איך זה תמיד קורה רק לי?!
פרק 1:
נקודת מבט של קורל:
קמתי בבוקר עם הצעקות של אמא שלי התעוררתי הכלתי לשירותים לעשות את אירגוני הבוקר שלי לבשתי גופיה לבנה חלקה עם חולצת גינס מעל ושורט דפוק אותי לבן התאפרתי וירדתי לאכול "הופה מי זאת היפה זאת שהולכת להחליף מכנס" גל אמר " פחח ממש לא , לא נראלי " אמרתי וצחקתי " אין בעיה אבל את צמודה עליי" אמר לקח את התיק ויצא למכונית צחקתי ויצאתי אחריו איזה טיפש כל החברים שלו יתחרמנו בגללי אבל זה טוב לא?!
הגענו לבית הספר שעתיים מעצבנות של היסטוריה באיזה שלב יצאתי מהכיתה והמורה התחילה לצעוק "הלוו לאן את הולכת חצופה תחזרי מיד " צעקה עליי "המורה לא חבל על הגרון שלך אני יוצאת לנשום אוויר חנוק פה" אמרתי וכולם צחקו "טוב 10 דקות ואת פה" אמרה " סבבה מה שתגידי " אמרתי ויצאתי מהכיתה . הלכתי לכיוון המחששה לאח שלי הגעתי התיישבתי על אח שלי "היי מה את עושה פה לכי לכיתה " גל אמר בעצבים "למה אתה לא בכיתה"אמרתי התחכמות "טוב אני יתן לך להישאר אבל זאת הפעם האחרונה " אמר וכל החברים שלו צחקו נתתי לו נשיקה על הלחי כל החברים שלו הסתכלו עליי היה צלצול נשקתי לגל על הלחי והלכתי לליר ושיראל ראיתי את ספיר וחברות שלה היא קראה לי לומר לי משהו "קורל מאמי בואי שניה"צעקה לעברי "שניה אני באה " אמרתי והתרקשרתי לליר ושיראל שאני יצטרף אליהם עוד 2 דקות "מה רצית ספיר?" שאלתי " היום אני צריכה את הבית לבד גל כבר יודע ואני רוצה שאת תתעסקי במשהו שלא תהיי בבית אפשר לבקש את זה ממך" שאלה אותה אני מרגישה כאילו זה משהו חשוב "כן בטח יותר מאוחר אני יכריח אותך לספר לי מה זה " אמרתי לה היא חיבקה אותי והלכה לחברות שלה ואני לשלי "הי חברות שלי מה קורה" צעקתי עליהם "היי חברה מה קורה" אמרה ליר וקפצה עליי "תקשיבו בנות היום הבית שלי ריק נעשה מסיבת בנוותתתת " אמרה שיראל בהתלהבות "יהיו בנים"שאלה ליר מנסה לרמוז לשיראל להזמין את אח שלי וחברים שלו . "טוב נוו תזמינו את חברים של אחים שלכם" אמרה ואני וליר צרחנו התקשרתי לגל 'הלו מכוערת מה את רוצה ' גל אמר ' טוב קוף היום הבית של שיראל פנוי תבוא עם חברים שלך' אמרתי לו 'סבבה אחותי אבל אופק לא יבוא הוא עושה משהו עם ספיר ' ענה לי 'אהה בגלל זה היא אמרה לי להתרחק מהבית מעניין מה הם עושים ' שנינו התפקענו בצחוק טוב ' טוב אז למתי קבענו ?' שאל ' לשמונה ביי שמן אל תשכח בגד ים' אמרתי וניתקתי ..
2 תגובות וממשיכה
תגובות (2)
מושלם!! המשך!!
ותקראיי את הסיפור שליי יפהשליי!
אההבתיי ♥♥ תמשייכי :)
ותקראי בבקשה גם את שלי ♥