איך התאהבתי? פרק 3♥
מנקודת המבט של אסי :
"נו יא הומו תיראה כמה כוסיות לא חבל ?" שאלתי ואיזה כמה באו בכוונה והלכו לידנו פיתו אותנו אפשר להגיד…טוב מה רע… "בואי מותק" קראתי לאיזה אחת שרצה אלי, וואלה…נהנהנו..
מנקודת המבט של עדי:
קמתי היה שעה שש וחצי ככה, ראיתי שאור רואה סרט, ונוי ישנה, "בוקר טוב לך ישנונית…" אמרה אור, "איזה סרט" שאלתי שהתיישבתי על המיטה, "סתם לא מעניין " היא כיבתה את הטלווזיה, "יאלה בואי נתארגן ונרד לארוחת ערב אני מתה מרעב…. " הוסיפה,
"רגעע רק קמתי.." התמתחתי, "מה ראית איזה חבר חתיך יש לאח שלך"
"תופס מעצמו יותר מדי סתם סנוב ערס…" אמרתי, "מה כבר קרה לך איתו…"
"את לא רוצה לדעת.." צחקתי ונכנסתי לשטוף פנים, "אני לא יודעת מה לשים… "התבלטה אור, "מה כבר הבאת לפה…"
"את כל הארון "היא חייכה והוציאה גינס וגופייה כזאת נופלת יפה , "זה לארוחת ערב…"
"וזה" היא הוציאה שמלה ארוכה מהממת סטרפלס "למועדון בלילה"
"חחחחחח יאיוו מפגרת…" אמרתי "מה אם כבר אילת…"
אחרי כמה זמן נוי נזכרה לקום, אני לבשתי גינס בוייפרנד יפה, וגופייה שחורה עם נעליים שטוחות כאלה יפות, סידרתי את השיער עשיתי לו קצת בייבליס כי נהרס מהבריכה התאפרנו ויצאנו השעה הייתה כבר שבע וחצי , ניפגשנו עם הבנים למטה והלכנו לאכול,
"כמה אוכלל השם ישמור" אמרתי שהסתובבתי עם אור ונוי ולקחנו אוכל לצלחת, "אין על ישראל בתחום הזה…" אמרה נוי,
"בגלל זה הישראלים כאלה.."
"מיחודים "צחקה אור, התקדמתי לעבר השולחן שלנו ונתקעתי בערס ההוא נו לא יודעת מה שמו, חבר של לירן אחי, "שוב פעם את"
"שוב פעם אתה…"
"זה מה שאת אוכלת? " שאל, "מה רע?"
"אוכל חינםם אחותיי קחי מה שבראש שלך…"
"קח אתה מה שבראש שלך…לא נכנס לי לקיבה כל כך הרבה אוכל" אמרתי והתקדמתי הוא צחק, וי כמה צלחות היו שם, ידעתי שחצי מזה לא ייגמר העיקר להביא ולהביא כאילו נגמר ….
התיישבנו כולם ואכלנו… שסיימנו (כן גם את הקינוח) יצאנו וישבנו בלובי קצת, השעה הייתה שמונה וחצי, עוד שעה ככה ניצא לאיזהשהו מועדון טוב בעיר, "היה טעים.." אמרה נוי , "היה יותר מדי…"
"אוי אילת היא משהו מיוחד…" אמר הערס הזה שקרץ לאיזה אחת שם והיא חייכה אליו…זונה בקיצור, טוב…סטוציונר בקיצור.
"מפגר.." מילמלתי וכנראה הוא שמע, "קופה"
"הי הי רק לי מותר לקרוא לה ככה" אמר לירן, "טוב טוב שתקו מכוערים…"
"אנחנו מכוערים?! מאמי…תסתכלי במראה…" הוא אמר
"תאמין לי אני מסתכלת …."
"אז איך היא לא נשברה? "
"יאיוו אל תעצבן אותי "
"מה ישלך את מתה עליי כמו כולן " הוא חייך חיוך גאה, וי שהבן אדם יפסיק לעוף על עצמוו זה משגע אותיי!
"מה שתגיד….ילד"
"ילד?!"
"הממ אתה מעדיך איש? "
"ישלי שם חמודה "
"אהמ…תזכיר לי" אמרתי…באמת שחכתי, "את לא אמיתית…"
"למה כי מישהי שחכה את השם שלך ? אוי מסכנון…"
"חתיכת…. "
"אה אדון בן זקן…" נזכרתי והתחלתי לצחוק, הוא התעצבן, "אסי…אסי בן זקן!" הוא צעק,
"וואלה.."
"אולי די?! " התערב לירן, "החבר שלך מעצבן אותי"
"אחותך חופרת "
עלינו למעלה להתלבש למועדון, "מה קורה בינכם?" צחקה אור שסידרה את האיפור, "מה קורה בין מי למי? "
"בינך לבין בראד פיט…נו לאסי"
"אה אסי הזקן…. סתם מכוער"
"את יוכלה להגיד הכל עליו אבל מכוער הוא לא" התערבה נוי , "בסדר….אבל הוא עדיין מעצבן" אמרתי ובחרתי שמלה סוף סוף , לבשתי שמלה מיני לא כל כך קצרה בצבע שחור לבן עם עקב שחור גבוה, עברתי על אודם, ועוד בושם ודיברתי עם אמא ואבא, הסברתי להם שיפסקו כבר לדאוגג!! באמת אם לא הייתי הולכת עם לירן הם לא היו מרשים לי לבוא בכלל….
לפתע נשמעו דפיקות בדלת החדר, הלכתי לפתוח זה היה אסי , הוא בחן אותי וחייך, "תרים תעיניים חומד " אמרתי בכעס, הוא צחק, "בואו יאלה יוצאים" הוא אמר,
וי הוא ניראה ממש טוב . הוא לבש חולצה גינס כזאת וגינס בצבע חרדל כזה… והיה לו ריח והו משכר….ישלי חולשה לבשמים לגברים מזהה!
הלכתי אחריו עם אור ונוי ונכנסנו למונית…שני מוניות, אני לירן ואסי, ונוי אור עם סער במונית השנייה, "למה נתקעתי איתו שוב" הצבעתי על אסי, "זה הגורל רוצה.."
"ברור.."
"וי קצת שקט ממכם בקשה?!"
"בגלל שאתה מבקש כזה יפה…" התחלתי להגיד, "היא פשוט חופרת בטבעי שלה…קשה לי אחי" אמר אסי, "שתוק שלא נדבר עלייך.. "
"למה דברי עלי…כולן מדברות עליי "הוא חייך, "תפסיק להשוות את כולן אליי כי אני ממש לא 'כולן' " התעצבנתי, "בסדר" אמר והגענו , השעה הייתה עשר כבר,
"את לא עוזבת את המבט שלי הבנת אותי?" שאל לירן, "כןן אל תדאג" אמרתי ונכנסנו, ישבתי בבר עם אור ונוי, "שלוש כוסות קולה" אמרתי לברמן, "קולה?" הוא צחק, "כן יש בעיה?!"
"לא..לא.." הוא אמר ומזג לנו, לא שותה…ואני לא מתכוונת להתחיל גם, "כמה חתיכיםם" אמרה אור שבחנה את האזור, "אני רואה רק אחד…" אמרה נוי היא הסתכלה על לירן, אני צחקתי, אוף..אם לירן לא היה כזה הממ סטוצינר הייתי משדכת בינהם…
"הי בנות יפות" איזה כמה נערים באו והתישבו לידנו, "הי" סיננתי בלי להסתכל אפילו, "איזה שמלה יפה.. " אמר לי אחד מהם ונגע ברגלי…הוא בהה בי , העפתי לו את היד, "מה ניראלך?!" התעצבנתי והוא צחק, ניראלי הוא קצת שיכור… "מה אתה רוצהה"
"אותך" הוא אמר והתקרב עוד, "זוז ממני" כעסתי , והוא לא ירד ממני הבן אדם!!
"עזוב אותה.."שמעתי קול, נו באמת….
תגובות (11)
תמשיכייי
ברוקוקווקורורורורורורו
ברורררר
תמשיכייייייי
תמשיכייייייושש.
סוףף סווףף המשכתת!!! מושלםםםםם תמשייכיי ו-ע-כ-ש-י-ו!!!
אסוש ^_^ תמשיכי
יאא תודה לכן אני ימשיך מחר♥
יששששש סוף סוף המשכת
תמשיכייייייייי!!!!!!!!!
תמשיכייי
עבר יומיםמ אני כועסת
חחח אני היום ממשיכה ♥