מקווה שתאהבו וסליחה שלא העליתי הרבה זמן .. מקווה שתגיבו ❤️

אני מאוהבת ! פרק 12.

07/09/2014 1083 צפיות תגובה אחת
מקווה שתאהבו וסליחה שלא העליתי הרבה זמן .. מקווה שתגיבו ❤️

כעבור כמה שעות –
*אילת-שדה תעופה*
ירדנו מהמטוס , לקחנו את המזוודות והתקדמנו כולנו אל המורים .
״יאלה ילדים תעלו לאוטובוס שנגיע מוקדם לאזור המחנה״אמרה המורה שלנו .. במחנה יש אוהלים כאלה ומיטות בתוך האוהלים יעני – היה ככה לאחותי בטיול חח- .
אחרי חצי שעה נסיעה הגענו לשטח בו אנחנו אומרים לישון שלושה ימים ראשונים .
אני עמית שובל והילה תפסנו את האוהל הכי גדול והבנים אוהל לידנו .
שמתי את המזוודה שלי על אחת המיטות וכך גם הבנות ויצאנו כולם אל המורה .
״אוקי ילדים ,
מכיוון שזה היום הראשון ורק הגענו ואני בטוחה שאתם עייפים , תשמחו לשמוע שאין מסלול היום .. יום חופשי .
תנוחו , תנצלו את זה כי בערב עושים קומזיץ , על האש ושירים .. אז תנוחו עכשיו שיהיה לכם כוח בערב״חייכה והלכה עם שאר המורים לאוהלים שלהם , כולם שמחו.
״לא יודעת מה איתכם מתאים לי רצח לישון עכשיו״אמרה הילה בעייפות וצחקנו .
״אני אןמרת נילך לישון״אמרתי עייפה גםכן.
״כן״אמר שון עייף עוד יותר .
״תישנו רק לא ביחד כן ?״אור אמר וצחקנו .
״שואלת אןתך גם״גיחכתי קרצתי לו ומשכתי את רון לאוהל שלנו.
״הןא כלכך יהרוג אותי ואותך עכשיו״רון אמר כאשר אנחנו שוכבים מחובקים במיטה שתפסתי לעצמי .
״אם אתה רוצה מאמי אתה יכול לקום״אמרתי במעט עצבים והסתובבתי עם הגב לכיוונו.
הוא סיבב אותי בחזרה .״את צומי״חייך ונישק אותי .
״אתה עדיין אוהב אותי״אמרתי וקרצתי לן עם חיוך .
״מודה באשמה״חייך , נתתי לו כאפה קטנה בכתף והוא צחק ונישק אותי .
״אני כבר לא עייפה״אמרתי והוא גיחך.
״גם אני לא״אמר.
״בוא נילך להסתובב״התיישבתי על המיטה וחייכתי.
״יאלה״אמר וקם.
״נו את באה?״שאל אחרי שראה שאני לא קמה.
״אני דורשת שק קמח״אמרתי בקול של ילדה קטנה.
״אחח תזכירי לי למה נעשיתי חבר שלך״אמר באנחה וסימן לי לעלות לו על הגב.
עליתי ואמרתי ״כי אתה אוהב אותי״ונתתי לו נשיקה בלחי .
הוא גיחך והתחיל ללכת שאני על הגב שלו.
״חחחחחח עוד לא שבוע חברים וכבר משרת שלה אנ אחי ?״שון אמר . רון הוריד אותי מהגב ורדף אחרי שון .
״חחחח איזה ילדים קטנים״אמרתי וכולם לא הפסיקו לצחוק.
אחרי כמה דקות הם חזרו מתנשפים ואנחנו רק צוחקים .
״יש כאן אגם״עמית אמרה.
״בואו נילךךך״אמרתי.
״סבבה״הילה אמרה והבנים הינהנו ורק שובל שתקה ..
״תילכו ואנחנו תכף נבוא״אמרתי ומשכתי משם את שובל .
״שבלול את חייבת לעשות משהו!״אמרתי.
״מה את רוצה שאני יעשה לול ? מה ?!״אמרה בעצב .
״תלכי אליו ותגידי לו אחת ולתמיד מה שאת מרגישה ! יש זוגות שהיו רוצים להיות ביחד ולא יכולים ולך יש הזדמנות כי הוא חולה לך על התחת !! אז במקום לשבת כמן ילדה סתומה ולרחם על עצמך תזיזי תתחת שלך ותלכי להגיד לו מה אץ מרגישה !!״אמרתי עצבנית ועזבתי אותה לבד .. הלכתי להסתובב קצת ..
-נקודת המבט של שובל-
אחרי מה שתהל אמרה הבנתי שבאמת הגיע הזמן שאני אעשה עם זה משהו ..
התקדמתי לכיוון של כולם וראיתי את שון יושב בצד ..
״אפשר לדבר איתך ?״שאלתי שהגעתי אליו .
״אממ כן בטח ברור״אמר והושיט לי יד כדי שאעזור לו לקום . גיחכתי וגילגלתי עיניים ועזרתי לו .
התחלנו להתקדם ..
״אז מה רצית ?״שאל.
נעצרתי ושון אחרי והוא הסתובב אליי .
״שובל הכל ב..״התחיל להגיד ועצרתי אותו בנשיקה .
הןא לא התנגד ונישק אותי גם.
״אני אוהבת אותך״אמרתי שהפסקנו להתנשק.
״אוף אני רציתי להגיד את זה קודם״אמר וצחק . צחקתי גם עד שקלטתי מה הוא אמר .
״רגע מה רצית להגיד קודם ?״שאלתי קצת מבולבלת .
״אני אוהב אותך שובל״חייך ונישק אותי שוב .
״למה לא אמרת כלום ?״שאלתי .
״פחדתי .. מהתגובה שלך . מהתגובה של תהל .. אבל אם את עשית את זה כנראה שיש אישור ושזה הדדי לא ?״אמר וצחק .
״היא אמרה לי לעשות את זה חחח וכן זה הדדי .. מאוד הדדי״חייכתי והתנשקנו שוב.
-נקודת המבט של תהל-
הסתובבתי קצת ופתאום ראיתי את שובל ושון מתנשקים .
חייכתי לעצמי , הוצאתי את האייפון מהכיס וצילמתי אותם מלא תמונות .
״מזל טוב״חייכתי שהם הפסיקו.
״תודה אחות״שון אמר ורץ לחבק אותי , אחריו שובל .
״תראו״חייכתי והראתי להם את התמונות.
שלחתי לשניהם והם העלו כל אחד תמונה שונה .
שון העלה תמונה שהיידיים שלו על המותניים של שובל והידיים שלה מונחים בצדדי גופה מעל ידיו של שון.
הוא רשם ״לא יודע מה איתכם אני מצאתי את האהבה האמיתית שלי❤️״ ותייג את שובל . שובל העלתה תמונה שהידיים שלה על צווארו של שון וידיו של שון על מותנייה ורשמה ״לכל הבנות שמחפשות את האחד שלהם .. שיהיה בהצלחה אני את שלי מצאתי❤️״ ותייגה את שון . הגבתי לשניהם אותו תגובה ״בהחלט הזוג האהוב עליי .. האח האמיתי שלי והאחות הלא אמיתית .. אוהבת לאהוב אותך מושלמים שלי!״
הצטלמתי איתם מלא תמונות קדמיות והעליתי אחת שאני עושה שפתיים לכיוון המצלמה והם מתנשקים .
״הזוג הכי יפה במדינה! אוהבת אותכם אהבת אמת יפים שלי!״רשמתי . תייגתי אותם והעליתי .
התגובות והלייקים לא איחרו לבוא .
הלכנו משולבים ידיים אני ושובל ושון עם ידו סביב הצוואר של שובל .
״מזל טוב״צרחה עמית איך שהגענו וקפצה עליהם . אני הרגשתי טיפה מיותרת אז הלכתי לחפש את רון ..
אחרי עשר דקות מצאתי אותו יושב עם מאור , ילד מהכיתה . – מאור זגורי – באת התאהבת . הוא אחד מהילדים החתיכים בשכבה .. אבל האופי שלו לא בשמיים .. שיער בלונדיני עיניים כחולות שפתיים מושלמות .. אבל הוא סטוציונר רצח ואגואיסט ..-
״אני אומר לך אחי היא פשוט מושלמת אני מאוהב בה״שמעתי את רון אומר וחייכתי לעצמי .
התקדמתי אליהם ושמתי את הידיים סביב עיניו של רון .
״מי זה״רון אמר .
״תנחש לבד״ מאור אמר .
״אחי זה לא מצחיק מיזה סעמק״רון התעצבן .
הורדתי את הראש מלמעלה לכיוון הפה שלו ונישקתי אותו .
״עכשיו הכל ברור״הוא חייך והוריד לי את הידיים וסיבב אותי ככה שהגענו למצב שאני יושבת עליו.
״אני רוצה איתכם תמונה״מאור אמר , הרים את הגלקסי שלו וצילם תמונה שהוא מחייך את החיוך הכובש שלו ואני ורון מתנשקים . עשינו מלא תמונות הוא עיצב והעלה לאינסטגרם ״אחי ואחותי המושלמים בעזרת השם תהיו ביחד כל החיים אוהב אותכם״רשם ותייג אותנו .
״אוהבת לאהוב אותכם אהובים שלי!״רשמתי .
״הכי יקרים לי באלוהים אוהב אותכם״רון רשם.
ישבנו עם מאור עד הערב ואז קראו לנו לבוא למדורה .
-מאור עם רון והבנים בחדר אחרי שהם ביקשו שהוא יעבור-
הלכתי לאוהל לבד .. החלפתי את בגדיי לטייץ שחור גבוה וחולצת בטן לבנה חלקה וזקט שחור .
אספתי את שיערי הארוך לקוקו גבוה והשארתי רק את הפוני בחוץ .
שמתי כפכפים שחורות וחזרתי אל כולם .
הלכתי לכיוון רון והוא תפס בידי והושיב אותי עליו .
עשינו כולם מלא תמונות .
״אולי תשירי צשהו ?״ שאל אריאל מהכיתה של אור . -אריאל אבשלום , אחד מהחברים הקרובים של אור ואבי .. בן בית אצל אור תהל ושון , שיער שחור עיניים חומות . חתיך . דואג לתהל ועדאל כאילו הן אחיות שלו-
״לא ניראלי״צחקתי .
״נוו אני מבקש ״אמר ועשה את הפרצוף שלי ושלו .. אי אפשר לעמוד בפני הפרצוף הזה .
״אוחח מעצבן״אמרתי וכולם צחקו .
״אני אנגן״רון אמר .
״אלך איתך״אמרתי והוא התחיל לנגן -מי שלא מכירה את השיר .. אלך איתך זה שיר של אור אדי .. ממליצה!-
סיימתי לשיר וכולם מחאו כפיים .. אני רגילה שאומרים לי שיש לי קול יפה .
אחרי כמה שניות ראיתי שמלא העלו את הסרטון שלנו לאינסטגרם וששובל העלתה ליוטיוב.
צעקתי עליהם ״מעצבנים מה אתם עושים שטויות״והם צחקו כרגיל -,-
ישבנו שם עד שעה מאוחרת וכבר כמעט כולם התחילו להיכנס לאוהלים .
נשארנו אני , רון , שון , אור , אבי , שובל , אריאל , עמית , הילה , מאור ועוד שלוש ילדים מהכיתה ..
״בואו נעשה שירה בציבור חע״שובל אמרה.
״יאלה״אבי צחק.
״אוקיי״אמרתי בלי ברירה כלכך.
״אני שר ראשון״מאור אמר .
״תפדאל״רון אמר.
״אני רוצה אבל שתהל תשיר איתי״אמר מאור וחייך אלי.
״ממ טוב״חייכתי.
הוא לחש לי באוזן את השם של השיר – שבועת הנצח- (ממליצה לשמוע!)
התחלנו לשיר כל אחד את
הבית שלו ושסיימנו כמובן כולם התלהבו ומחאו כפיים.
שרנו עוד מלא שירים ולאט לאט התחלנו להיות עייפים אז נכנסנו לאוהלים והלכנו לישון .


תגובות (1)

למה את לא ממשיכה ?

30/09/2014 21:05
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך