בקי
מה יכול היה לגרום לכזה מצב מסוכן שארע לאביבי?????????????? נמשיך ונעקוב אם ומתי תסכים לגלות את הסוד הכל כך אכזרי לגביה.....................

אילת

בקי 02/08/2011 847 צפיות אין תגובות
מה יכול היה לגרום לכזה מצב מסוכן שארע לאביבי?????????????? נמשיך ונעקוב אם ומתי תסכים לגלות את הסוד הכל כך אכזרי לגביה.....................

פרק ח'

האמבולנס שיצא מבית המלון "הנסיכה" השמיע את הצפירה ו"טס" ממש "טס" לבית החולים יוספטל. באמבולנס שכבה אביב והרופאה שהצילה את חייה בבית המלון החזיקה בידה ולחשה אביבי תתעודדי כל הרע מאחורייך את בריאה ושלמה"…………… אביב פקחה לשנייה את עיניה אך מיד עצמה אותן כנראה מרב עייפות והטראומה שחוותה.

האמבולנס הגיעה לבית החולים ומיד נהג האמבולנס לקח את האלונקה כשאביב שוכבת עליה והרופאה לידה ונכנסו "לחדר הטראומה". הרופא ניגש מיד ושאל מה קרה? הפרמדיק ענה שהוא הוזעק לבית המלון "הנסיכה" וזו הגב' ששוכבת על האלנוקה ולמזלה הגדול אחת האורחות במלון הינה הרופאה שניצבת מולך והיא פשוט הצילה את חייה.

הרופא לחץ את ידה של הרופאה "הגיבורה שלנו"……. אביב הועברה לאחת המיטות בחדר הטראומה ומיד בוצעו בה כל הבדיקות שברוטינה ורופא בכיר ניאורולוג, הוזמן לבדוק אותה. הרופאה לא משה ממיטתה ולא הפסיקה לתמוך בה ולדבר אליה בבקשה "שתפקח ולו לשנייה שוב את עיניה". אביבי הבינה בדיוק ופקחה את עיניה הכחולות ו……………… חייכה לעבר הרופאה. "תודה לאל יקירתי, תודה לאל התרגשה הרופאה ולא התאפקה ונשקה לה בחום ואהבה על לחייה.

הניאורולוג איש צעיר ומרשים שהוזמן להגיע לחדר הטראומה הגיע מיד וקיבל הסברים "בשפת הרופאים" מהרופאה "הגיבורה" וגם הוא שיבח אותה לשבח.

הניאורולוג פנה לאביבי ושאל אם היא זוכרת למה חוותה את האירוע הכל כךקשה ? והיא ענתה "כן" אך אנא אל תבקש ממני לספרו. ודאי אין שום סיבה שתספרי אותו גבירתי הצעירה אך יוצא מהכלל שאת זוכרת את מה שקרה לך ונמשיך לעקוב אחרייך עוד מספר שעות עד שנקבל תשובות לכל הבדיקות ונראה לי שאם לא יהיה חלילה משהו "בומבסטי" תוכלי לחזור לבית המלון שבו את מתארחת!!! …………………..אני לא מתארחת אני עובדת שם. באמת?????????? …….. אז אני הראשון שאמהר להתארח במלון שבו עובדת אשה צעירה ומקסימה כמוך.

הניאורולוג נפרד מאביב ומהרופאה ושב לעיסוקיו. "אביב פנתה לרופאה ובחיוך שאלה אותה מה הייתי עושה בלעדייך המלאכית שלי"????????? ,,אין צורך לשקוע במחשבות מה היה אילו???? וכו' … תתמקדי בעצמך ותנסי לצאת ככל יכולתך מהאירוע שאת זוכרת אותו (וזה מבחינה רפואית זכרון מבורך) שגרם לך את הרע מכל ????!!!!!!!!!………….".כמעט הייתי ……….. אביב בואי נדבר על משהו יותר שמח ………….." אוקיי ??????? "כן ודאי" "אך אנא ענתה לה אביב אני מאד עייפה וברשותך אנמנם ??????!!! אך תבטיחי לי שלא תעזבי אותי ???????????? אביב "שבועת צופים"……. חחחחח" נסי לישון" "השינה תשיב לך את הכוחות שהותירו אותך מאד חלשה.

"אביב שקעה בשינה" "והרופאה שיש לה שם ד"ר רות גילבוע" נשארה לצידה כפי שהבטיחה.

לאחר כשעתיים בהם ד"ר גלבוע לא משה מאביב "הגיע הרופא שקיבל אותן ……..ובשמחה רבה הודיע שכל הבדיקות יצאו בסדר גמור ולדעתו אין סיבה שימשיכו לשהות כאן והן רשאיות בהחלט לחזור למלון …….. אביב כמובן התעוררה ושמעה את דברי הרופא וחשה שכל הכוחות שבו אליה בין רגע והיא חוזרת לעצמה.

תודה ד"ר הודתה אביב לרופא………" ותודה לך המלאך שלי ד"ר גילבוע שהצלת את חיי "לנצח אנצור פינה חמה בליבי לכבודך !!!!!!!!!!!!!!!!

ד"ר גילבוע שאלה באם מישהו יוכל להזמין מונית כדי להסיען חזרה למלון וכן האם תוכל להשתמש בטלפון של חדר הטראומה להרגיע את כל האנשים ולבשר שאביב חוזרת חיה ונושמת חזרה!!!!!!!!!!!!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך