Emily_love
פרק 18!!!!!!!!
חחחחחחח אני ממשיכה עם המתח אני מתה על למתוח אותכם זה כיףףףףף !!!!!! חחחח
אז הפעם קצת שיניתי ורשמתי מנקודת המבט של אושר מה אתם אומרים ? איך יצאה בסוף יפה או סתם שאני ידע עם לעשות לפעמים נקודות מבט שונות טובוש ?
חיחיחיחיחי לאב אותכם לאבים ❤❤❤❤
מקוו. שאהבתם את הפרק ותגיבו !!!!!!
15+ תגובות ואני ממשיכה
אוהבת המוןןן
אמיליה ;) ❤

איך לא ידעתי ?! עונה 2- פרק 18 ( פרק מותח )

Emily_love 29/03/2013 2917 צפיות 20 תגובות
פרק 18!!!!!!!!
חחחחחחח אני ממשיכה עם המתח אני מתה על למתוח אותכם זה כיףףףףף !!!!!! חחחח
אז הפעם קצת שיניתי ורשמתי מנקודת המבט של אושר מה אתם אומרים ? איך יצאה בסוף יפה או סתם שאני ידע עם לעשות לפעמים נקודות מבט שונות טובוש ?
חיחיחיחיחי לאב אותכם לאבים ❤❤❤❤
מקוו. שאהבתם את הפרק ותגיבו !!!!!!
15+ תגובות ואני ממשיכה
אוהבת המוןןן
אמיליה ;) ❤

פרק 18:

– נקודת המבט של אושר –

אחרי שליאן עזבה את הקזינו בסערה ובדרמה כמו שהיא רגילה.
הייתי כל כך עצבני. העצבים זרמו בגוף שלי כל כך מהר שהייתי חייב לעשות עם עצמי משהו.
״ יואו קייטי !״ קראתי לאחת מהמלצריות.
אותה אחת חייך ובאה אליי.
״ מה בשבילך … אושר ?״ היא שאלה אותי בסקסיות וליטפה לי את הפנים.
׳ אין לי עצבים לשרמוטות עכשיו !׳
העפתי את היד שלה מהפנים שלי
״ קייטי תעשי לי טובה ותביאי לי כוס של וודקה דיאקה ( זו הוודקה היקרה בעולם! תבדקו עם אתם רוצים ..) עם הרבה קרח שתי קופסאות סיגריות מלברו גולד ובקבוק גדול של אבסולוט בדלי של קרח ואת המפתח לחדר הפרטי באזור של אבא שלי . ותעשי את זה מהר !״ סיימתי לאמר לה מה שרציתי בקושי התרכזתי הייתי עסוק בלחשוב איפה ליאן ומה קורה איתה.
״ אושר הכל בסדר ?״ היא שאלה בשקט יחסית
״ הכל יהיה בסדר שאני יראה את עצמי יושב בחדר שקט עם הדברים שביקשתי!״ צעקתי עליה והיא קצת נבהלה הביטה בי במבט מצטער והלכה בשקט
דפקתי אגרוף בשולחן בר שישבתי בו והוא עוד שנייה התמוטט.
׳סמעק ערס! למה היא כזאת עקשנית הילדה הזאת !?! זה מחרפן אותי ! אני מנסה לעצור את עצמי לידה אבל היא רק מעלה לי את העצבים עוד יותר ! יום אחד זה לא יגמר בטוב. ! שמע ישראל איפה היא עכשיו רק אלוהים יודע ! ׳
הרגל שלי רעדה בעצבנות והדלקתי את הסיגריה האחרונה שהקופסא. כבר גמרתי בחצי שעה הזאת קופסא שלמה !
אחרי חמש דקות קייטי חזרה ואמרה לי שהכל מאורגן בקומה למעלה בחדר של ביז׳ו ( אבא שלי ).
קמתי בעצבים והכיסא נבעט אחורה והתנגש במשהו.
״ בן זונה מה נראה לך שאתה עושה?!״ הוא צעק עליי
בלי לחשוב פעמיים החטפתי לו אגרוף חזק לפנים עד כדי כך שהוא נפל על הרצפה ונגרר עוד כמה מטרים אחרי.
״ יבן שרמוטה על תעצבן אותי ! כוסשלהאמאשלך בגבס ימאניאק ! מה קרה הלכה לך החולצה של פראדה ?! תזדיין עם חזיר יבן זונה ! טפו !״ אמרתי וירדתי לצד והלכתי משמה בועט בכמה דברים בדרך.
נכנסתי למעלית ולחצתי על קומה 56 והאחרונה והיא התחילה לעלות במהירות.
הייתי מתוח ומוכה בעצבים בכעס כל כך חזק שרציתי לרצוח מישהו !
הגעתי לקומה והמעלית נפתחה יצאתי והלכתי במסדרון עד שהגעתי לדלת הענקית של החדר.
פתחתי אותה עם הכרטיס והקוד ונכנסתי פנימה.
׳ פשייי איזה יופי שיפצו פה ׳
הגודל של החדר הזה זה בעצם לא חדר זו קומה שלמה של העסקים של אבא שלי של ברוך ושל ריצ׳ארד.
סקרתי טיפה את החדר שכולו היה בשחור אפור ולבן. מיטה שולחן ארוך גדול בצבע שחור עם מדפים מעל עם מלאא ספרים במיוחד שמסופרים על העולם התחתון והפשע. ספה גדולה בצבע שחור עור ושתי כורסאות מעור בצבע אדום כהה מיטה לבנה גדולה בצד החדר ( אף פעם אי אפשר לדעת מי או מה אחד מהמשפחה מביאים לפה ;)) פסנתר גדול ושחור עם כיסא לבן. ישר שראיתי את החדר הזה חשבתי על ליאן. היא אוהבת בתים כאלה והדבר שהכי היא תאהב בחדר זה את החלון הענקי שנפרס על כל הקיר שמשקיף על קול וגאס מלעלה.
העצבים עלו עם המחשבות המרובות שחשבתי על ליאן. הלכתי לספה וראיתי על השולחן את כל מה שביקשתי.
׳ כלבה טובה …׳
פתחתי את הקופסאת סיגריות והדלקתי סיגריה ולקחתי את הכוס של הוודקה והתחלתי לשתות.
׳ וואלה הוודקה הכי טובה ששתיתי בחיים! ראיתם וודקות כאלה שיש בהן יהלומים ואבני חן בכמות מטורפת שזה מחזק את הטעם שלה משהו בן זונה ?! ׳
אחרי ששתיתי את כל הכוס וזו וואחד כוס ועוד רבע בקבוק של אבסולוט וחצי קופסאת סיגריות׳ (מוות ישיר !) והורדתי חולצה שחשפה את הקעקוע היחסית גדול שלי על הצד של הצלעות של כנפיים שחורות גדולות עם הילה גדולה מעלייהן רק למשפחה מוסיפים את ההילה זה מה שמסמל אותנו.
נרגעתי טיפה ושלפתי את הטלפון וחייגתי לליאן.
השיחה מצלצלת מצלצלת אבל היא לא עונה. נסיתי שוב ושוב ושוב עד שהיא סוף סוף ענתה.
״ הלו ?״ שאלתי אותה אבל היא לא ענתה אף אחד לא ענה …
״הלו ליאן ?! תעני לי !״ צעקתי בטלפון אבל שוב אין מענה.
״ סעמק ליאן ! תעני !״ המשכתי לצעוק ואז נשמע ברקע צעקה.
״ דילן ! תעזוב אותו דילן ! ליאן מעולפת צריך לקחת אותה לבית חולים ! או מיי גאד דילן !!! לאאא!!!!״ שמעתי צעקה שנשמע כמו אביה ואז הייתה יריה.
ניתקתי את השיחה בלחץ והעצבים מתוכי התגברו.
״סעמק ערס ! ״ צרחתי
ותפסתי את הטלפון והתקשרתי בזריזות לאביחי ( אחד ה׳מפקדים׳ על החיילים של אושר )
״ אביחי ! תקשיב ותקשיב לי טוב תוך דקה אני רוצה את כל החיילים שלי מפוזרים ברחבי וגאס ומתארים את ליאן יש מבינים ?!״ צעקתי בכל הכוח והלבשתי בחזרה במהירות את החולצה שלי בצורה הכי עקומה שיש והתחלתי לרוץ לכיוון המעלית.
׳ עם משהו קרה לליאן … אני רוצח את אותו בן אדם בידיים שלי ואין אף אחד ושום דבר שיעצור אותי !!!!׳


תגובות (20)

גו אושר גו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פחחח סתם
תמשיכיי עכשיווווווו!

29/03/2013 20:29

,מהמםםםםםם

30/03/2013 01:48

תמשייכיי ♥

30/03/2013 01:55

תמשיכי!!!!!!!!!!

30/03/2013 02:43

חח פרק מושלם ומותח !!;)
תמשיכי !!♥

30/03/2013 02:50

תמשיכי!!!!!!

30/03/2013 04:04

אומיגדדדדדדדדדדד תמשיכיייי

30/03/2013 09:36

למה למתוח?! תמשיכיי עכשיו!!! ואושר?! תפרק לו תצורה!!!!!!!

30/03/2013 10:03

תמשיכיייייייייייי

30/03/2013 10:41

אמאאא, תמשיכי !!!!!(=

30/03/2013 11:28

תמשיכי פרק כפול לקראתת החגגגגג וזה מושלם כרגילללללללתתלללללל

30/03/2013 11:33

תמשיכייייי מייייד אני מכורה לסייפור הזהההה !!❤❤❤❤❤❤

30/03/2013 11:34

תמשיכייי…! ❤❤❤

30/03/2013 12:44

תמשיכי

30/03/2013 13:23

וואי רק עכשיו שמתי לב שהעלת!!!!
תמשיכייייייייייייייי

30/03/2013 15:33

גם אני שמתי לב רק אחשב ותמשיכי אהבתי מאוד מאוד את הפרק
אוהבת שרית

30/03/2013 15:38

עאעאעאעאעאעאעאעאעאעא מכורהה לסיפור הזה תמשיכיי!!!

31/03/2013 01:29

תמשיכיייייייייייייייייייייי

31/03/2013 05:59

מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! רק עכשיו ראיתי שהעלת פרק… תמשיכי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!

31/03/2013 08:42

נוו תמשיכיי אני במתח

01/04/2013 03:34
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך