Angel of love
כן חברוות היא הודתהה!!♥
והינה עוד פרק!
ועבר עליי יום לא משהו :\ אני מאשדוד ובביהס שלי קרה המקרה של הדקירה והכל...הילד שכבה מתחתיי אני מכירה אותו...
רק שיהיה בסדר!♥אמן ואמן !
אוהבת אותכן נסיכוות!~

איך התאהבתי? פרק 23 ♥

Angel of love 28/01/2014 2109 צפיות 8 תגובות
כן חברוות היא הודתהה!!♥
והינה עוד פרק!
ועבר עליי יום לא משהו :\ אני מאשדוד ובביהס שלי קרה המקרה של הדקירה והכל...הילד שכבה מתחתיי אני מכירה אותו...
רק שיהיה בסדר!♥אמן ואמן !
אוהבת אותכן נסיכוות!~

"אה…זה בסדר…" הוא אמר מופתע , "עכשיו אתה יכול להנות עם כל הבנות שמסתובבות פה" אמרתי ולא הסתכלתי עליו, הוא שתק והלך משם, "יפהה לךך" אמרתי לי אור ואני צחקתי, "לא שהקשבתי לאסי פשוט…"
"טוב טוב מה שתגידיי!!" היא אמרה וצחקנו …
הגיע הבוקר!! אין על בוקר של שבת….ישנתי עד איזה עשר…משום מה לא הצלחתי יותר….הצצתי לחדרו של לירן הוא ישן שם עם הגינגית ההיא נועה נו באמת, סגרתי את הדלת הלכתי למטבח לסלון….הכל היה הפוך!! דיי מי ינקה עכשיו שיו,
התקשרתי לאור ולנוי שניהן לא ענו בטח יושנות, נו מה….חזרו בארבע לפנות בוקר… יאיוו נשארתי לנקות את זה לבד…טוב נו אין ברירה יאלה, בית שלי! ולירן חורפ…אז יאלה,
הדלקתי שירים עשיתי קוקו גבוה והתחלתי לנקות ולרקוד ביחד….
"והו….הייתי משכיר אותך לבית שלי גם…"שמעתי קול הסתובבתי בבהלה, "כמה זמן אתה עומד פה?" נבהלתי, "מספיק בשביל לראות איך את רוקדת " אסי חייך והתקרב אלי, אני הסמקתי, "עוף עוף מפה" אמרתי וגיחכתי "לא באלי," הוא אמר והתיישב מולי, "יאלה מה עצרת? "הוא שאל ,"אם אתה כבר פה קח תעזור לי," הושטתי לו מטאטא והוא התחיל לצחוק , "ניראלך ?! אני…בזה?!" הוא התחיל להתקפע מצחוק, "מעצבן אחד," אמרתי וניקיתי מתעלמת ממנו, "סתם בגלל שזה את הינה אני עוזר" הוא קם לקח את המטאטא והתחיל לנקות…בערך, אני צחקתי, "איזה בית מטונף…"
"בית גם שלך…" אמרתי , "ישלי בית משלי,"
"זה לא ניראה ככה "
"איך תחיי בלעדיי אה?"
"תאמין לי..אני אחיה.." אמרתי והוא נדלק, "אה כן?! רוצה לנסות ?"
"לך יהיה קשה" אמרתי והמשכתי לנקות "פח הצחקת אותי… כולה כמה ימים בלעדייך…אני אסתדר תאמיני לי…"
"אה וואלה?!"
"רוצה לנסות?!" הוא שאל, או…האגו שלנו מה יהיה איתו….
"בסדר!" אמרתי בכעס, "אין בעיה! "הוא שם את המטאטא בצד ובא לצאת מהבית, "מי שנשבר ראשון אז הוא מקשיב לשני ועושה מה שהוא רוצה!" "סבבה!" "מה….קורה פה…" שאל לירן עייף שקם, "שונאת אותו " "שונא אותה" אמרנו ביחד , "מה הפסדתי.." הוא שאל כלא מבין, "כלום!" צעקנו אני והוא שוב ביחד, "הלכתי!" צעק אסי ויצא, "או…אני לא יבין אותכם לעולם…"לירן אמר והלך לשטוף פנים, אני המשכתי לנקות בעצבים…
הגיע יום ראשון…ביהס, אתמול לא יצאתי רק דיברתי עם אור ונוי סיפרתי להן מה קרה גם, נוי סיפרה על רז הבחור החדש שלה מהמסיבה…ואור על כמה שאושר מפגר…
"שונאת תחילת שבועע!!" אמרה נוי בכעס שנכנסנו לביהס, "כולנו… "
"איך היה בלי אסי יום שלם?"שאלה אותי אור, "מצויין מעולה!!"
"אה הינה אסי…"אמרה נוי וצחקה , "מה איפה!? "שאלתי והסתכלתי לצדדים, "חחח צוחקתת משוגעתת את רואה את לא יוכלה בלעדיו!"
"אני לא ישבר…" אמרתי , "אה הינה אסי… "אמרה שוב נוי, "לא נופלת בפח הפעם… "אמרתי והפעם הוא באמת היה מולי….בא והסתכלנו אחד על השני לשנייה ועברנו, אפילו לא שלום!? טוב אני גם קבעתי את השטויות האלה…
"את בטוחה שאת תעברי את זה?" שאלה אור בסוף היום, "כן נו די,"
"רק אומרת…"
"הוא ישבר את תיראי…"
"לי ניראה שהוא נהנה," היא אמרה והסתכלתי מול הוא היה עם איזה אחת שנדבקה עליו כמו תמיד שיו! נמאס לי, הלכתי הביתה בכעס, נכנסתי לחדר והתעצבנתי הוצאתי הכל על המיטה והפכתי אותה, ואז נשכבתי עלייה…נרדמתי,
"אחותך יפה רק שהיא יושנת….כזאת שלווה…"שמעתי קולות, קמתי לאט לאט, ראיתי את אסי מולי, הוא צחק, "מה אתה עושה פה?!" שאלתי, "באתי לאח שלך…שלא תחשבי שנשברתי…. "
"אבל אתה כאן כרגע! באתה אליי…" אמרתי גאה, "שתקי מי בא אלייך… "
"שניכם מדברים כרגע אחד עם השני…שניכם נשברתם ועבר בקושי יום…" אמר לירן, ואני הסמקתי והסתכלתי על אסי שחייך, "אפחת לא יוכלה בלעדיי…"
"אוי תפסיק תפסיק לא שוב.." אמרתי וסתמתי את האוזניים, קמתי מהמיטה והלכתי להתקלח.היה כבר ערב ,
"את לא יוכלה בלעדיי תודיי!! " אמר אסי שחיכה ליד בחדר שיצאתי מהמקלחת , "יכלתי לצאת גם במגבת מטורףף "אמרתי והוא צחק ,"הייתי שמח לזה…"
"מטורף…" גיחכתי, "ואני שומר עלייך כי אחיך יצא עם גינגית אחת והוא אמר לי להיות פה…"
"אני מסתדרת לבד…אני לא תינוקת…" אמרתי, ויפה ללירן…יצא עם נועה שוב…מה קורה פה?
"את קטנה….כולך כזאת פיצית…"
"תירגעע!"צרחתי עליו והדלקתי טלווזיה,
"מה רואים סרט?" הוא שאל והתיישב לידי, "תיקון…אני רואה סרט.." אמרתי והוא שתק, "סבבה רוצה להיות לבד! תהיי לבד!" הוא קם בעצבים והתקדם לדלת, "בי! "הוא צעק ופתח אותה, "לא…לאא אסי חכה" רצתי אחריו, "אל תלך…" מילמלתי ,"מה אמרת…לא שמעתי" הוא אמר והפנה את אוזנו אליי, "אל…תלך…" אמרתי והוא צחק והתקרב אליי , "אם את מתעקשת…"הוא חזר לביתי ונכנס, "נראה סרט?" שאל ואני צחקתי, "ניראה סרט…" אמרתי והתיישבנו ביחד,
"איך כואב לי הגב…"הוא התמתח… "אה אתה לא רומז כלום…"
"איך אני אשמח למסאג עכשיו…." הוא אמר ,"איך אני אשמח למיליון דולר עכשיו…" מילמלתי, "כן כאילו תקבלי…"
"חשבתי אומרים דברים שלא יקרו… "
"חוצפנית…" הוא התעצבן, "נו אני לא מבינה תסרט בגללך, "התלוננתי והוא כיבה את הטלווזיה, "מה אתה עושה?!"
"את זה" הוא קירב אותי אליו והסתכל בעיניי….ובלי שום הודעה מוקדמת נישק אותי, התנתקתי ממנו ובהיתי בו, "נו נהננת?"
"מזה היה…"מילמלתי והסמקתי כולי…"נשיקה "הוא אמר , "לא חשבתי ש…" באתי להגיד והוא עצר אותי בעוד נשיקה, "מה אתה.."
"שששש" הוא אמר שוב ונישק אותי, "דיי!" הזזתי אותו ממני ונפלתי על הספה, הוא בא עליי, "מאוהב בך" הוא אמר וליטף את פניי, אני חייכתי…והסתכלתי עליו…שתקתי…אני אוהבת אותו.


תגובות (8)

חחח תמשיכיייי!!! ואצלך זה רק הדקירה ואצלי קרה משהו הרבה יותר מזה :-O אם שמעת על מה היה בצפון הארץ….

28/01/2014 14:20

וואי אמן שיהיה בסדר!
והיא סוף סוף הודתה! עכשיו הם יהיו חברים ויחיו יחד לנצח נצחים!! ^~^
תמשיכי! :-)

28/01/2014 21:44

מקווה שהכל יהיה טוב :) תמשיכיייייייייי

28/01/2014 22:41

ואווייי הכל בסדר

29/01/2014 02:30

מושלםםםם תמשיכיייייי

29/01/2014 05:48

חחחחח בבקשה תמשיכי!!!

29/01/2014 05:49

תמשיכי ואני מקווה שהייה בסדר

29/01/2014 06:49

תמשיכי

30/01/2014 04:00
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך