למרות שלא היו תגובות וגם לא כלכך צפיות המשכתי .. מקווה שתאהבו :( שחף ❤️ך

אני מאוהבת ?! פרק שני.

21/06/2014 1182 צפיות אין תגובות
למרות שלא היו תגובות וגם לא כלכך צפיות המשכתי .. מקווה שתאהבו :( שחף ❤️ך

שרון נישק אותי בלחי הרגשתי צמרמורת כזאת .. זה פעם ראשונה שהוא נישק אותי בלחי .. בדרך כלל אנחנו רבים .. אין עכשיו אני בטוחה שאני מאוהבת !! נכנסתי לבית ובסלון ישבו כל החבורה וגם אחותי וחברות שלה .שמעתי שעמית אומרת לאור תתדבר איתה עכשיו.
״תהל..״אור התחיל להגיד וקטעתי אותו ״תחסוך״ אמרתי והלכתי למטבח בעצבים . עצבים שהוא צריך שיגידו לו לדבר איתי כדי שהוא ידבר !!
״למה את מתנהגת אליו ככה ? הוא בא בקטע טוב לדבר איתך , לבקש סליחה!! למה זה מגיע לו ? ״שמעתי קול של בת מאחוריי . עמית.
״עמית את חברה שלי והכל ואני מכבדת אותך אבל בזה ?! אל תתערבי !!ניראלך שלא שמעתי שביקשת ממנו לדבר איתי?! ״ את
החלק הראשון אמרתי בעדינות אבל את הסוף צעקתי.הם לא מבינים שיש סיבה שזה כלכך מפריע לי . תמיד מגיל צעיר הוא אהב יותר את שון , עדאל וגם את תום יותר ממני . הוא היה לוקח אותם לים , לגן שעשועים ואפילו סתם לטייל ואותי משאיר בבית.
תמיד הוא היה קונה להם מתנות , צעצועים , בגדים. ולי ? בקושי אגורה הוא בזבז עליי .
אבל אני תמיד אהבתי אותו. אהבתי את כל האחים שלי בצורה שווה וכולם החזירו לי אותה כמות של אהבה אבל הוא ? בכלל לא אוהב אותי.
״את יודעת מה ? אני רק ניסיתי לעזור אבל בעיה שלך ״ סיננה בכעס והלכה.
העצבים לא הפסיקו והדמעות לא איחרו לבוא.
כל החשק לאכול כבר נעלם ממזמן ויצאתי מהמטבח, כל המבטים היו מופנים אליי שראו שאני בוכה הם באו לקום אבל אמרתי ״אל תתאמצו״ ורצתי למעלה ונעלתי את החדר.
אף אחד לא מבין אפילו כמה זה קשה שאח שלך הגדול, מעדיף את כל האחים שלך חוץ ממך. שבשבילם הוא מוכן למות אבל בשבילך ? הוא לא ייתאמץ בכלל . ולא אני לא מגזימה זה תמיד היה ככה .
שכבתי במיטה ובהיתי בתקרה והתחילו לי פלאשבקים מהילדות.
~זיכרון~
היינו אז בני 6 עדאל בת 5 ואור בן 8.לא ניראלי שתום נולד אז.-
״אורוש אותי תיקח את אחים שלך לגן משחקים שבגינה ?״שאלה אמא את אור. -יש לנו גינה ענקית מאחורי הבית וגם מקדימה . בגינה שמאחורה יש גן משחקים קטן של הבית שלנו שם היינו מבלים הרבה שהיינו קטנים-
״טוב אמא״צעק.אני שמחתי שניצא לגן. אמא לא הסכימה לנו לצאת בלי אור או בלעדיה ובלי אבא. בשבילה היינו קטנים מידי.
״יאלה עדאל ושון בואו נילך״הוא צעק.
״אבל מה איתי ? ״אמרתי לו במבט עצוב.
״מצטער תהל , אבל אני לא יכול לשמור על שלושתיכם״אמר בלי רגש אפילו והלך לשון ועדאל.
ששון ראה שאני עצובה הוא אמר לאור שלא באלו לצאת בלעדיי ואור אמר לו שמצידו שישאר כאן ושון באמת נשאר איתי.
אני התחלתי לבכות כמו תינוקת ואמא כעסה על אור אבל לא עשתה לו כלום.
שון העלה אותי לחדר המשותף שהיה לנו , ישבנו על המיטת קומותיים שלי ושלו בקומה העליונה שהייתה שלי, אני שמתי את ראשי על ברכיו והוא ליטף את שערי ביד אחת וביד השנייה ניגב את הדמעות שלא הפסיקו לרדת.באותו יום באמת הבנתי שאור לא אוהב אותי.
~חזרה למציאות~
אחרי שנזכרתי ביום הזה הדמעות התחזקו וירדו שוב ושוב בלי הפסקה.
אחרי חצי שעה הייתה דפיקה בדלת.
״מי זה״שאלתי בקול חלש מהדמעות.
״לולי זה אני ״ אמר שון. ככה הוא קורא לי משאני קטנה , לולי. גם בגלל שקוראים לי תהל וגם בגלל שתמיד הייתי רואה ערוץ לולי.
קמתי בלי חשק ובלי כוחות ופתחתי לו את
הדלת.
״אחותי די לבכות״אמר בקול מלא בעצב . שון אף פעם לא אהב לראות אותי בוכה. ביני לבינו יש קשר ממש חזק.
״נמאס לי שושי״אמרתי לו. כן ככה אני קוראת לו . לא יודעת איך הגעתי לזה אבל פשוט שהייתי קטנה קראתי לו ככה ומאז זה נשאר .
התקדמתי לכיוון המיטה ונשכבתי.שון נעל את הדלת והתקדם אליי.
הוא הרים את ראשי , התיישב ושם את ראשי על ברכיו.כמו שהיינו קטנים.
תמיד שהייתי בוכה זה היה ככה. הייתי שמה את ראשי על ברכיו והוא היה מלטף את שערי ביד אחת, ומנקה את הדמעות שזלגו על פניי ביד השנייה.
״מה יש לך לולי ?״שאל שון ברוך לאחר כמה דקות של שתיקה.
״נמאס לי מההתנגהגות שלו אליי !!פעם הוא משחק אותה דואג לי ופעם לא אכפת לו ממני בכלל !! שנינו יודעים שאתה עדאל ותום האחים המועדפים עליו.ואם אמא לא הייתה אומרת לו תמיד להשגיח שאני שולטת בעצבים שלי בכיתה , לומדת טוב , מקשיבה למורות ולא מבריזה לא היה אכפת לו ממני בכלל !! הוא גם לא היה אומר כלום. הוא לוקח איתי לבית ספר רק כי אמא מכריחה אותו אחרת ? מצידו הייתי הולכת ברגל. למה דווקא אני צריכה לסבול ככה ? אני אוהבת אותו מאוד והוא ? לא אכפת לו ממני בכלל ואתה יודע את זה שון , זה ככה משאנחנו קטנים.״אמרתי בעודי בוכה.
״תהל תסתכלי עליי״ אמר והרים את ראשי אליו ״אף אחד ובמיוחד לא הילד הזה שווה את הדמעות שלך !! אני יודע שהוא אחי והכל אבל את יודעת שאני אוהב אותך יותר ושאת יותר חשובה לי . אל תבכי בגללו יותר לולי״ אמר ונישק לי את המצח.
״אין אחים כמוך שושי״אמרתי עם חיוך קטן שעלה על פניי. החיוך הראשון להיום.
״רואה ? ככה אני רוצה אותך. עם החיוך המושלם הזה על הפנים היפות שלך! עכשיו בואי נילך לשטוף לך את הפנים ותרדי למטה לאכול את מספיק רזה ״ אמר בקול דואג.
חיבקתי אותו וקמנו ביחד למקלחת שבחדרי.
שטפתי את הפנים , ניגבתי ויצאנו מהחדר.
ירדנו למטה ושוב כולם הסתכלו עליי.
״מה פוסטר ? תמונה ? שתחררו ממנה וסתובבו״ צעק עליהם שון ונכנס איתי למטבח.
התיישבתי בשולחן בזמן ששון מזג לי אוכל. הוא הביא לי צלחת עמוסה בספגטי עם בשר -ספגטי בולונז/בלונז ניראלי-
״את תסיימי הכל ואם צריך תאכלי אחרי זה עוד זה ברור ? ״ אמר בקול רציני ומאיים ואז התפקע מצחוק ואני ? איתו ביחד.
״כיף לראות אותך צוחקת״ אמר וחיבק אותי. הוא קם לקח לעצמו גם צלחת ואני כמעט בטוחה שהוא אכל גם מקודם והתיישב מולי.
אכלנו שנינו ואז קמתי והבאתי לי ולו קולה . שתינו והוא חזר לכולם לסלון ואני לידו.
״בואי נילך לסיבוב״הציעה לי שובל והסכמתי.
שמתי את הכפכפים שלי , לקחתי את האייפון ויצאנו.
״מה יש לך תותי״אמרה שובל . ככה היא ועמית קוראות לי. לכולנו יש כינויים .
-אני – תותי. בווצאפ הם כותבות תהל ככה : טאל -יעני בכוונה בשגיאות כתיב-
שובל-שובי. בווצאפ : סובל.
עמית-טושי. בווצאפ : אמיט.-
ספרתי לה כל מה שאני מרגישה. היא תמיד ידעה שאני מרגישה ככה והיא אומרת שלפעמיים גם מהצד זה נראה ככה.
״אבל היום זה היה נראה כאילו הוא דואג לך״היא אמרה. זה באמת היה נראה ככה אבל אני לא קונה את זה.
״הוא סתם בדוק אמא שלי ביקשה ממנו. היא תמיד אומרת לו להשגיח שאני שולטת בעצבים שלי , לא עושה בעיות ושאני מצליחה בלימודים״אמרתי.
״עובדה אבל הוא לוקח אותך כל בוקר״אמרה.
״נו באמת אמא שלח מבקשת ממנו שיקח אותנו כי היא לוקחת את תום לגן , הגן של תום בקצה השני של העיר את יודעת ״אמרתי.
״לא יודעת מה להגיד לך .. אני יודעת ואני גם אומרת שלפעמיים זה באמת נראה ככה מהצד והכל אבל עדיין את אחותו הוא חייב לאהוב אותך ״אמרה.״עובדה כמה שאני ואחי רבים אני עדיין אוהבת אותו״ הוסיפה.
״את קונה לו דברים ?״שאלתי
״כן״אמרה
״את לוקחת אותו לטייל , לגן משחקים או סתם לסיבוב ?״שאלתי
״שהוא היה קטן כן עכשיו הוא כבר בן 15״גיחכה.
״יופי אז אור ? שום דבר מיזה לא עשה איתי״אמרתי בקרירות.
״אני מצטערת״אמרה והמשכנו ללכת בשקט.
כעבור שעתיים וקצת שאנחנו פשוט הולכות, מדברות , צוחקות אפילו או סתם אחתהגענו ליד גלידרייה שמוכרים שם גם וופל בלגי וקרפ ודברים כאלה .
״רוצה נישב נאכל כאן ?״שאלה שובל.
״כןן״אמרתי וצחקנו.
תמיד שאחת מאיתנו עצובה אנחנו באות לכאן. בעצם גם אם אף אחת לא עצובה אנחנו כאן. כולם כאן כבר מכירים אותנו.
״אבי , מה קורה ?״שאלתי את המוכר האהוב עלינו כשנכנסנו , שבמקרה חבר של אחי , בן בית אצלנו , והבן של הבעלים פה.
״אהלן ללקוחות הכי אהובות עליי״אמר וחייך.
-אבי רוזנר- חבר של אור , בן 18 , לומד יחד עם אור בבית ספר . גבוה , שזוף .יש לו קוביות בבטן והוא נורא חתיך . שיער שחור באמצע וגלח בצדדים של הראש. יש לו טעם טוב בבגדים . יש לו עיניים אפורות נדירות. בכלל כל היופי שלו נדיר . הוא אוהב מאוד את אור וגם את אחים של אור.הוא מסתדר הכי טוב עם שובל מכל החברות של תהל..בהתחשב בזה שאבא שלו ואמא שלה דודים. תהל עדאל ושון בשבילו כמו אחים קטנים והוא שומר עליהם כל הזמן. הוא לא מבין איך אור יכול לאהוב רק את שון עדאל ותום ואת תהל לא .. תהל ילדה מיוחדת, ככה הוא חושב. הוא אוהב אותה יותר מכל אחיו של אור. אמא שלו נהרגה בתאונת דרכים שהיה רק בן 5, אבא שלו דאג לו יותר מהכל. אבי הוא בן יחיד. לאבא שלו לא חסר כסף , הוא בעלים של סניפים רבים של גלידריות , פיצריות, ועוד כמה חנויות ברחבי הארץ.-
״היה יותר טוב.. מה איתך ?״עניתי.אבי בשבילי כמו אח גדול. הוא ממלא את המקום של אור. הוא כל מה שאור אף פעם לא היה וכנראה , גם לא יהיה בשבילי. הוא קונה לי דברים תמידד ודואג לי תמידד!!
״מה קרה קטנטונת?״שאל.
״תבוא תישב איתנו ונדבר סבבה? עכשיו תן לנו להזמין כבר אני רעבה״אמרתי וצחקנו.
״אז.. מה בשבילכן גבירותיי ?״שאל בקול מצחיק ואני ושובל נקרענו מצחוק.
״אממ אני רוצה גלידת שוקולד עם שוקולד חם מעל וופל בלגי עם סירופ מייפל וקצפת מעל״אמרתי.
״שמנה״אמרו שובל ואבי ביחד וצחקו.
״אני מבקשת לא שמנה , ילדה עם תאבון מפותח מאוד״אמרתי וצחקנו.
״אוקיי ולך שובי ?״שאל את שובל.
״אממ אני רוצה מה שתותי הזמינה דוד״אמרה לאבי.
״אה ותוסיף לשנינו אייס קפה״הוסיפה שובל.
״אין בעיה״חייך אבי והעביר את ההזמנה.
״אז כמה אמרנו שזה עולה ?״שאלתי ואבי התחיל לצחוק. אני ושובל הסתכלנו אחת על השנייה במבט מבולבל.
״מה יש לך אתה״שאלתי.
״ממתי אני נותן לכן לשלם פה ?״גיחך.
״אתה חייב להתחיל לתת״חייכתי.
״אתן המשפחה שלי מפגרות נראלכן באמת ?״אמר וחייך אלינו.חייכנו חזרה.ידענו שעדיף שנשתוק כי אם נתווכח נפסיד גם ככה. הוא עקשן כמוני.. בעצם טיפה יותר.
הוא הזמין גם לו אותו דבר כמונו . שההזמנה הייתה מוכנה , לקחנו אותה , אבי קרא למוכר השני , לקח את ההזמנה שלו והלכנו ביחד לשולחן של שלוש.
״אז..מה קרה ?״שאל, סיפרתי לו הכל.
״הוא לא ישתנה אה ?״שאל.
״כנראה שלא״אמרתי בעצב והמשכנו לאכול . הייתה שתיקה מעצבנת.
״טוב מה ? דברו״אמרה שובל.
״מה איתך אביקו״שאלתי את אבי.. ככה אני קוראת לו.. לפעמיים גם אביקו קינג -אביקו מלך- .
״שלומי מעולה .. הכרתי לפני יומיים בחורה .. אנחנו בקטע נראה לאן זה יתפתח״חייך.
״בהצלחה אחי״אמרתי לו עם חיוך.
״בהצלחה דוד״אמרה שובל גםכן עם חיוך גםכן. קמנו ביחד וחיבקנו אותו . כל אחת מצד אחר.
״תודה נסיכות שלי״אמר וחזרנו למקום.
צחקנו , אכלנו , שתינו ואחרי זה הוא הקפיץ אותי ואת שובל הביתה.
״אני בבית״צעקתי.
״תותיי״תום הקטן צרח ורץ אליי. אני נותנת לתום הכי תשומת לב מכל האחים. הוא אצלי לפני הכל !! לפני שיעורים , לפני לימודים , לפני חברות .. הוא האור שלי !!
הוא תמיד אומר לי שהוא אוהב אותי יותר מכולם .. בגלל שאני תמיד איתו.
״קטן שלי״חייכתי אליו.
״אני לא קטן ״ אמר בעצבים מזויפים ושילב את ידיו על חזהו.
״אתה תמיד תהיה האי הקטן והמושלם שלי ברור ?״שאלתי ודיגדגתי אותו. הוא לא הפסיק לצחוק ואני איתו ביחד . יש לו צחוק ממכר ,כמו שלי, כולם אומרים שהוא לקח גם את זה וגם את היופי ממני -,-
״רוצה נילך לשחק במכוניות שלך״שאלתי אותו.
״כןכןכן״אמר בחיוך והושיט לי את ידיו כדי שארים אותו.
הרמתי אותו על גבי ועלינו לקומה שלי ושלו. לי ולו יש קומה משלנו .. שהיא הכי למעלה. הוא ביקש לישון בחדר שלידי. יש לנו בבית ארבע קומות + קומה למטה.
ויש גם מתחת לאדמה .. שם יש סטודיו ומכון כושר שאנחנו מתאמנים בו.כל הבתים פה , בסביון ככה.
נכנסנו לחדר שלו ושיחקנו.
״אפשר להצטרף?״שמעתי את קולו של שון.
״כןן״תום חייך.
״ברור״חייכתי.
״ לא נעלמת כלכך הרבה זמן ?״ שאל אותי שון.
״ היינו בגלידרייה של אבא של אבי אני, שובל ואבי״ השבתי .
״ אהה״הוא אמר.
״לא הבנתי איך זה יכול להיות שיש ילדה שחבר של אח שלה אוהב אותה יותר מאח שלה !! ״ אמרתי בחוסר הבנה .. ובעצבים ! שוכחת שתום בחדר.
״גם אני לא ״ אמר שון או יותר נכון לחש אבל שמעתי.
המשכנו לשחק שעה עם תום וכבר היה תשע.
הכנסתי את תום ביחד עם שון למקלחת קילחנו אותו הלבשנו אותו והשכבנו אותו לישון.
״לילה טוב קטן שלי״לחשתי באוזנו ונישקתי את מצחו.
״לילה טוב אלוף ״ שון אמר ונישקו אותו גםכן.
יצאנו מחובקים לכיוון החדר שלי.
״תישן איתי היום דודי״ביקשתי משון. הוא יושן איתי הרבה.שון הוא בן אדם מקסים !! אם הוא יפסיק עם המסיבות , השתייה , הזכריות והבחורות הוא מושלם ❤️ יש לו אופי טוב חוץ מהחלק של הבנות .. אבל גם זה רק עם בנות שלא מכבדות את עצבן .. לא שאני מצדיקה אותו ..
״טוב לולי״חייך ונכנסנו לחדרי. החלפתי לפיגמה מול שון , אנחנו אחים אז אני לא מתביישת ממנו או משהו .. חוץ מזה כאילו שהוא לא רואה אותי בבגד ים-,-אבל זה רק איתו ככה כן ?
נכנסנו למיטה והוא חיבק אותי.
״לילה טוב שושי״ לחשתי.
״לילה טוב לול״לחש ונרדמנו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
21 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך