אלה החיים 3
זה הכל בשבילך
כעבור שנה ::
אני לא מבינה – הוא ישתנה– לטובה – הייתי כ " כ גאה בו כאילו הוא אח שלי הקטן .. למרות שהוא יותר גדול ממני … ' גיא ? ' שאלתי כשנכנסתי לבית ולא ראיתי אותו .
' גיא … ? ' המשכתי לאחר כמה שניות , רצתי מהר לקומה למעלה ' גיא .. גיא ' המשכתי לצעוק … ירדתי למטה פתחתי את המקרר והוצאתי בקבוק בירה נשר , סגרתי את המקרר ותאום ראיתי פתק שהיה תלוי על המקרר – זה היה מגיא ' טל ? אני בתחנת המשטרה , תפסו אותי אני כל כך מודה לך על הכל… גיא ' הבקבוק בירה נפל לי מהיד והתנפץ לרסיסים ידי היו מלאות דם לא היה אכפת לי מי זה , גיא במעצר ! חשבתי את ידי בתחבושת ונכנסתי מהר לאוטו והתחלתי לנהוג לכיוון תחנת המשטרה עד שהגעתי . ' תנו לי להיכנס ' צעקתי לשוטרים ' אין לך מה לעשות פה ' אחד השוטרים אמר כשהייתי מול חדר החקירות ששם היה גיא ' תנו לי להיכנס , בבקשה … ' הדמעות הציפו אותי יבבות וצרחות ' הוא מחכה לי בבקשה ' לחשתי שכבר לא היה לי כח להלחם ' סליחה גברתי אבל את לא יכולה לעבור ' הם מתעללים בו ' סיננתי .
ישבתי על המדרכה כל מי שעבר ברחוב חשב שאני משוגעת כמה פחדו לעבור דרכי הייתה אחת שעברה עם הבן שלה היא אמרה לו ' אל תתקרב למשוגעת הזאת ' היא אמרה והרימה אותו . ' לא … אני לא משוגעת ' התחלתי לצעוק אף אחד לא התייחס כולם המשיכו בדברים שלהם נאנחתי ' מה אני אעשה מה ? ' אמרתי לעצמי
החלטתי מה לעשות הלכתי לשוטרים ואמרתי ' תקשיבו אני ממש צמאה , אולי את זה אתם יכולים לעשות ' אמרתי שניהם הסתובבו וחטפתי לאחד מהם את האקדח ' תרימו ידיים ' אמרתי ' ילדה את עושה טעות חמורה ' הוא אמר ' לא אני לא , בשבילו אני אעשה הכל ' אמרתי והרמתי את האקדח 'תורידי את האקדח ' הוא ציווה ' לא ! ' אמרתי
' תורדי את האקדח עכשיו , ואולי לא נעצור אותך ' הוא אמר ' אני . לא . אוותר . ' אמרתי מדגישה כל מילה ומילה ' תעצור אותי ' אמרתי ' ממש לא אכפת לי '
לפתע שמעתי מאחורי ' לא לזוז ' ידעתי שזה אחד השוטרים ' תורדי את האקדח ' הוא הוסיף הורדתי את האקדח לאט , לאט והוא הכניס אותי לתא אחד, ראיתי שם גיא שם אך הוא לא הסתכל עלי ' פה תהי עד למשפט ' הוא אמר הנהנתי לחיוב ' גיא ' אמרתי מנגבת את הדמעות הוא הרים את ראשו ואמר ' טל , מה את עושה פה ? ' , ' באתי להיות איתך ' אמרתי , ' מה את משוגעת , את מפגרת ? ' הוא אמר לי ' אתה קורה לי מפגרת , אז סתם איימתי על שוטר ? ' אמרתי ' את מה , טל מה את נורמלית ? !? ' הוא אמר' רציתי להיות איתך ' השפלתי את ראשי ' טל … ' הוא אמר והרים את ראשי שנגע בסנטרי ' מה ' אמרתי שהדמעות ירדו מעיניי הוא הצמיד אותי אליו וחיבק אותי .
' למדתי … ' אמרתי ונשמתי את גופו ' מה למדת ? ' הוא ניתק את החיבוק והסתכל לעיניי ' למדתי לאהוב אותך' אמרתי
תגובות (7)
וואו זה סיפור ממש יפה ולא שיגרתי ואני ישמח אם תעלי תפרקים בקצב יותר מהיר
סיפור ממש יפה!!
אהבתי ממש אבל הייתי רוצה לדעת קצת מה קרה במהלך השנה הזו!
אבל עדין מדהים:)
אני אנסה לעלות פרקים שיהיו לי עוד שתי תגובות אני אעלה .
מישהי מיוחדת צודקת…
אבל למה יש קצת דמויות? תוסיפי עוד….
חוץ מזה סיפור מדהים!
תמשיכי (:
מישהי מיוחדת צודקת…
אבל למה יש קצת דמויות? תוסיפי עוד….
חוץ מזה סיפור מדהים!
תמשיכי (:
עוד דמויות יהיו בהמשך בהמשך ..
תמשיכייייייייייייייי