ארן ואני פרק1

ליאן25 14/04/2015 648 צפיות אין תגובות

השעה 4 וחצי לפנות בוקר , הרחובות כבר חשוכים . הכוכבים מהבהבים והציפורים מצייצות להן בשקט .
שוב אני לא מצליחה להרדם וכותבת את הרגשות על דף נייר חלק ונקי .
הראש שלי המחשבות שלי לא מפסיקות לגלגל את אותו התסריט . כשראיתי אותם יחד הולכים יד ביד ומאושרים.
צביטות קלילות תפסו אותי בחזה . דמעה בוגדנית וקטנה זלגה מעניי . כל כך כאב לי שזאת לא עוד אני בתוך חייו .
איך הוא יכל ? לעזוב אותי לבד אחרי כל מה שנתתי וויתרתי .
קוראים לי מאיה אני בת 17 ההורים שלי התגרשו לפני חצי שנה ונשארתי עם אמא שלי ואחותי הקטנה שיר .
גרנו באותו זמן בתל אביב . אמא שלי היית עורכת דין ואני הייתי תלמידת תיכון שהתאהבה בבן אדם הלא נכון .
הספור שלי התחיל עוד מלפני הגרושים של הוריי בעצם לפני שנה וחצי .
הכרנו ביום הולדת של נועה חברה הכי טובה שלי .
היינו בלופט חמוד כזה כל החברה נהנו ורקדו ואפילו שרו בקריוקי.
שם פגשתי את ״ארן״ לא הכרתי אותו לפני .
יצאתי לבחוץ לעשן הייתי נראת ילדה פשוטה מאושרת ושמחה שכולם אהבו . לבשתי ג׳ינס לבן וחולצה ורודה מכופתרת.
הערב היה מאט קריר אבל נעים . רוח קרירה עברה בפני והרגשתי את הדמעות עוד שניה מתפרצות .
״ את בסדר ? ״ שמעתי קול של בן מאחורי .
הסתובבתי אחורה והמבטים בנינו נפגשו .
אני עדין זוכרת שהוא עמד שם כמו מלאך עם חולצה לבנה מכופתרת וגינס בהיר . העניים שלו השפתיים שלו היו כל כך מתוקות .
״ את בסדר ?״ הוא שאל אותי בפעם נוספת . הרגשתי מעט מבולבלת ופשוט שתקתי . חשבתי שהוא ילך בטח הוא חושב שאני איזה פרחה תל אביבית שלא רואה ממטר .
״ לעשן זה לא בריא״ הוא קטע אותי ממחשבותיי..
״מה ?״ שאלתי אותו בהסוס .
״ לעשן זה לא בריא ״ הוא ענה לי בחיוך והתקדם צעד קדימה כדי להוריד את הסגריה משפתיי.
״ מה אתה עושה ? ״ שאלתי בטיפת התקיף וזעם.
״אהה.. אה אני מצטער מאמי אבל לבחורה כמוך לא מתאים לעשן ״.
״ מה אכפת לך ? ״ תקפתי אותו ונכנסתי חזרה ללופט .
אני זוכרת את הרגע הזה שהרגשתי את הקרירות באוויר מתקררת עוד יותר הרגשתי מעט לא בנוח עם עצמי אבל היה כבר מאוחר נכנסתי ללופט ונועה משכה אותי אל הבר .
הערב הסתיים השעה היית 1 בלילה .
הרגשתי שהשעה לא זזה והחיים שלי לא זזים . באותה תקופה ההורים שלי הבינו שהם פשוט לא מתאימים אבל ינסו להמשיך בשבילי ובשביל שיר להמשיך כרגיל . הם חשבו שאנחנו לא יודעות שום דבר אבל ידעתי את הכל . אני ראיתי את אבא שלי עם אישה אחרת .
״ את צריכה טרמפ?״ אאו עוד הפעם הוא קטע אותי ממחשבותיי. ״ אהה לא תודה אני יסתדר״ עניתי לו . זה מצחיק להגיד ולחשוב אבל רק חיכיתי מתי הכל יגמר ואוכל ליהיות לבדי .
״ דיי נו בחייך , אני לא מתחיל איתך אל תיהיי קשה !״
הסתכלתי עליו בהלם הרגשתי מעט מתביישת מהאמירה שלו .
״ אני ארן , ואני מבין אנשים ממבט ראשון וקרה לך משהו ואת לא רוצה שחברים שלך ידעו אז את מחייכת ״
המשכתי ללכת ומצידי הוא נוסע לאט .
״ נוו, בואי אני יקח אותך הבית השעה מאוחרת ויש פה הרבה אנסים ורוצחים ו..״ ״ שתוק כבר ״ השתקתי אותו ונכנסתי לרכב.
נסענו לכיוון הים ולא הבנתי מה הקטע שלו לפני רגע הוא אמר שאין בו שום עניין בי ועכשיו הוא לוקח אותי למקום הכי רומנטי בעולם לים ? או בעצם אולי הוא איזה אנס ? אוי ווא בוי לי חירבשתי בראש .
״ איפשר סגריה ? ״ הוא קטע אותי ממחשבותי בפעם השלישית .
פאק מה נסגר אם הבחור הזה ? ״ זה לא בריא ״ עניתי עם חיוך מרושע ביותר .
הוא לא ענה ואז הבנתי שזה לא היה במקום ושלפתי מהחפיסא שתי סגריות .
״ אז מה אנחנו עושים כאן ?״ שאלתי אותו מהוססת מהתשובה כי חירבשתי לעצמי תשובות לפני ששאלתי בכלל .
״ אני אוהב את הים בלילה ״ הוא ענה לי והסתובב אלי .
״ הים הוא התרופה לכל המחלות , אם קשה לך תבואי לפה לפעמים זה ירפא אותך ״
היה משהו נכון במה שהוא אמר .
״ קשה לך במשהו ? שאלתי .
״ לא , לא נראה לי . ולך?״ הוא הסתכל מחכה לתשובה כנה .
אני לא מכירה אותו למה שאספר לו על הבעיות האישיות שלי .
״לא ״ עניתי בפשטות וחייכתי .
״ למה את משקרת לי ? ״ הוא שאל אותי מעט מרוגז מהלא שאמרתי לו .
הייתי קצת בהלם מהתגובה שלו , מה נראה לו ? אני לא חייבת לאף אחד דין וחשבון ! זה הבעיות שלי ואשמור אותם לעצמי .
״ אתה אדיוט אתה יודע את זה ? ״ מה נראה לו שהוא מרים עלי את הטון שלו !
״ מה השם שלך ?״ ״ לא רוצה להגיד !״
״ נו, מה השם שלך ? ״
״מאיה״ …
רגע של שקט…
״ אני ארן ואני מצטער שאני לוחץ עליך אבל ראיתי איך עישנת את הסגרייה בחוסר כוח ובתסכול , אני.. אני באמת מצטער .. רצ.. רציתי לעזור לך ״
״ההורים שלי משקרים לי ״ פרצתי מהפה שלי ללא שליטה . השקט תקף את האווירה רק הקול של הגלים השתמעה ברקע.
״ אני לא רוצה לחיות עם הורים גרושים״ אמרתי בשקט .
הדמעות עוד רגע התפרצו כמו נחלים ..
״ מאיה ? תני לזמן לעשות את שלו ..! אבא שלי התאהבד שהייתי בן 14 כי אמא שלי לא יכלה עוד להמשיך לחיות והיו צריכים לנתק את המשירים שהיא היית מחוברת אליהם . ״
נדהמתי מהפתיחות שלו הרגשתי כאילו דלת נפתחה בפני הרגשתי חופשייה .
״ אני.. אני מצטערת שנכנסנו לזה בגללי . בגלל זה אני לא משתפת אף אחד בבעיות שלי . אבל אתה .. איך הבחנת שמשהו קורה איתי ?״
״ אני .. אני .. הרגשתי .״
הרגשתי שאנחנו מנותקים מהעולם כולו השיחה בנינו היית קשה אבל הרגשתי בלי לשקר הקלה .

״ אז מאיה שאני יקפיץ אותך ? ״ שיט הוא קטע אותי בפעם הרביעית מהמחשבות .
הוא הניעה את הרכב והקפיץ אותי לבית … הוא נתן לי נשיקה של ידיד בלחי ונסע ..
נשארתי עם השאלה מי הוא ואיך אוכל לדבר איתו עוד פעם ..? אולי הוא המלאך שה׳ שלח אותו אלי ..? נכנסתי לבית התקלחתי החלפתי לפיג׳מה ושקעתי בשינה עמוקה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך