איך לא אפול לתוך העיניים שלך = פרק 4 – סיפורי ערסים
נקודת המבט של דניאל
כעסתי עליה , לא רציתי שהיא תעשה את זה אבל ברור שהיא לא תקשיב לי הזונה הזאת
הסבר=
טוב אז דניאל ניפרד ממני ביום שנכנסתי לכלא , ועוד הוא שלח לי תמונה שלו עם שתי פרחות שיושבות עליו .
יש לו מארינס נמוך לצד ועייני דבש .
החברה שלו כביכול זאת שישבה לידו שנאנו אחת ת\'שניה איך שהיא שמעה שנפרדנו בטח ישר קפצה לו על הצורה .
כולה ניתוחים זה מגעיל אותי .
חזרה =
\"למה עשית את זה עכשיו \" שאלתי את נעה , \" סליחה חמוד , לפי מה שידוע לי אתה חבר שלי ולא של הזונה הזאת אז שאני אומרת לך משהו אתה לא תצדיק אותה ותכעס עליי אתה מבין \" היא הרימה את קולה עליי .
\"תקשיבי טוב זונה , את לא תרימי עליייי תקול המזדיין שלך מבינה ,תתחילי להרגיע ,מי סופר אותך בכלל \" צעקתי בחזרה ויצאתי מהכתה השרוטה הזאת .
נקודת המבט של קטלין
הלכתי לספסלים מוצאת שם את החברים של רון ונתנאל .
אביתר ועוד מישהו שראיתי בכתה שלי .
\"הופפפ מי הגיעה לפה \" אביתר אמר , \" קטלין למה \" שאלתי והסתכלתי עליו .
\"ילדה , את כוסית ובשביל זה את צריכה לעשות את התפקיד שלך בשקט ולא להתחצף,מבינה מותק \" אמר השני .
\'הוא אמר לי זונה \'אמרתי לעצמי התקדמתי אליו עד שהיינו צמודים והורדתי לו ברכיה \"זונה אמא שלך יהומו מזדיין \" צעקתי עליו .
הסתובבתי וראיתי שיש ילדים סביבנו,אבל,הרגשתי כאבים ופתאום ראיתי שחור .
נקודת המבט של אביתר
ההומו השרוט הרביץ לה , \"יבן של זונה \"צעקתי התחלתי להרביץ לו ואפילו אני לא הבנתי בעצמי למה אני עושה את זה, אבל הרגשתי שאני חייב להגן על הפאקינג ילדה הזאת , אבל זה לא ישנה את היחס שלי אליה כי היא הביאה את זה על עצמה .
רצתי אליה שבינתיים שאר הילדים ברחו ועומרי נשאר על הרצפה .
סובבתי אותה על הגב רואה את הפנים שלה העדינות שלה, היא יפה , בלחי שלה היתה שריטה וירד לה דם משם וגם מהיד , באמא רציתי להרוג את המזדיין הזה עכשיו .
הרמתי אותה על הידיים שלי ורצתי לאחות .
בעטתי בדלת עם הרגל שלי \"דינה את חייבת לטפל בה \" צעקתי והיא הסתובבה מגיעה לכיווני ואומרת לי לשים את קטלין על המיטה וללכת .
יצאתי מהחדר וידעתי טוב מעוד לאן לרוץ ..
תגובות (9)
תמשיכי
יש שיפור בפסיקים,ואוו זה כבר יותר טוב !
ממש אהבתי את הסיפור ואני שוב אחזור על עצמי סליחה עם פגעתי…
תמשיכי מושלם
אם** ואת תמשיכי,ממש אהבתי את זה פשוט.
תמשיכייייייייי זה מוווושלם!!!
אהבתי את הסיפור, אני ממש מתחברת לדמות היא ממש דומה לי
תקשיבי הסיפור פשוט מהמם!
פאק המשךךךךךךךךךךךךך ודניאל היה חבר של קטלין?
~חדשה~
כן
תמשיכי אהבתי סיפור יפה