אני צריך את אהבתך
הייתי אדם שתמיד חיפש את הסיבות לעזוב.
לעולם לא ייכלתי להישאר במערכת ייחסים במשך הרבה זמן.
הייתי עם דם חם מתעצבן מכול דבר,אבל כשפגשתי אותה השתנתי מיד רק בשבילה.
אמרתי לה שאני מפחד לפגוע בה יום אחד,והיא חייכה את החיוך השובה שלה ואמרה שזה לא ייקרה שהיא סומכת עליי.
חבל שהיא עשתה את זה.
כי עכשיו אני יושב לבד בדירה שלי עם הכוס וויסקי הגדולה שלי בידיי וחושב עלייה,ועל איך שהיא לא הייתה מגיעה לי.
כמו בכל מערכת יחסים שהייתה לי הרסתי את זה,אבל הפעם זה היה שונה,הפעם זה היה בכוונה.
הירוריי נקטעו כאשר שמעתי רישרוש של מפתחות מהדלת ומיד הזדקפתי כבר ידעתי מי זה.
היא נכנסה לדירה בדממה, סוגרת את הדלת מאחורייה.
רואה אותי יושב עם כוס וויסקי בידיי ומסתכל לכל מקום רק לא עלייה.
לא יכולתי להסתכל עלייה מחשש שאני יישבר מולה.
"מה את עושה כאן?"שאלתי אותה לבסוף עיניי נעוצות בקיר שמולה אך לא עלייה.
"אל תדאג לא באתי להפריע לך בחיי הרווקות המשגעים שלך, " אמרה בזעף ומילותיה פוגעות בי כמו חיצים.
"באתי לאסוף כמה דברים שלי ואני הולכת תוך שעה אני כבר לא יהיה פה אתה יכול להמשיך לעשות כל מה שאתה לא עושה."אמרה מנופפת בידייה ומנסה לגרום לעיניי לנחות על שלה אך לא נתתי לזה לקרות.
רציתי להגיד לה שאני לא רוצה שהיא תלך,שאני רוצה שהיא תישאר כאן לצידי אבל לא יכולתי. פחדתי, פחדתי מהרגשות העצומים שהיו לי אלייה והחלטתי שאני ייגמור את היחסים הזאת מהר לפניי שאני יעשה משהו שייפגע בשנינו.
היא נכנסה אל חדר השינה,ואני הרכנתי את ראשי אל ידיי.
לא ידעתי כבר מה לעשות,מצד אחד אהבתי אותה והרבה ומצד שני שנאתי את זה שאני אוהב אותה שנאתי את זה שאני זקוק לה.
אני זוכר שבהתחלה שרק נפגשתי איתה,היא גרמה לי להרגיש אלייה משהו,אבל אני תמיד ניסיתי להדחיק את זה לנסות לשנוא אותה,טוב זה לא כל כך הלך לי.
גיחכתי במרירות לנוכח המחשבה הזאת והרמתי את ראשי מידיי.
שמעתי את צעידותיה בחדר,ריכזתי את כל כח הרצון שלי בשביל לא ללכת אליה,אבל זה היה קשה בידיעה שהיא נמצאת ממש מספר צעדים ממני.
שתיתי במהירות את הכוס הוויסקי שבידיי,ונשארתי נטוע בספה.
לאחר כמה זמן אני לא יודע אפילו כמה היא ייצאה מהחדר.
והפעם לא יכולתי להתאפק והסתכלתי אלייה אל פנייה האהובות,הם היו נראות שבורות ופגועות ורק אז הבנתי שאני זה שגרמתי לזה שעכשיו שנינו בודדים ושבורים,אני גרמתי לכאב שמופיע על פנייה,נשברתי לנוכח המחשבה הזאת.
לפתע הרגשתי דמעה מתגלגלת על לחיי והיא ראתה אותה ומיצמצה בהפתעה.
"בבקשה תישארי איתי כריסטינה,"התחננתי בפנייה קורא לה בשמה המלא.
היא נראתה מבולבלת עוד יותר,
"מה? ג'ייק אני לא מבינה הריי אתה זה שרצית להיפרד אמרת לי שאתה רוצה את חיי הרווקות שלך בחזרה, ועכשיו בעצם אתה רוצה אותי בחזרה?" שאלה אותי רואה את סערת הרגשות שמתחוללת בי.
הסתכלתי על עינייה האפורות והיא הסתכלה על עיניי הכחולות ונשימתה נעתקה, אני לא יודע כמה זמן היינו כך אבל לבסוף ניתקתי את עיניי מעיניה בקושי.
"אני טעיתי כריס,כל כך טעיתי חשבתי שזה יהיה טוב לשנינו אם אני יסיים את המערכת יחסים שלנו עכשיו לפניי שהיא תהפוך להיות מסובכת יותר ושאני ייפגע בך,אבל רק עכשיו הבנתי שבעצם מה שעשיתי היה טעות אחת גדולה,אני אוהב אותך כל כך כריס,ואני מקווה שתסלחי לי על טעותי."אמרתי לה מוריד את מבטי ממנה לרצפה בבושה.
"ג'ייק," היא קראה בשמי אך אני לא הרמתי את מבטי מהרצפה.
"ג'ייק תסתכל עליי." ביקשה ממני ואני הרמתי את מבטי אלייה בחשש.
על פנייה היו דמעות,אבל היא חייכה מעט עכשיו.
"ג'ייק,אני מוכנה להסתכן בכך שהמערכת יחסים שלנו תתסבך כי אז לפחות נדע שניסינו להיות ביחד,ואני מוכנה גם להסתכן בכך שתפגע בי כי עם אתה תיהיה רחוק ממני זה ייפגע בי עוד יותר כי אני אוהבת אותך ואני יודעת שאתה גם אותי."אמרה לי מסיימת את דברייה בחיוך.
קמתי ממקומי והתקדמתי אלייה, היא הייתה נטועה במקומה.
כרכתי את ידיי סביבה וליטפתי את שערה היפייפה.
"אני אוהב אותך,"לחשתי לאוזנה ושחררתי את ידיי מעט כדי להביט בפנייה.
היא צחקקה ואמרה:"גם אני אותך,אבל תעשה לי טובה בפעם הבאה שתעשה החלטות כאלה תתייעץ איתי קודם" ביקשה ממני.
"מוסכם"אמרתי בחיוך מתוק ורכנתי לנשק את פייה.
אז אוליי אני ייפגע בה,ואולי מי יודע היא בי,ואולי אנחנו נישאר ביחד למרות כל המכשולים שיהיו בדרך.
אבל כרגע אני לא חושב על האולי ועל העתיד אני חושב על ההווה ואני יודע שכרגע אני מכור לאהבתה,וצריך אותה מכול דבר אחר.
תגובות (2)
אהבתי !
צמרמורת