אני מאוהבת ?! פרק שמיני.
-נקודת מבט רון-
נרדמנו כולנו אצל תהל בחדר .
-בוקר-
כשקמתי בבוקר הפנים שלי היו ממש קרובים לשל תהל , שנייה מנשיקה.ליטפתי לה את הפנים וראיתי שהיא מתעוררת אז זזתי מהר.מה קורה לי איתה ?!
קמתי למערכת והדלקתי את השיר שאני היא ושון הכי אוהבים, ״בוקר טוב״ של האולטראס
ובדיוק היה את החלק הכי מתאים :
׳מודה אני לפנייך שהחזרת בי נשמתי לקום בבוקר ועדיין לגלות שיש לי אהבה והיא פה איתי׳ התחלתי לשיר את זה ותהל ושון הצטרפו אליי.
הקלטנו גם לקבוצה של החברים חחחח.
״טוב ביי אני צריכה להתלבש״תהל אמרה.
״ואנחנו מפריעים לך?״אמרתי וקרצתי.
״בוא בוא יהומו״שון אמר ומשך אותי מהחדר.
-נקודת מבט תהל-
״בוא בוא יהומו״שון אמר ומשך את רון מהחדר .
צחקתי והתחלתי להתארגן.
כמו כל בוקר נכנסתי למקלחת , שיצאתי מרחתי קרם גוף וניגשתי לארון הבגדים.
הוצאתי משם חצאית פרחונית וחולצת בטן תואמת ועגיל לבן , שמתי נעלי בובה לבנות. אספתי את בפוני לבננה בשיער ועשיתי מחליק בכל שאר השיער . שמתי בושם של וואן מיליון של הבנים – יש לזה ריח ממכר – ודורדוראנט , לקחתי את האייפון מטעינה , כסף , תיק בית ספר וירדתי למטה.
שון , עדאל , רון ואור ישבו בשולחן.
״תום עוד לא התעורר ?״שאלתי שירדתי.
״אומרים בוקר טוב , ולא ״אמא אמרה.
״חח בוקר טוב אימוש״ אמרתי ונתתי לה נשיקה בלחי והלכתי לכיוון המדרגות.
״לאן?״שאלה אמא.
״להעיר את תום״חייכתי ועליתי.
״תומי , תתעורר קטני ״ הערתי אותו.
״תהלי״ אמר בקול מאושר .
״יאלה בוא נלביש אותך יפה יפה היום״אמרתי והוא צחק.
הוצאתי לו גינס בהיר , חולצה בצבע טורקיז של לקוסט , נעלי בובה של הבנים בשחור , סידרתי לו את השיער קוצים והוא היה מוכן.
״אתה כלכך יפה״ אמרתי ונישקתי אותו.
״יאלה בוא למטה״אמרתי.
״מי למטה ?״ שאל בקול החמוד שלו.
״עדאל , שון , אור , אמא ורון ״ חייכתי . – את האבא אני לא יזכיר כי הוא בנסיעת עסקים והכל-
״ישש אני אוהב את רון״חייך,באמת יש להם חיבור מושלם חחח.
״אני יודעת״ חייכתי.
״מתי אבא חוזר ?״שאל.
״עוד יומיים״חייכתי שוב.
״יש התגעגעתי אליו״אמר וצחק ואני ביחד איתו.
״גם אני״אמרתי.
״בוקר טוב״שמעתי קול מאחורה , רון.
״רונצווו״תום צעק ורץ אליו.
״היי קטנציק״חייך.ואז הסתכל עליי וחייך גם לי. החזרתי חיוך.
״תצלמי אותנו ״רון אמר וצחק.
״אוקי ניראלי״ אמרתי.
״אצלי ?״שלאתי.
״אצלי״רון אמר וצילמתי אותם.
״תצלם אותנו גםם״חייכתי.
״מי ? תום או אני ?״אמר וחייך.רמז שאני והוא נצטלם ביחד.
״זה הצעה לתמונה או מה?״שאלתי.
״הצעה הצעה״חייך וצחקתי.
״תום תצלם אותנו״אמרתי ורון נתן לו את הטלפון שלו.הצטלמנו מלא , שאני על הגב שלו. שהוא מאחוריי מחבק את המותניים שלי , שאני נותנת לו נשיקה בלחי וכאלה.
הוא צילם אותי אחרי זה עם תום ושלח לי הכל.
״אני מעלה את זה״אמרתי והראתי לא את העיצוב של כל התמונות שעשינו עכשיו , אבל רק שלי ושלו.
״אני יעלה את זאת״אמר והצביע על תמונה שהוא מאחוריי , מחבק במותניי ומנשק לי את הלחי ואני מחייכת.
״אוקיי״אמרתי והעלינו שנינו . עניין אותי לדעת מה הוא רשם חח. אני רשמתי ׳בוקר עם האחד של חיי׳ , אני והוא יכולים להסתדר ויכולים לריב , אישית הילדים בכיתה מעדיפים אותנו רבים , זה מבזבז זמן מהשיעור של המורה חחחח.
אחרי חמש דקות כבר היו 100 לייקים ו30 תגובות של ״יואו אתם ביחד ?״ ״בהצלחה אהובים שליי״ ועוד כאלה . ראיתי שתוייגתי בתמונה ונכנסתי אליה . זה היה רון. הוא רשם ׳בוקר עם האישה של חיי׳ ואני חייכתי וניראלי הסמקתי .
״אדום אה ? מתאים לך״רון שכנראה ראה את זה אמר .
״שיטט״אמרתי וצחקנו.
״להגיב לאחד אחד עכשיו שאנחנו לא ביחד ?״שאלתי.
״אין לי כוח״אמר וצחק.
״יש לי רעיון .
העליתי תמונה מהפתקים שרשום בה ׳תודה לכל המברכים רק מצטערת לאכזב אנחנו לא ביחד(;׳ ותייגתי את רון.
״אחלה רעיון״אמר וצחק , חייכתי.
״אמא אנחנו הולכים לעמית״אמרתי כשהיינו למטה.
״חש בית ספר״אמרה אמא.
״מה יותר חשוב ? בית ספר או עמית ? אממ עמית !!״אמרתי בעצבים.
״אוקיי אוקיי״אמא נכנעה.
״איך תלכו ?״שאלה.
״איתי״אור אמר.
״ברגל״ אמרתי .
״את הולכת עם אור או שאת לא הולכת״אמרה ורוןהסתכל עליי ורמז שאני יסכים.
״שיהיה ״אמרתי והוא חייך .
״שובל אמרה שנאסוף אותה״אור אמר.
נסענו , אספנו את שובל ואחרי חמש דקות הגענו . עלינו במעלית ושנכנסנו ראינו אותה.
היא בדיוק עלתה גם.
״טושייייי״צרחתי ורצתי אליה.ושובל אחריי.
״מעגל חברות עכשיו״צרחתי להם בלחש שהבנים לא ישמעו.
״רגע״אמרה עמית , רצה לאור , נישקה אותו , לחשה לו משהו וחזרה אלינו.
״עכשיו אפשר״חייכה.גילגלתי עיניים.
ישבנו בחדר שלה או יותר נכון שכבנו. (מי שראתה כמעט מלאכים יודעת מזה מעגל חברות) .
״תסתכלו באינסטה״אמרתי. ״גם בשל רון״הוספתי . אחרי חמש דקות שתיהן צעקו.
״אהאהאהאהאהאה״ואני רק צוחקת.
״אתם ביחד סוף סוף?״שאלה עמית.
״לא אמןן״אמרתי בקול קצת עצוב.
״אני צריכה לספר לכם משהו״אמרה שובל.
״מה ?״שאלתי.
״אממ אני לא יודעת איך להגיד את זה , אבל שתיכן תמיד מספרות לי הכל ואני לא … תהל .. אני אוהבת את שון ״אמרה בקול כזה עצוב , מוזר.
״לעע באמת ?״אמרתי בציניות . נו ברור שידעתי את זה ! רואים עליה ובמיוחד אני שאנחנו חברות כלכך טובות.
״מאיפה ..״התחילה להגיד וקטעתי אותה ״מאיפה אני יודעת ? חברה שלך 16 שנה ברור שאני ידע לבד אפילו !!״אמרתי. והן צחקו.
״אני שמחה שאנחנו כמו פעם״עמית אמרה.
״גם אני״שובל חייכה.
״אני אוהבת אותכן״אמרתי וקמנו מהמצב של המעגל והתחבקנו.
יצאנו מהחדר , משולבות בידיים (כאילו כל אחת משלבת יד למישהי אחרת) ואני באמצע חח.
״אז חברים, עוד שבוע הטיול שנתי״אמרתי בחיוך.
״אני כלכך מחכה לזה״הילה אמרה.
״גם אני״אבי אמר בזמן שהיד שלו על הכתפיים שלי.
״עשה טוב אח שלו תוריד ת׳יד״שון אמר .
״אוי איך אני אוהבת את האח הדאגן והאהוב שלי״חייכתי והלכתי לחבק את שון. חולה על הילד הזה !!
״טוב לא יודע מה איתכם עדאל מחכה לי שאני יקח אותה מבית ספר , בכל זאת מה לא עושים בשביל האחות האהובה והיחידה שלי״אמר אור והסתכל עליי .
״בן זונה״שון אמר ונתן לו בוקס. משם התחילו המכות.
״די! שון הוא לא שווה את זה״אמרתי ולקחתי משם את שון .. שובל הילה ורון היו מאחורינו.
״חרא של אח״אמר שון.
״די״אמרתי עצובה .. אני לא רוצה שהם יריבו בגלי !!
״אחי״שמענו את אבי צועק לשון .. הוא התקדם אלינו.
״מה״שון אמר.
״אתה צודק בהכל ! גאה בך אח שלו״אמר אבי ונתן לשון מכה בכתף.
״קיללת אותו ובאת אה ? ״שובל אמרה .. איך שהיא מכירה אותו..
״כן דודה אהובה שלי״אמר ושם את היד שלו על הכתף של שובל ואת היד השנייה על הכתף שלי.
״יש לך מזל שאני יודע שאתם כמן אחים״אמר שון לאבי וצחקנו.. רון לא צחק . הוא היה נראה מרוחק קצת ..
זזתי מאבי והלכתי לרון ..
״אפשר לדבר ?״שאלתי אותו.
״דברי״אמר בקרירות , כולם הסתכלו.
״לבד מפגר״אמרתי.
״דברי לידם״אמר בקרירות עדיין.
״לך זדיין״ סיננתי והלכתי מישם.
״לול חכי״שמעתי את שובל, הסתובבתי אליה.
״אל תהיי ככה בגללו״אמרה.
״אני אוהבת אותו והוא לא שם לב ומתנהג אליי כמו חרא״אמרתי בגיחוך עצוב.
״די אישתי״אמרה וחיבקה אותי.
קיבלתי הודעה בווצאפ.
זה היה מרון .
״מצטער..״רשם.
״תמות.״רשמתי.
״בואנה אני בא ומבקש סליחה ואת מתנהגת כמו כלבה״רשם.
״כזאת אני חמוד״רשמתי לו , שובל שקראה הכל, חטפה ממני את הטלפון ויצאה מהווצאפ.
״הוא לא שווה את זה״אמרה בחיוך.
״צודקת .. באלך לביא לבריכה אצלי ?״שאלתי בחיוך .
״שאני, חברתך הטובה שובל, יסרב לבריכה בבית משפחת וקנין ? לא יקום ולא יהיה״אמרה וצחקנו.
הלכנו לבית שלי, החלפנו לבגד ים ושהגענו לברכה, ראינו שאנחנו לא נהיה שם לבד.
שון ורון היו שם , כל אחד עם בת אחרת . רון וזאת שהייתה לידו , נראו כאילו הם קרובים לאנוס אחד את השנייה .גם שון וההיא.
כלכך ניגעלתי.
״תעשו את זה איפה שאתם רוצים , תשתדלו לא בבריכה בבית״אמרתי בקול , מב שגרם ישירות לרון ושון להסתובב אליי ואל שובל.זרקתי לעבר שניהם מבט נגעל.
שובל ניראלי עמדה לבכות.
״אחותי שנכנס?״שאלתי בחיוך.
״שאני אגיד לא?״שאלה שובל בציניות, הורדנו את הבגדים ונשארנו עם בגד ים. אותו סוג של בגד ים לבשנו. ביקיני שבחזייה יש כאלה חוטים יורדים. אני חזייה בצבע טורקיז ותחתון שחור והיא חזייה בשחור ותחתון בטורקיז.
רון ושון , בהו בנו ושכחו מהבנות שאיתם.
אני ושובל גיחכנו וקפצנו לבריכה.
תגובות (4)
בני זונות מגיעה להםםםםםםםםםםםםםםםםםםם תמשיכייייייייייייייייייייייייייי מושלםםםםםםםםםםםםם
רון מעצבן אותי עם ההתנהגות שלו
ואיייי אמאא איזה נדיייר
אני מכורהההה…את ממשיכהה דחוף או שאני לא יודעת מה אני עושה לך:)
את כותבת מדהים!!!