אלה הם חיי…
נו אמא אין לי כוח! צעקה מיקה, הרי בסוף אנחנו לא נלך אז מה הקטע?!
מיקה את באה וזה סופי אמרה אמא של מיקה, מיקה צעקה בגלל המשפחה הדפוקה הזאת אנחנו אפעם לא נוסעים לשום מקום!
תשמרי על הפה שלך! אמרה אמא של מיקה למיקה את באה וזה סופי.
מיקה ואמא שלה היו כמו חברות אבל כשזה הגיע לריבים הם גם יכלו לא לדבר שבוע.
מיקה שנאה את האנשים שמבטיחים לה משהו ולא מקיימים כאלה שהמילה שלהם לא שווה כלום!
יומיים למחרת הם היו בדרך לאיזה יער לעשות על האש עם איזה חבר של אבא של מיקה ששניהם כבר לא התראו שנים.
מיקה אהבה לטייל אבל אחותה שירה שנאה לטייל.
כל הדרך שירה קטרה, יואו אולי תהיי בשקט אמרה מיקה לא רוצה ולא רוצה אמרה לה שירה יואו לא מספיק שהיא מעצבנת היא גם ילדותית ומטומטמת חשבה לעצמה מיקה.
כעבור שעה הם הגיעו כולם ירדו מהאוטו והחלו להוציא את הדברים מהאוטו חוץ ממיקה שהלכה כמה מטרים ספורים התיישבה על ספסל ושמעה מוזיקה עם האוזניות שלה שמהם היא לא התנתקה למשך שעה.
המוזיקה בשביל מיקה היה מין מפלט לרגעים קשים וגם לאלה שלא.
פתאום ראתה מיקה את אמא צועדת לעברה זועמת מתמיד. מה את לא שומעת שאנחנו קוראים לך כבר שעה?! בואי תעזרי לנו להוריד דברים מהאוטו, טוב אני באה רק תפסיקי לצעוק את עושה לי כאב ראש נוראי!
לאחר כמה דקות נעצר לידם אוטו יפה לבן גדול ומצוחצח של בטח איזה חברה אמריקאים מפורסמת.
בטח עשירים חשבה לעצמה מיקה.
מהמכונית ירדו גבר ואישה ושני בנים, לקח למיקה כמה שניות לקלוט שזה הילד הזה שהיא כל כך שנאה.
אבל הילד הזה לא היה סתם ילד הוא היה שחקן כדורסל יפה תואר ישר זיהו לפי גובהו הרב ובגדיו הספורטיבים.
בדיוק שהוא יצא מהאוטו הוא הסתכל על מיקה והיא עליו ומבטיהם הצטלבו, יופי זה מה שחסר לי עכשיו חשבה לעצמה מיקה ילד עשיר וצפוני שחושב שהכול מגיע לו אבל דניאל לא היה כזה כל מה שהוא אהב זה מוזיקה והפסנתר שלו שהיה ידידו הטוב.
מיקה התעלמה כאילו לא קרה כלום אבל הוא לא יכל להוריד את העיניים שלו ממנה, וואו חשב לעצמו דניאל.
לאחר ששתי המשפחות התחבקו ומה לא עשו והרכיבו את האוהלים שלהם צמוד למדי ישבו המשפחות יחדיו חלק מחוץ לאוהלים וחלק בפנים, מיקה ישבה על ספסל עם האוזניות והספר שלה ובספסל ליד כמה מטרים ספורים ממנה ישב דניאל חושב מה לעשות.
פתאום ראתה מיקה שדניאל מתקרב לעברה, מה קורה? שאל דניאל את מיקה הכל טוב אמרה מיקה, אני לא זוכר אותך ככה אמר דניאל כן גדלתי ואני לא היחידה אמרה מיקה.
כשהיו קטנים משפחותים נהגו להיפגש רבות מכיון שאביהם היו מכרים אבל הם שנאו אחד את השני הם היו רבים רבות.
טוב מיקה את כבר בת 15 הגיע הזמן להתבגר חשבה לעצמה מיקה, את רוצה ללכת לעשות איתי סיבוב שאל דניאל סבבה אמרה מיקה, הם הסתובבו והזמן עבר בלי ששמו לב הם דברו הרבה ופתאום בלי שמיקה שמה לב….
המשך יבוא!
תגובות (0)