלה התעורר.כשהיא נדלקה על לידור.
והוא ראה אותם, הוא שאל אותי אם זו היא ואני התחמקתי.ה'תר כל כך מאושרת מה אני אעשה?
***בישראל***
"אלמוג קום כבר"
קוראים לי אלמוג אם הבנתם.עוד יומים אמורים להצטרף לכיתה שלנו הילדים החדשים, אני לא מתרגש פשוט אני מאלה שלא מקובלים בשיט אבל לא בגלל המראה אם תראו אותי ברחוב תחשבו שאני דוגמן. ואני אומר את זה לא בגלל שאני שוויתר אלה בגלל ששאלו אותי הרבה פעמים אני מדגמן.
אני די גבוה שיער חום ועינים כחולות, מתאמן כל יום בחדר כושר שלי.
בלי חברה, האחרונה הייתה מניאקית ויצאה עם אחי התאום במקביל.(האח התאום של אלמוג נקרא אדם , אדם עם שיער בלונדיני ועיניים חומות אפורות)
"אלמוג בוא עכשיו"
"בא" איזה לחץ
מעניין מי החדשים.
~נ.מ ה'תר~
אני ולידור יושבים יחד (ה'תר ולידור יושבים שלוש שורות מאחורי כל השאר) אני ליד החלון ואני לא מצליחה להפסיק לחשוב עלינו, זאת אומרת אין עלינו.אבא נראה לחוץ שמעתי אותו מדבר בטלפון ואז הוא הלך וקרא לו משהו מעניין מה?
בן יושב גם ליד החלון והוא מתגעגע לאן קשה היה לו להגיד לה לא, הוא בכה אחרי זה שמעתי אותו. ההורים של לידור מולם.אני תוהה התאהבתי בלידור?
~נ.מ אן~
ישבתי לבד. אין יותר ה'תר אין מי שתצחק איתי או עלי, אין את האחת שתבוא אלי בחורף עם גופיה ושורט כי לא היה לה כוח להחליף בגדים, פשוט אין.
יד נגעה בי, יד רכה. היד ליטפה את לחיי בעדינות
ואז הקול נשמע "רוצה לבוא אלי את לא במצב להיות לבד" נועה, היא באה להרגיע אותי. לבוא איתה כן או לא? טוב אני אלך אין מה להפסיד הודעתי לאמא שלי ויצאנו.( המרפאה בה שכן נתנאל נמצאת מימין לבית של אן והבית מלון שבו שוכנת נועה נצא משמאל).
נכנסו הדלקנו חימום וראינו קומדיה. היה מצחיק ונגמר.
רק עכשיו שמתי לב שנועה יושבת וראשי עליה ושידיה על בטני.
היא קמה וגם אני, נועה התקרבה אלי ושאלה "איך את?הבסטית שלך עזבה וגם מי שאת אוהבת"
"אני בסדר תודה"
"את יכולה להשאר כבר מאוחר עדיף שתשארי פה.תודיעי לאמא שלך בטלפון"
"טוב" הודעתי והלכנו לישון.
אני ישנתי במיטה והיא פתחה לעצמה מזרון, היא עשתה את זה עבורי ואני שנאתי אותה חשבתי שהיא תגזול ממני את אהבתי.
לאחר עשר דקות היא קמה ושאלה אותי את מה שלא רציתי שתשאל "את הרגשת משהו בנשיקה?"
"אני לא זוכרת איך הרגשתי ואני נשארת פה כי ביקשת אז אל תדברי על זה"
"טוב" היא כיבתה את האור ועיניים נעצמו. התעוררתי זמן מועט אחר כך כשאני רואה שאני במקלחת ערומה. ונועה שופכת עלי מים.
"מה עשית?"
"את מאחת משינה ולא הצלחתי להעיר אותך, אז הכנסתי אותך עם בגדים ואמרת משהו כמו אני לא נכנסת עם בגדים אז הורדתי לך מהר ולא נגעתי ושפכתי עלייך מים והתעוררת"
"סליחה שצעקתי עלייך" היא דאגה לי
"זה בסדר" היא בחנה את גופי, היא באמת רוצה?
"את רוצה?"
"רק אם את מסכימה ואם תשארי עד מחר"
"אוקי"
היא הוציאה אותי מהמקלחת ערומה והשכיבה אותו על המיטה. התנשקנו היא מעלי ואני מתחתיה ידיה שוטטו על גופי. וזה קרה.
~נ.מ נתנאל~
אני לא מאמין היא לא חיכתה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך