אנונימית ^~^
סליחה שזה קצר וסליחה שלא העלתי הרבה זמן לא היה לי זמן.

אני לא אוהבת אותך !! – פרק 6

אנונימית ^~^ 12/01/2015 735 צפיות תגובה אחת
סליחה שזה קצר וסליחה שלא העלתי הרבה זמן לא היה לי זמן.

הנהנתי עם הראש והוא לקח אותי הביתה ״תשלח הודעה לטום ואור שאנחנו כבר בפנימיה.״ אמרתי לשון ״למה את פה ?״ שאל אותי שון ״אבא שלי נרצח ואמא שלי זונה.״ אמרתי בטיפה עצבים ״אתה בא איתי לחתונה של אמא שלי, היא מחר.״ הוספתי ״מה הכוונה זונה ? ממש ? כמה אחים יש לך ?״ הוא שאל במבט מצטער ״לא יודעת אני לא מכירה אותם. הם כולם בהבדל של 9 חודשים, מעניין באמת למה.״ אמרתי במעט עצבים ״כמה שני זה כבר ככה ?״ הוא שאל וניסה להרגיע אותי ״חמישה שנים.״ עניתי ושנינו שתקנו. לאחר כמה דקות שאלתי ״ ולמה אתם פה ?״ הוא התחיל לצחוק ואמר ״כי אבא שלי דופק כל פעם מישהי אחרת וחבר שלו מתחתן מחר. הם עשו אותה ביחד ולאישה יש 5 ילדים ולא יודעים אם זה מאבא שלי או מהחבר שלו, הם לא רצו לבדוק, האישה בהריון והפעם מהחבר שלו. אמא שלי ברחה לאמריקה, מאבא שלי. לא ידענו אבל היא רצתה לקחת אותנו. היא הודיעה לנו למצוא כמה אנשים, שלושה אחים, אף פעם לא מצאנו אותם ואנחנו כבר לא זוכרים את השמות שלהם, הם הילדים של ידיד הכי טוב של אמא שלי, דייב.״ הוא הסביר ״דייב ? לאבא שלי קראו דייב, אבל אמא אמרה שהוא טס לנסיעת עסקים באמריקה ומת שם.״ עניתי לו. ״חכי בייבי, אני אבדוק בכתב.״ הוא הלך למגירה שלו והוציא משם מכתב, הוא קרא בו בזמן שחיוך גדול התפרש על פניו ״תקראי לאחים שלך, לאדל, לשביט ולבן, הם צריכים לבוא איתנו.״ הוא אמר ועשיתי כך. באנו לחדר שלו והמנהל היה שם, לא הבנתי למה. ״תודה.״ אמר שון ופנה אלינו. ״תארזו מזוודות עד מחר, עוזבים לניו יורק.״ אמר שון בהתלהבות.


תגובות (1)

ממש אהבתי את הסיפור !

27/05/2015 22:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך