אני אוהב אותה?!? פרק 6 חלק ב'
אני אוהב אותה?!? פרק 6 חלק ב':
דן הסתכל לתוך עיניי הירוקות עם עיניו הכחולות והתחיל לספר לי. כשהוא סיים לספר לי הייתי בהלם. ארי עשה את זה לרון?!? זה פשוט לא יאומן. ופתאום הדלת נפתחה ומי נכנס?!? ארי בכבודו ובעצמו.
"היי" הוא אמר והסתכלנו עליו.
"קרה משהו?" הוא שאל.
"לא" אמרתי בחיוך מזויף. הסתכלתי לרגע על דן וראיתי שגם חיוכו היה מזויף מאוד.
"אוקיי" ארי אמר והסתכלתי לתוך עיניו החומות כשוקולד של ארי וראיתי שזה לא מעניין אותו ושהוא יודע מה קרה.
"דן" אמרתי וארי הלך.
"מה?" דן שאל.
"לא משנה" אמרתי.
"נו מה?" הוא שאל.
"כלום רק רציתי שארי יעוף מפה" אמרתי והוא צחקק והרים אותי על כתפו.
" דן תוריד אותי! דן תוריד אותי! דן תוריד אותי!" צעקתי על דן שלא הורד אותי.
"לא רוצה ולא רוצה" אמרתי.
"דן" אמרתי.
"מה?" דן שאל.
"יש לך תחת יפה" אמרתי ואז הוספתי "במיוחד שהמכנסיים והתחתונים נופלים לך" אמרתי והוא הוריד אותי והרים את מכנסיו למעלה רק כדי לגלות אותי צוחקת מזה שעבדתי עליו.
"את הולכת לשלם על זה" דן אמר וברחתי לחדר שלי ולפני שהספקתי לסגור את הדלת שלי דן נכנס.
"כמו שאמרתי, את תשלמי על זה" דן אמר לי וזרק אותי על מיטתי. דן היה מעליי מחזיק את משקלו עם ידיו ואז אמר "עכשיו תשלמי". פתאום דן התחיל לדגדג אותי כי הוא יודע שאני מאוד מאוד רגישה לדגדוגים.
"דיי דן תפסיק…" אמרתי תוך כדי צחוק.
"קודם תתנצלי שעבדת עליי" הוא אמר.
"סליחה" אמרתי.
"ודבר שני תודי שאני הכי חתיך בעולם" הוא אמר.
"אתה הכי חתיך בעולם" אמרתי.
"ודבר שלישי תכיני לי שניצל" הוא אמר והסתכל עם עיניו הכחולות כים בעיניי הירוקות כדשא בימי החורף הגשומים.
"בסדר" אמרתי והוא הפסיק לדגדג אותי.
"בואי" הוא אמר ומשך אותי למטבח.
~במטבח~
הכנסתי שניצל למקרוגל וחיממתי. כעבר כדקה וחצי השניצל היה מוכן ונתתי אותו לדן.
"בתיאבון" אמרתי.
"תודה" הוא אמר ועליתי לחדרי.
נ.מ רוי:
המשך יבוא…
תגובות (2)
תקשיבי את כותבת מושלם הכתיבה מעלפת ומסקרנת
מחכה להמשךך
smail012, תודה, כנראה אני אמשיך מחר או מחרתיים.