בקי
מה יכול היה לגרום לאביב את האירוע הכל טראומטי עד כדי אובדן ההכרה ???????????????????? נמשיך ונתעדכן..........

אילת

בקי 01/08/2011 623 צפיות אין תגובות
מה יכול היה לגרום לאביב את האירוע הכל טראומטי עד כדי אובדן ההכרה ???????????????????? נמשיך ונתעדכן..........

פרק ז'

אביב המשיכה "לסייר" במלון כשהיא מתכוונת ללמוד היטב את דרכי פעולתו ואולי יעלה בידה לשפר משהו מהנוהלים הקיימים או לחילופין "לוותר" על משהו שאולי מופיע בכפילות ועוד ועוד.

לרגע קיבלה סחרחורת ונזכרה כי טרם אכלה ארוחת בקר ועוד מעט כבר מתקרבת שעת ארוחת הצהרים. היא נכנסה לחדר האוכל והוא היה כבר ערוך ומוכן לאורחים שמעדיפים לאכול ארוחת צהרים חלבית. כשאביב כבר התכוננה לצאת הגיע אבי "מנהל צוות המטבח" ושאל לשלומה??? "אביב את כנראה מתרוצצות הרבה אפשר להגיש לך משהו לאכול"???? ……. האמת אני ממש רעבה כי פשוט "שכחתי לאכול"….. אוקיי אנא צאי ללובי ושם אגיש לך ארוחה קלה כדי שיהיה לך תיאבון לארוחת הצהרים"….. "תודה אבי"

אביב התיישבה בלובי והמתינה ל"ארוחה הקלה" ותוך כדי התבוננה באורחי המלון שעל פניהם ניכר כי הם מרוצים לשהות בו. אבי יצא אליה כשהוא נושא בידיו מגש ועליו לחמניה מרוחה בריבה ולידה כוס קפה. וואו התפלאה אביב : כיצד ניחשת לדעת גדולים" ??????? ידעת שאני אוהבת ריבה נכון??????????? וודאי צחק אבי "אחרת איך בחרתי דווקא בריבה" ?????? …………ואומר לך עוד משהו חשוב גם הריבה הטעימה הזו "יאמי" היא תוצרת בית המלון" וואו זו כבר ממש מציאות מעניינת..

………הוא המשיך לשבת לצידה ותוך כדי כך שהיא נהנית מכל "ביס" של הלחמנייה ומלגימות הקפה אמרה לאבי: "אתה יודע אני צופה בהולכים ושבים וחשה שכולם מרוצים מעצם שהייתם אצלנו" !!!!!!!!!!!!"ברור" השיב לה אבי המלון הזה הוא אחד הותיקים באילת אך רק לפני 4 שעות כשהוא החליף בעלים חלה בו תפנית חדה מאד והוא צורף למלונות בעלי "5 כוכבים" ומפה לאוזן כשהאורחים מהללים את השהייה בו כך הוא עלה לצמרת וצועד ממש ב"טופ שבטופ" כאן באילת"

לאחר דקות ספורות התנצל אבי שעליו ל"המשיך לעבוד" והזמין את אביב בעוד כשעה לערך לארוחת צהרים מלאה והכל "כלול" חחחחח שניהם צחקו והוא הלך לעיסוקיו. אביב המשיכה לאכול את הלחמנייה שכה נעמה לחיכה וחשבה שבוודאי ארוחת צהרים לא תאכל היום , ואולי רק אולי תאכל ארוחת ערב?…. ליאור עבר בלובי וראה את אביב אוכלת" ראשית איחל לה בתיאבון ושאל אם הוא יכול לשבת לצידה???????? ליאור……..הגזמת ………מי הבעל בית פה?????

…………….לדעתי השיב ליאור זו את????!!!!!!!!! "סליחה" ? "כן" "ואומר לך למה": "הצלחת לכבוש את הלבבות של כל עובדי הסגל וכולם רק מדברים בשבחך.וואו צחקה אביב :" אני לא מאמינה" וואו המשיכה לצחוק "איזה כייף לי?????!!!!!!!!!!!! ולפתע …………. רעדה אחזה בה והכוס שהייתה בידה נפלה ונשברה ו"ליאור אינו מבין מה קרה לה?????? אלוהים החל לזעוק אלוהים "אביב מה קורה לך?????? ומיד ביקש ממגי שהייתה בקבלה להזמין אמבולנס?????????!!!!!!!!!! כמה אורחים נעמדו ולא הבינו כיצד בחורה צעירה ויפהפייה לפתע מאבדת את ההכרה ופשוט ………. פשוט ………. איום ונורא.

אחת האורחות אמרה שהיא רופאה וביקשה מאלה הסובבים אותה שיזוזו והיא החלה בהנשמה מסיבית כשליאור צופה ולא מאמין ???????מה יכול היה לזעזע עד כדי כך את אביב ???????? האמבולנס הגיע והרופאה הסבירה לפרמידיק את הטיפול שהגישה לאביב והוא שיבח אותה מאד ואמר בזכותך גבירתי הרופאה הבחורה הזה שבה לחיים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…………………

אלונקה הובאה לבית המלון ואביב הושכבה בה כשהם בדרך לבית החולים יוספטל בעיר והרופאה גם היא הצטרפה באמבולנס לצידה של אביב לכיוון בית החולים..

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך