Angel of love
תגובות וממשיכה
בוקר טווב ♥

איך התאהבתי? פרק 8♥

Angel of love 04/12/2013 1502 צפיות 12 תגובות
תגובות וממשיכה
בוקר טווב ♥

מנקודת המבט של אסי :
הגענו למועדון היה מלא רעש בלאגנים כוסיות בשפע…"מתאים לי כל לילה ככה" אמרתי, "זה הקטע בחופשה אחי, אם הייתה חי ככה בתוך חופש כל החיים שלך לא היה דבר כזה חופשות" אמר לירן, חושב שהבנתי מה אמר כרגע, "כן כן…מה שתגיד בוא" אמרתי ונכנסנו למועדון.
ישבתי בבר שותה כאילו אין מחר, מי יודע אולי אין באמת מחר…נמאס לי מהחיים האלה, הסתכלתי סביב ראיתי את עדי רוקדת שם עם החברות שלה, והו היא יודעת לזוז,
"תוריד תוריד תעיניים מאחותיי" אמר לי לירן שהתיישב לידי עם איזה אחת , "רק מסתכל…אפשר לחשוב עשיתי משהו!"
"כן…אם תעז לעשות משהו…"
"תירגע היא כוסית ו… "
"אוי אוי אני לא רוצה לשמועע" הוא אמר והתנשק עם ההיא שהביא, למה רק אני לבד היום מזה, לקחתי עוד כוס לא זוכר כמה שתיתי שם והלכתי לרחבה….

מנקודת המבט של עדי :
רקדנו שם כאילו אין מחר כמה נהנהנו, לא נתנו לאף אחד להתקרב עם כמה שרצו, אנחנו לא כאלה וכדאי שיבנו את זה, הרגשתי ידיים חובקות אותי הסתובבתי וראיתי את אסי נבהלתי והלכתי אחורה, הוא התקדם אליי וחייך, "אסי די…" מילמלתי, הוא לא זז כאן הבנתי שהוא שיכור..איזה יופי :D
ממש יופי…"טוב חמוד אתה שיכור אז.."התחלתי להגיד הוא לא הקשיב רק התקדם עוד לא היה לי לאן לזוז כבר הייתי על הקיר, "איזה יפה את" הוא אמר ונגע בפניי, אני הסמקתי…מה את מסמיקה סתומה! הוא שיכור מתת הוא לא יודע מה הוא עושה בכלל, "מה שתגיד כדאי שנחזור עכשיו" אמרתי ותפסתי בידו יצאנו בחוץ, הוא עוד שנייה התעלף עליי, "איכ כמה שתיתה!" התלוננתי שהרחתי את ריח פיו, "לא זוכר…כמה כוסות…בקבוקים "
"מפגר" קבעתי והמונית הגיעה, הכנסתי אותו בפנים והתיישבתי לידו אמרתי לנהג לאן לנסוע ,
"סיוון…" אסי אמר, סיוון?! סיוון הוא קורא לי?! חתיכת …. "אני לא סיוון אסי שתוק "
"את יפה מדי…." הוא נגע בשיערי, "הכל בסדר??" שאל הנהג, "כן" אמרתי מתה כבר לצאת מהמונית. אסי היה דבוק אלי ובכלל קורא לי סיוון מושלם.
ירדנו מהמונית וגררתי אותו לחדר איכשהו, "ידעתי שזה מה שאת רוצה!" הוא הצביע על המיטה, "כן כן בחלומות שלך…" דחפתי אותו למקלחת, "תתקלח ."
"לא באלי…באלי אותך" הוא לא עזב את ידי , "אחר כך…עכשיו מקלחת, "עזבתי את ידו וסגרתי את הדלת, אחרי כמה דקות שמעתי משהו נשבר משם, רצתי , "אסי אני מקווה מאוד שאתה לבושש! אני פותחת" אמרתי ואפחד לא ענה, פתחתי וראיתי אותו מעולף על הרצפה רק עם תחתונים לגופו…מצויין, "אסיי ! "צרחתי והתכופפתי אליו, "אסי קום קוםם!!" נבהלתי הסתכלתי סביב….אני חייבת לעשות משהו מה הוא מתעלף לי עכשיו! זרקתי עליו מלא מים מהצינור באמבטיה שם, אחרי כמה שניות הוא התעורר בבהלה , ואני נאנחתי, הוא הסתכל עליי ואז על עצמו,"מה קרה פה?!" הוא שאל מבוהל, "לא משהו מיוחד"
"אז למה אני ערום?! "
"כי הייתה שיכור מת!! עכשיו אתה צריך לישון " אמרתי וקמתי ,הוא נשאר לשכב, "איך אני יקום? "הוא שאל וחייך, הושטתי לו את היד שיעזר ויקום אבל הוא הפיל אותי עליו , "מה אתה עושה!?" צרחתי והוא נישק אותי בלי הודעה מוקדמת…. היה לי קשה להתנגד…כאילו גמאני רציתי את זה …אבל לא זה לא יכול לקרות! רק לפני שנייה הוא קרא לי סיוון, "די !" עצרתי את הנשיקה וקמתי ממנו, הוא פשוט חייך אלי….


תגובות (12)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

04/12/2013 02:47

מהמםםם את חייבת להמשיךךך!!!

04/12/2013 03:09

תמשיכייייייייי

04/12/2013 03:14

תמשיכייייייייייי

04/12/2013 03:56

וווואוווו מושלם

04/12/2013 04:11

תמשיכי מידדדדד

04/12/2013 04:23

תמשיכיי (:

04/12/2013 04:23

איזה מושלם זה!!!!!!!

04/12/2013 08:24

תוודה ♥

04/12/2013 11:47

תמשיכיייי חולה על הסיפור הזה!!!!!!!! וגם על תדמית חדשה :)

04/12/2013 13:22

מושלםם

04/12/2013 14:36

תמשיכייוטוש

05/12/2013 07:45
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך