Roni123
בבקשה תגיבו , פליז☺

אני אוהב אותך, רק אותך

Roni123 02/05/2016 1286 צפיות 2 תגובות
בבקשה תגיבו , פליז☺

אוף אני לא סובלת לריב עם דייב זה הורס לי את כל היום ….

אני לא סובלת מסיבות אני לא מאמינה שנתתי לקרן לקחת אותי עד לפה היא חיית מסיבות אני ממש לא,
ראיתי שהיא רוקדצ עם מישהו נראה לי היא שיכורה כי קרן ממש לא זונה…. הלכתי לשירותים , פתאום ראיתי איזה גי'גנית וואו היא ממש יפה היא נראית לי דוגמנית

נקודת מבט דייב

אוף ! רוני שלי רבתי איתה היום , ועכשיו אני עם איזה זונה בשירותים אני לא עשיתי איתה כלום היא ניסתה אבל לא הצליחה כי נזכרתי ברוני …. אחרי שהג'יגנית הסתדרה יצאתי וראיתי את …. אוי ואבוי תזמון גרוע רוני שלי ראיתי פרצוף חצי מופתע חצי עצוב אוף אני כזה אידיוט , מה היא עושה שם דווקא עכשיו היא באה אבל זה לא הגיוני היא שונאת מסיבות אההההה לפי הלבוש קרן הכריחה אותה לבוא ""רוני "" אמרתי בהלם ""מה את עושה פה?"" אני יודע מה היא עושה פה ….

נקודת מבט רוני

הוא שאל אותי מה אני עושה פה , "" מה אני עושה פה ?, אם כבר מה את עושה חתיכת סצטיונר מסריח חתיכת דביל מטומטם ואפס , באת להישתכר לזיין ולשכוח ממני אה…."" עניתי הייתי על סף דמעות גם עם הכעס שהיה בתוכי הרגשתי נבגדת .
""רוני זה לא מה שאת חושבת!"" ופה נשברתי הדמעות כבר זרמו , "" רוני בבקשה אל תבכי בגללי אני חתיכת אפס מזדיין רוני אל תעזבי בלעדייך אני כלום "" הוא בא לחבק אך דחפתי אותו ממני , הוא ניסה שוב והצליח לא יכולתי להתנגד לחיבוק הוא היה כל כך צריך את זה …. לא יכולתי לעמוד בזה ונישקתי אותו והוא רק העמיק את הנשיקה בכך שדחף אותי לקיר יד אחת על המותן השנייה על הקיר , אבל עצרתי את הנשיקה אניממש דפוקה הבן אדם הרגע בגד למה לי לנשק אותו , ראיתי עליו פרצוף מופתע , פתאום בלי שום מחשבה אמרתי "" תקשיב לי ותקשיב לי טוב חתיכת בוגד מסריח , אני לא צריכה לנשק אותך כי אתה בגדת בי … הוא ענה לי "" קטנטונת שלי אני לא בגדתי בך ובחיים אני גם לא יבגוד . הוא התחיל לבכות לא האמנתי דייב בוכה ועוד בגלל אהבה זה מפתיע . "" רוני היא ניסתה לעשות איתי דברים אבל מתוך אהבה , אני ישר נזכרתי בך ודחפתי אותה ממני "" אמר בעוד הדמעות עדיין על הלחיים שלו . הוא אומר את כל הדברים האלו בזמן שאני צמודה לקיר ויד אחת שלו מחזיקה אותי במותן והשנייה על הקיר . לא הספקתי להגיד כלום והוא אמר לי "" אני אוהב אותך רק אותך קטנטונת שלי . "" ולי זלגה דמעה של אושר על הלחי . אמרתי לו "" גם אני אוהבת אותך "" שמתי לו יד על הלחי וניגבתי לו את הדמעות . וישר הוא נישק אותי נישקה של אהבה שקמה לתחייה נישקה כל כך אוהבת וחמה .


תגובות (2)

היי רונוש, העלילה טובה ולדעתי גם מקורית, כי ממש לא ציפיתי שהיא תסלח לו בסוף.
אשמח לתת לך כמה טיפים כדי לשפר את כתיבתך
1. סימני פיסוק, זה דבר חשוב שאם אין בסיפור סימני פיסוק (. , ? !) הסיפור הופך ללא ברור ומבלבל. את צריכה להוסיף יותר פסיקים, נקודות כשצריך וסימן קריאה(!)
2. מרכאות- לא הבנתי למה את משתמשת במרכאות כפולות.
דוגמא:
במקום לכתוב "מה את עושה פה?"
רשמת:
""מה את עושה פה?""
עם שני מרכאות בכל צד. זה לא נכון. אולי זה טעות שלא שמת לב אבל אני רק מוודא שאת יודעת שלא באמת רושמים ככה.
3. העלילה שלך, לפי דעתי, רצה מהר מידי. בקלות יכולת למשוך את זה לעוד חצי דף ואפילו עוד פרקים.
4. תיאורים- לא יזיק להשתמש בתיאורים ברגע הנכון, אני לא אומרת שצריך לתאר כל דקה אבל מידי פעם לתאר כדי שהקורא ממש יהיה בסטיאוציה.
היית יכולה לתאר מה רוני לבשה, איך היא נראית, איך חבר שלה וחברה שלה נראים.
5. שפה גבוהה אף פעם לא תזיק. תנסי להשתמש במילים גבוהות.

יאמר לזכותך שממש אהבתי את החילוק לפיסקאות, זה מקל מאוד על הקריאה.
מקווה שלא נעלבת משום דבר כי זה נטו ביקורות שבאה לעזור לך.
אוהבת, אנונימית!:)

03/05/2016 06:01

בעניין המרכאות אני ינסה לתקן אתה הבעיה בטלפון שלי.

03/05/2016 19:44
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך