אשת איש – פרק 3
בימים שלאחר מכן היה ניכר על פניה של בת אל שמשהו לא טוב עובר עליה, היא הגיבה באדישות שאמה סיפרה לה על מה שהתרחש בשיחה עם הוריו של יקיר בסלון ביתם.
היא רק חיפשה את הרגע הנכון להגיד להם.. היא חיכתה שתרד קצת ההתלהבות מהשיחות על ההכנות לחתונה.
וכך חמישה ימים לאחר מכן היא מצאה את הרגע ה'נכון' בבוקר שבת כשיש שקט מכל הטלפונים למוזמנים.
היא הרעישה את כל הבית כשלחשה "אני לא רוצה להתחתן"
"מה זאת אומרת לא רוצה להתחתן" קפץ עליה אביה בעצבים. אמא שלה סימנה לו עם היד לעצור וקמה אליה "מה יש ילדתי" היה נראה שהיא צפתה את זה, היא הרי בטח חושבת שזה החשש הרגיל שיש לכל כלה לפני חתונתה.
"לא רוצה וזהו" היא העלתה את הטונים בקול רועד.
"את לא מחליטה פה גבירתי. מאיפה הבאת את זה? לבטל חתונה? זה מביא מזל רע!." הוא צעק עליה ממקומו, עדיין בשולחן האוכל. אמה עטפה את שתי כתפיה הקטנות וסמנה לאביה עם העיניים שהיא מטפלת בזה "בואי איתי קטנה שלי יש לנו שיחת בנות".
כמובן שהשיחה לא עזרה וכמובן שבת אל לא פתחה את מה שהיא יודעת.
החשש קרב ובא וגם החתונה- היום! היום זה קורה ובת אל הולכת להכניס לחייה את השטן בכבודו ובעצמו.
כל התכניות לביטול הנישואים שעבדו עליהן בת אל והילה במשך כל החודש האחרון- כשלו.
ועכשיו היא בסלון יופי מוקפת בנשות מקצוע שייפו אותה מכף רגל ועד ראש.
גם אמה שם וחמתה לעתיד הכ"כ קרוב, והילה – רק היא מבינה אותה עכשיו. ובין כל הבלגן סביב, היא מוצאת את עיניה בכל רגע אפשרי ושתיהן אובדות עצות.
בת אל העיפה מבט על האולם: כניסות נפרדות לנשים ולגברים- כמובן.
וגם מחצה לכול האורך עד אחרי הבמה של הדיג'יי שמשאירה אותו בצד של הגברים- כמובן.
אך האולם באמת היה יוקרתי וזה כלל סוויטה מפוארת לכלה ואחת כזאת גם לחתן. והבנות רק חיכו לחמוק לשם ולצודד למתרחש שם.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
"נו מהר בת אל! את יותר מדי בולטת עם השימלת כלה הזאת" לחשה הילה ובת אל בעקבותיה, נקרעת מצחוק לראות אותה בהליכה שפופה מנסה לא להיראות ולא להישמע עם העקבים.
"אני לא יכולה את מצחיקה אותי".
הבנות נצמדו לדלת הסוויטה של החתן, בודקות כל הזמן מסביב שאף אחד לא בא.
"את חושבת שיש שם מישהו?" שאלה הילה
"החתן חייב להיות בפנים, אסור לו סתם להסתובב שלא יפגוש אותי בטעות. אבא שלו מטפל בכל העניינים של האולם אז בטח הוא לבד".
לפתע נשמעו צעדים מתקרבים, הבנות נדחפו אחת על השניה ממהרות להסתתר מאחורי הקיר שממול.
תגובות (0)