'אל תנצלי את האהבה שלי , תשתני ילדונת שיגעת אותי' – פרק 7 (:
מנקודת המבט של אלינור –
נפנפתי את מתן , יואו אני שונאת אותוו הוא כזה מעצבןן תמיד שהוא מדבר איתי העצבים שלי רק עולים !
לא היה לי כח לאפחד , המורה הוציאה אותי מהשיעור כי היא תפסה אותי משחקת בטמפל ראן , כן זה ישןן אבל אני אוהבת תמשחק הזהה ובגללה נפסלתייי ! חחח כן אני ילדותית לפעמיםם .
היה צלצול , היום המסיבה נשתגע בהה נפרק את כל העצביםם שמתן מביא לייי ונהנה כמו שאני יודעת(;
קלטתי מרחוק את תהל ונוי מתקדמות אליי ,
"יאלה אלינור לקניוןןןן " תהל אמרה ליי בהתלהבות , יואו שכחתי מהקניוןןן זה יעשה ליי טוב .
"יאללה מתאים לי בואוו " אמרתי לשתיהן ויצאנו מהביצפר ..
מנקודת המבט של אליאור –
קמתי משינה , הייתה לידי איזה אחת , הייתה טובה זאתי פירקתי אצלה תעצבים על תהל .
היה לי צלצול , 'אלינור אחותי שהיא החיים שלי'. עניתי ,
"שמע אני לא חוזרת לבית , אני מתארגנת אצל נוי למסיבה אז תגיע בתשע " הודיעה לי.
"פסדר ואלינור תיזהרי ללבוש משהו קצר מדי או חשוף מדי ולא איפור מוגזם " הזהרתי אותה , היא יודעת שזה א' ב' אצלי.
"טובטוב חופר אני יודעת זה לא חדש לי יאלה ביוש " היא נאנחה וניתקה, חייכתי.
' אחי אתה צריך טרמפ למסיבה ? ' שלחתי למתן.
' כבר בניתי עליך (; ' שלח לי בחזרה.
'חחחח סבבה אחי רק פעם הבאה תודיע לי יחמור' שלחתי לו.
'אני כבר יודע שתשאל אותי , אני מכיר אותך ,דואג לי תמיד אתה אהוביי (; ' שלח , צחקתי .
' חחחחח בנדר אתה הומו ' שלחתי לו.
'אני האחרון שיהיה הומו יבן זונה , צחקתי תזרוםם ' החזיר לי.
'פסדר יזין פעם הבאה , אני הולך להתקלח ולהתארגן למסיבה , בתשע תהיה מוכן' שלחתי לו , הערתי את הזונה שישנה במיטה שלי והיא התחפפה ,ונכנסתי להתקלח ..
מנקודת המבט של מתן –
השעה 7 וחצי יש לי עוד שעה וחצי להיות מוכן , אז בינתיים התקשרתי לאיזה ספיר נראלי קוראים לה וואלה לא זוכר והיא באה , עשינו מה שעשינו , העבירה לי תזמן ונכנסתי להתקלח ..
יצאתי מהמקלחת והתחלתי להתארגן , לבשתי חולצה לבנה עם סמל של BOSS , גינס קרעים , ונעלי בד אפורות , שמתי ג'ל לשיער ,סידרתי אותו , שמתי עגיל בגבה יהלום , כיפה לבנה קטנה , דורדוראנט , בושם , לקחתי תאייפון ושמתי בגינס קונדום וחבילת סיגריות והייתי מוכן , הסתכלתי על עצמי במראה וחשבתי לעצמי ' מי לא תרצה להיות איתי מייי איזה כוסון אני ' התגאתי בעצמי ויצאתי בחוץ לעשן סיגריה..
מנקודת המבט של נוי –
חזרנו מהקניון , כל אחת קנתה שמלה ונעליים ,אלינור ותהל אמרו שאנחנו צריכות להיות כוסיות היום ולהוציא לכולם תעיינים .
קודם כל שמנו שירים בשיא הווליום חייב לשים שירים שמתארגניםם זה חובהה אצלנוו .
" אוף אין לי סיכוי עם יניב " אמרתי להם ונאנחתי , הוספתי
"אולי אני לא מספיק יפה בעיניו ? " שאלתי אותם.
"סמכי עליי , את תוציאי לו תעיניים את תהי כוסית !! " אלינור אמרה לי , וחייכתי .
"טוב יאלה בואו נתחייל להתארגןןן " תהל זירזה אותנו , בנתיים חיברתי את המחליק והבייביליס לשקעים .
"טוב בואו קודם נתאפר " אלינור אמרה . והוסיפה ,
"נתחיל איתך נויוש אני יאפר אותך את תהי מושלמת " אמרה לי ושמחתי שיש לי תחברות המושלמות האלה אני חולהה עליהם !
היא שמה לי עיפרון שמדגיש את העיינים הכחולות שלי , מסקרה , סומק אני לא אוהבת אז היא לא שמה לי , ולבסוף שמתי לעצמי אודם ורוד כהה שמחמיא לי.
בגלל שיש לי שיער גלי אז נשנה אותו היום לחלק , המחליק התחמם ותהל עשתה לי מחליק ולבינתיים אלינור התאפרה ..
מנקודת המבט של אלינור –
התחלתי להתאפר ותוך כדי לשיר תשיר של איתי לוי ' מה את שותקתתת תגידי משהוו ואם את הולכתת רק לא עם מישהווו ' ,
"עשית לי חור באוזןןןן יא זייפנית " תהל צעקה לי וצחקתי ,
מרחתי איילנר ,מסקרה , קצת סומק לא יותר מדי שזה לא יהיה מוגזם , ואודם ורוד בהיר .
בגלל שיש לי שיער חלק אז אני יעשה בייביליס היוםם , והתחלתי לעשות לעצמי בייביליס .
לבסוף סיימתי , אהבתי מה שראיתי במראה , זהו מה שנשאר לי זה רק השמלה והנעליים , לקחתי תשמלה ההורסת שלייי שהיא לבנה , לא ככ ארוכה , ולא יותר מדי קצרה , היא כזאת צמודה בחזה , היא עם תחרה אבל לא רואים לי תחזה , ואחרי המותן היא מתנפנפת , משהווו הורס !! מבליט לי את המקומות הנכונים (; נעלתי נעלי עקב לבנות ,חזרתי קצת על האודם הורוד והייתי מוכנהה ..
מנקודת המבט של אליאור –
' אחי בוא אליי קצת נישב נתדלק קצת (; ' מתן שלח לי .
' וואלה מתאים לי להתמסטל לפני המסיבה , אני בא ' החזרתי לו , הסתכלתי במראה על עצמי , לבשתי חולצה אפורה של נאוטיקה , גינס קרעים , ונעלי בד כחולות , ראיתי את העגיל שלי שבאוזן נוצץ זה היה יהלום ואהבתי מה שראיתי איזה אליל אניייי !! אני כבר אמרתי שאני חולהה מראות? (;
לקחתי תאייפון , קונדומים, סיגריות, מפתחות ונסעתי למתן..
מנקודת המבט של תהל –
אלינור ונוי היו מוכנות ,
"איזה הורסותתתת !! " אמרתי להם .
"תודה אנחנו יודעות עכשיו תתארגני את " אלינור אמרה וצחקה .
מרחתי איילנר , סומק , ולבסוף אודם אדום שמתאים לשמלה שלי .
עשיתי מחליק ואחכ קצת בייביליס , היה לי מן שיער גלי זה היה מהמםם .
לבשתי שמלה אדומה , הייתי חייבת להפציץ בגלל אליאור , שיסתכל רק עליי הערב ושיצא לו העיינים , היא הייתה קצרה טיפה הגזמתי אבל לא נורא זה רק לילה אחד!! לבסוף נעלתי נעלי עקב שחורות והייתי מוכנה ..
"אתם בטוחוות שיניב יאהב את זה? " נוי שאלה אותנו.
"כןן בפעם האלף תראי איזה כוסיתת את " אמרתי לה , היא לבשה שמלה שחורה קצרה עם חגורה זהב ומלא צמידים בצבע זהב ונעלי עקב שחורות , היא הייתה כוסית נודרת .
"יואוו שכחנו לשים תשרשרות זהב שלנו עם השמות שלנו " אמרתי בלחץ .
"יואו בואו כבר התחילו להגיע " נוי אמרה . אבל לא וויתרנו על השרשרות שלנו אז ענדנו אותן .
"רגעעע שיחכו לנו צריך להצטלם , נדפוק הופעה שנרד למטה במדרגות " אלינור אמרה וצחקה,אהבתי תרעיון , הצטלמנו מלאמלא תמונות והעלנו לפייס ולאינסטוש ..
"מוכנות ? " שאלתי.
"נולדנו מוכנות " אלינור ענתה וחייכנו וירדנו למטה שכל העיינים עלינו..
תגובות (8)
תמשיכיי
יאווווו
תמשיכיייייי
מהממווש :)
תמשיכייי :)))
המשךךךך !!
תמשיכייי מהר!!!
איזה עצלנית אתתתתת!
מה רשמתי לך בפרק הקודם?!?
יש לך 20 דקות להעלות פרק ולחשוב על הרעיון ורק עכשיו העלת פרק?!?!
אני רוצה פיצויייי תעלי עוד פרק עכשיוווו
תמשיכייייי
תמשיכיייייייייייייייייייייי