המשך יבוא...

אני אוהב אותה?!? פרק 6 חלק א'

27/12/2013 672 צפיות אין תגובות
המשך יבוא...

אני אוהב אותה?!? פרק 6 חלק א':
נ.מ רון:
שמעתי שרוי ורונה נפרדו. ובגלל שרציתי להיות בטוח בזה הלכתי אליה כדי שהיא תגיד לי את האמת ופשוט לא האמנתי למראה עיניי. ראיתי אותה ואת ארי אח שלי מתנשקים, אני פשוט לא מאמין שהוא עשה לי את זה. הוא ידע שאני אוהב אותה ועשה לי את זה. פשוט ברחתי הביתה עם דמעות בעיניי.
~בביתי~
בביתי ראיתי את דן והוא ראה אותי בוכה.
"אחי מה קרה?" הוא שאל.
"כלום" אמרתי.
"בוא שב לידי וספר לי מה קרה" הוא אמר והתיישבתי לידו על הספה.
"אז…" הוא אמר מחכה שאתחיל לספר.
"אז?" שאלתי כמו מטומטם.
"מה קרה?" הוא שאל. סיפרתי לו הכל והוא היה בשוק.
"מה?!?" הוא שאל.
"לא הבנת?!?" שאלתי.
"הבנתי אבל זה מוזר כי היום ארי אמר לי שהוא פגש מישהי יפה והוא יודע איפה היא תהיה מחר והוא רוצה להתחיל איתה" דן אמר לי.
"אז הוא כנראה שיקר לך או משהו" אמרתי.
"יש מצב" הוא אמר.
"יופי אני הולך לחדרי" אמרתי והתחלתי ללכת לחדרי עד שנתקעתי ברוני.
"היי רון" היא אמרה אך איני הקשבתי לה, התעלמתי והלכתי לחדרי. אני יודע שיצאתי מגעיל אבל פשוט כשאני עצוב אני אוהב להיות לבד בשקט ולהסתגר לחדרי. הגעתי לחדרי נכנסתי אליו והתיישבתי על מיטתי.
נ.מ רוני:
הייתי רעבה אז הלכתי לאכול ופתאום רון נתקע בי.
"היי רון" אמרתי אך הוא אינו הקשיב לי והלך לחדרו מתעלם ממני לגמרי, כאילו אני אוויר.
הלכתי אל דן ושאלתי אותו "קרה משהו עם רון?"
"אני לא יודע אם הוא רוצה שאספר לך" אמר דן ברוגע.
"אז תספר לי!" הרמתי מעט את קולי.
דן הסתכל לתוך עיניי הירוקות עם עיניו הכחולות והתחיל לספר לי. כשהוא סיים לספר לי הייתי בהלם. ארי עשה את זה לרון?!? זה פשוט לא יאומן. ופתאום הדלת נפתחה ומי נכנס?!? ארי בכבודו ובעצמו.
המשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך