בקי
אוקיי אביב כבר מרגישה במיטבה וכמובן נראית במיטבה והיא בדרך בחצות הלילה לעבר אולם הריקודים ...........!!!!!!!!!!!!!!

אילת

בקי 02/08/2011 695 צפיות 2 תגובות
אוקיי אביב כבר מרגישה במיטבה וכמובן נראית במיטבה והיא בדרך בחצות הלילה לעבר אולם הריקודים ...........!!!!!!!!!!!!!!

פרק ח'
אביב וד"ר גלבוע עשו את דרכן חזרה למלון עם מונית מבית החולים "יוספטל"

המונית הגיעה ליעדה ולא להאמין "איזו קבלת פנים נפלאה ציפתה לשתיהן כשהמון המון מאורחי המלון מחאו כפיים לרגל שובן………… הרופאה ואביב התרגשו מאד מאד וליאור מנהל בית המלון נישק לשתיהן והודה לאלוהים שהכל עעבר בשלום. ד"ר גלבוע את מוזמנת להשאר במלון כמה זמן שתרצי יחד עם בן זוגך כמובן כשהעלות "ע ל י". בן זוגה של ד"ר גילבוע חיבק אותה בחום וחייך "זו אשתי למי שעיין לא יודע ???????

" ליאור פנה לאביבי ואמר לה "את עולה לחדרך גבירתי הצעירה ויורדת לכאן רק מחר בבקר"…….. אבל למה ?????????…… כי כך "אני מצווה עליך".!!!!!!!!!…………….

אביב הבינה שאין לה ברירה ונפרדה מכל מקדמי פניה בתודה ענקית ול"ר גילבוע לחשה: ניפגש נכון אתם לא עוזבים"?????????? "כן חמודה ענתה לה ד"ר גילבוע אנחנו כמובן ניפגש , ועכשיו מנהל המלון צודק בהחלט כי עלייך לנוח רק מנוחה טובה נטולת מחשבות תשיב לך את הכוחות הנפשיים שאיבדת במהלך הבקר הזה".

"גילבוע חייך לאביב וביקש אנא תני לי ללוות אותך למעלית" ……… תודה……….. ליאור …….. "ואביב תקשיבי לי אם את צריכה משהו בכל שעה תרימי טלפון והבקשה תמולא לאלתר"

"אביבי עלתה לקומה ה-12 לסוויטה היפהפייה שבה שוכנה וחשה עייפות רבה ומבלי להתפשט צנחה על המיטה ונתנה לחלומות הטובים להביאה למחוזות רחוקים למחוזות שרק מלאכים נמצאים בהם."………….

ככל הנראה עברו מספיק שעות כשהיא "פקחה עין תורנית" והבינה שהחושך ירד על אילת ומכך מסתבר שהיא ישנה המון שעות……… היא קמה בכוחות רעננים מנסה לסלק מראשה את מה שגרם לה כמעט להפרד מהעולם הזה"……….. ומיד נכנסה לאמבטייה , התקלחה עם כל המוצרים היקרים שהיו שם התלבשה בתלבושות שהיו לרשותה (כל דבר שעטתה על גופה היה נראה עליה מיליון דולר , ממש כך ולאחר מכן הזמינה את המעלית להוריד אותה ללובי של בית המלון.

הלובי היה כמעט ריק ובדלפק הקבלה היה פקיד שאותו לא הכירה. היא פנתה אליו ושאלה היכן כל האורחים"!!!!!!!!!!! חלקם במדומני ברחבת הריקודים באחד מאולמות המלון והיתר אולי שבו לחדריהם כדי לישון. מה לישון ???????? מה השעה? השעה בדיוק חצות"! אלוהים לא מאמינה שישנתי שעות כה רבות !!!!!!!!

" סליחה שאלה אביב את הפקיד מה שמך? שמי יובל !!! נעים לי מאד יובל שמי אביב ואני .וואו וואו את אביב המנהלת שלי שחווית היום אירוע טראומטי מאד נכון ????? כן יובל הכל נכון!!!!!!!!!! אני שמח מאד מאד לראות שאת בריאה ושלמה ומציע לך לגשת לאולם הריקודים אין לי ספק שאחד מהגברים שם "יחטוף אותך לסבב ריקודים"

"תודה יובל ומאחלת לך "משמרת קלה" וניפגש מחר נכון ??????? ודאי אביב נעמת לי מאד ושימרי על עצמך!!!!!!!!!

"תודה אשתדל" ואכן כן היא שמה פעמיה לחדר הריקודים לשמוע מוסיקה נעימה ואולי יהיה ניתן "לאכול איזה חטיף"……??????? "כי אני ממש רעבה!!!!!!!!!."


תגובות (2)

סיפור יפהפה;)

02/08/2011 18:48

תודות לך יהלה החביבה

ברשותך אמשיך "לעקוב" אחרי סיפורייך המדהימים כי את פשוט כותבת "נפלא,"

ליל מנוחה וניפגש כהרגלנו "בין האותיות – בין השורות – בין הסיפורים"

תודה בקי

02/08/2011 22:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך