noyatar123
יצא נורא משעמם 30 צפיות ואני ימשיך ואם לא נעשה סיפור חדש יותר מעניין (:

איך מכולם דווקא אני?? (סיפור על וואן דיירקשן פרק 4)

noyatar123 16/03/2013 809 צפיות אין תגובות
יצא נורא משעמם 30 צפיות ואני ימשיך ואם לא נעשה סיפור חדש יותר מעניין (:

הטלפון צילצל… הלו? עניתי , זה זאין השיחה היתנתקה מיקודם.. אתה יודע איך ניבהלתי. אמרתי, למה ניבהלת ? הוא שאל , עזוב נו מי זה? בידיוק באתי להגיד לך שזה .. מישהו עם מסכה אבל לא ראו לו את הפנים, אוקיי.. מה שלום לואי?? רע ,הוא ענה הוא לא מוכן לצאת מהבית,הוא רק בוכה.. מסכן אמרתי הארי איתו? כן הוא אמר . פתאום שמעתי את אמא קוראת לי ,אני חייבת ללכת אני יתקשר מחר טוב? טוב הוא ענה וניתקתי ,כן אמא .אני צריכה לדבר איתך רגע,מה קרה משהו?? לא פשוט אני לא רוצה שתיתקרבי לאיפה שרצחו אותה ולוואן דיירקשן שלך!!אמרתי לה מה זה קשור את לא יכולה לאסור אליי אמרתי,אני אמא שלך ואני יכולה היא ענתה.כל כך כעסתי וברחתי מהבית למאי ,בדיוק לירון הייתה שם .היי, היי הן ענו קרה משהו ? ברחתי מהבית עניתי, (סיפרתי להם את כל הסיפור וברור שהם היסכימו איתי) תקשיבי תעשי מה שבא ראש שלך לירון אמרה, לא את צריכה לחזור או להודיע לה לפחות מאי אמרה בכעס. אני לא יודעת מה לעשות טוב אני הולכת לבקר את הארי.. את יודעת איפה הוא גר? לירון שאלה , ברור.. הופה מישהי פה נהנת מאי ציחקקה.. טוב ביי, הלכתי הלכתי הלכתי ועוד פעם הלכתי עד שהגעתי. עליתי במדרגות ודפקתי בדלת ,פתאום הארי פתח לי אם מבט מבואס,לואי פה ?שאלתי כן הוא בחדר לא מסכים לצאת בואי כנסי הארי אמר לי,רוצה לשתות?לא תודה עניתי. אז…. דירה יפה אמרתי,תודה אבל אני רואה פה משהו יותר יפה מהדירה,נו דיי אתה גורם לי לחייך.נו אז מה יש לך חיוך יפה הוא אמר, ואני מסמיקה ,ישבנו אל הספה אחד צמוד אל השני ופתאום מישום מקום הוא ויתקרב אליי ונתן לי נשיקה, שאלתי אותו מה אתה עושה? . הוא אמר מה לא אהבת?? זה לא שלא אהבתי פשוט זה לא במקום עכשיו אז…. טוב אני מצטער הוא אמר, זה בסדר חייכתי. אבל מה שלא זה שאמא שלי היתקשרה ובטעות עם היד עניתי,חשבתי לעצמי אוי לא אני מתה……


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך