Angel of love
איך הפרק ?
תגובות וממשיכה ♥
~אוהבת רותם~

איך התאהבתי? פרק 13♥

Angel of love 18/12/2013 1880 צפיות 13 תגובות
איך הפרק ?
תגובות וממשיכה ♥
~אוהבת רותם~

מנקודת המבט של אושר:
"עדי " אור צחקה,
"עדי…." אמרתי אני יזכור את זה. איך..איך היא מעזה לעבוד על אושר זכות איךך כולן נופלות לרגליו…והיא…סבבה

מנקודת המבט של עדי:
"טוב עוד שנייה גם תזילי פה ריר" צחק אסי, "שתוק "אמרתי וראיתי שאושר מתקדם לכאן, הוא פשוט המשיך ללכת….ניראלי המ הוא היה עצבני, "מה כבר עוללת?" שאל אותי אסי, "משהו " אמרתי והתקדמתי לאור ונוי, "למה שיקרת לחתיך למהה" אמרה לי אור, יותר נכון צרחה עליי, "כי הוא עיצבן אותי"
"כי מה…הוא יפה כל כך?"היא שאלה וצחקתי, "כי הוא ערס ו… "
"רק ראית אותוו את לא יוכלה לדעת!!" אור המשיכה לצרוח עליי, "טוב טוב זה כבר קרה"
"כבר קרה מסכן הבנאדם" אמרה נוי , "שיסתדר זאת אני" אמרתי והן צחקו, הלכנו לכיתה,
הוא היה שם..אושר הזה, ופשוט התעלם והלך…סבבה…גמאני ישחק אותה ככה, "את רואה הצלחתי נפטרתי ממנו" אמרתי, "לא ניראלי שהוא ילך כל כך מהר " אמרה אור והסתכלה אחורה, הוא בהה בי, מה ישלו , התעלמתי ….
סיימנו את היום הזה..היה סבבה עדיין תחילת שנה, מה כבר יהיה,
חזרנו ביחד בערב אור ונוי חשבו לאן ללכת בערב, "לא ניראלי אני יצא היום" אמרתי ושניהן הסתכלו עלי במבט מופתע, "מה אי אפשר לצאת כל יום ממתי אנחנו כאלה זה כיתה יא צריך להשקיע! " נאמתי להן והם צחקו בסוף, "אז את באה?" שאלה אור וצחקתי,
נכנסתי הביתה לפייסבוק, סתם הייתי בדף בית, שלפתע ראיתי..אור בוזגלו ואושר זכות חברים כעת, נכנסתי אליו לפרופיל מסקרנות והו הבאנדם לא אמיתי כל תמונה שלו כאילו יצא מקטלוג ומיליון לייקים והגבות מבנות… נו מה ידעתי, משם זה התגלגל לזה שאני בפייסבוק של אסי,
"מה יש לאכול קופה?"זה היה לירן שהתפרץ לחדר שלי, סגרתי את המחשב במהרה, "לא שמעת שדופקים בדלת?!" צעקתי עליו, "תגידי זה היה מי שאני חושב שזה?" אמר והצביע על המחשב, "מה מי…" מילמלתי ,"אסי" לירן אמר מופתע, "דיברתם עליי? " שמעתי קול מאחוריי לירן, "מה אתה עושה פה?" נבהלתי, "הוא בא איתי, בואי תכיני אוכל" אמר לירן והלך משם, "הייתם מתים תכינו לבד" צעקתי למה מה אני פה, "נוו עדיי" לירן צעק עליי, "תלמד לבדד"
"אבל אני לא יודע אני מפגר"
טוב שהודת" אמרתי ויצאתי למטבח, "אז אני יוצאת בערב" אמרתי בשקט יותר, "את מה?"
"מה ששמעת"
"לא שמעתי טוב" הוא אמר וכיוון את האוזן אליי, "אני י ו צ א ת היום !!" אמרתי שוב צעקתי.."לא ניראלי" הוא קבע, "לא אתה קובע אמא קובעת אז שקט"
"אמא לא תרשה לך בלעדיי ואת לא ילדת רחוב את לא יוכלה לצאת כל יום"
"יאיו אז תכין אוכל לבד!" התעצבנתי, "בחייאת אני מת מרעב אני יצא איתך בערב תכיני כברר" התערב אסי, "אתה לא עושה לי טובה ומי יצא איתך"
"את" הוא קרץ לי, "הי הי תירגע" אמר לירן, לבסוף הכנתי להם אוכל בתנאי שגם לירן וחבריו יוצאים בערב..נו באמת,
"עאעא " נוי קפצה באושר שאמרתי לה שגם לירן בא אנחנו אצלי, "זה לא יעבור לה אה?" אמרתי לאור והיא צחקה, "וגם האסי הזה שדבוק לי לתחת כל היווום" התלוננתי,
"לא ניראה שאת מתנגדת לזה" אמרה אור שפתחה את המחשב שלי אוי לא יצאתי מזה!, "זה סתם.."
"אה סתם…" היא אמרה וחיטטה לו בתמונות, "אופס" היא אמרה ,, "מה עשית?"
"שלחתי לו בקשה"
"מהה" צרחתי עלייה וקפצתי עלייה ,"תבטלי את זההה" צווחתי, ועליתי עלייה היינו על המיטה כל השיער שלנו הפוך , "אתן מוכנ…" התחיל לירן להגיד שפתח את הדלת והתחיל לצחוק ולידו אסי אני במהרה יצאתי מהפיסבוק, "יאיוו יש דלת בחייםם!!" צרחתי,
"ישלכן עשר דקות להתכונן יאלה" הוא אמר והלך, אחרי שהוא ונוי בהו אחד בשני,
"אני בחיים לא יספיק" התלוננה אור, התכוננו אחרי שעה ויצאנו , לאן ? לפארק לאן אפשר,
מלא אנשים שם כמובן, התישבנו, "אושר פה" מילמלתי, "אז?"
"יש איזה בת עליו, "אמרתי בוהה, "ו…?"
"זה רק אומר שצדקתי, " חייכתי, והוא הסתכל עליי כל שנייה אה כן…גם אסי עם כל הבנות לידו, "באמת לא היינו צריכות לצאת " אמרתי, "נו מה ישלך את ככה תיראי מה רע" הסתכלנו סביב תאמת דיי משעמם ,"יאלה הולכים, "אמרה אור, והקימה אותנו, "לאן?"
"אליי" אור צחקה, "אוו מתאים לי "שמחתי, לא באלי להיות פה ולראות את כל מה שהולך פה, "לאן?" שאל לירן ,"לאור"
"רק באנו"
"תישאר" אמרתי והתקדמתי, "מפגרת בגללך יצאנו" אמר אסי, "אה ורע לך?"שאלתי ושילבתי ידיים עצבנית מסתכלת על הבנות שישבו עליו , "לא" הוא קרץ לי, "את מוזמנת גם" הוא אמר ורציתי להרוג אותו באותו רגע, "עדיף שתשתוק" אמרתי והלכתי משם מתעלמת ממנו, "נו עדי" הוא קרא לי והתעלמתי, פשוט נגעלתי ממנו באותו רגע, "עזבי אותו," אמרה לי נוי, "אני לא שמה עליו" שיקרתי , "אנחנו חברות שלך…תאמיני לי אני יודעת מה עובר עלייך"
"למה אני לא מפסיקה לשכוח את הנשיקהה" אמרתי בטעות בקול קצת , "זה כי כן קרה שם משהו"
"אני לא רוצה שיקרה" אמרתי בעצב,
הלכנו לבית של אור נהנהנו בהרבה יותר מבפארק ראינו סרט אכלנו שרנו רקדנו…מה לא,
"כבר מאוחר.." אמרה נוי, "כן אה..כדאי שנלך"
"היה ממש כיף"אמרה לנו אור ויצאנו, התקדמנו לעבר הבית, נוי פנתה לבית שלה והמשכתי לבד, היה חושך מוחלט….לירן התקשר אליי, "מה?"
"מה מה איפה את "
"בדרך"
"בדרך לבד?!" הוא נבהל, "תירגעע אני בסדר עוד שנייה בבית…"
"בסדר אני יבוא מאוחר יותר" הוא אמר ושמעתי קול של איזה אחת, "נו נתק כבר" היא קיטרה לו, "בי אחות" הוא אמר וניתק, עוד סטוץ שלו מצויין…
התקדמתי, והרגשתי צעדים מאחוריי פחדתי, רציתי להתקשר למישהו אולי לנוי או אור אבל בדיוק עכשיו נגמר לי הסוללה מושלם..אחלה מזל כבר אמרתי?
"הי את" שמעתי קולות, לא לא להסתובב…."אמרתי את !הכוסית עם התחת היפה הזה" עכשיו ברור שהוא שיכור ושהם כמה…
"תשתוק מפגר" אמרתי לא יכלתי להתאפק, "או היא הסתובבה" אמר אחד והתקדם אליי, "תעזבו אותי" אמרתי בפחד והמשכתי להתקדם, אחד מהם תפס בידי, "מה את עושה פה לבד בלילה מחפשת זי…"
הוא בא להגיד והשתחררתי מאחיזתו ורצתי משם, הם אחריי עצבנים, עד שנתקעתי במישהו, "פעם שנייה" הוא חייך אלי, יאיו כמה אני שמחה לראות אותו…פעם ראשונה, חיבקתי אותו, "והו איזה כבוד "הוא שמח , "הם שם?"שאלתי, והוא הסתכל למאחוריי, ושינה מבט…הם כנראה היו שם, "היא הזיון שלי אחי זוז" אמר איזה אחד מהם לאסי, "לא ניראלי" אסי התעצבן והעיף לו בוקס, "הי הי תירגע" אמרו חבריו, "תגידו לחבר שלכם להירגע, הבחורה הזאת שלי" הוא אמר והייתי בשוק, הסתכלתי בעיניו..אמאלה איך הוא אמר את זה… כל כך אמין…למה אני רוצה שזה יהיה נכון? "בסדר בסדר הולכים "הם אמרו והלכו משם, "מה …תמיד אני מציל אותך אה?" אסי אמר לי, ופשוט הסתכלתי בעיניו, שתקתי, "את יודעת..תודה יספיק," הוא אמר וצחקתי, "תודה"
"אני המזל שלך…אם לא הייתי פה…" הוא התחיל להגיד, וי אני לא רוצה לדעת מה היה קורה אם הוא לא היה פה, "אבל אתה פה" השתקתי אותו, "אני לא מבין אותך חוזרת לבד ככה…היית מתקשרת" אמר והראיתי לו את האייפון, "אוי.."
"כן אוי…"
"טוב עכשיו אני פה לא יגעו בך" הוא חייך אלי, "מה..מה עם הסטוץ שלך ללילה?"
"אין לי כוח היום,"
"אה צריך כוח לזה.." אמרתי אוף למה הוא כזה, אוף למה התאהבתי בו…רגע מה?!
התאהבתי…בו ?


תגובות (13)

פרק מושלםםם תמשיכייייי

18/12/2013 13:34

מושלם

18/12/2013 13:50

כןןן היא בתאהבהה בו!!! אסי ועדי לנצחח!!

18/12/2013 13:59

תמשיכיי מושלםם

18/12/2013 13:59

מושלםםםם תמשיכייי!

18/12/2013 14:07

מושלם! תמשיכי :)

18/12/2013 16:28

ישש היא מאוהבת בוו
תמשיכייייייי

18/12/2013 21:23

חחחחחחחחח כע כפרה התאהבת תמשיכייייייי

18/12/2013 22:43

יאאאא היא התאהבה בווווו
תמשיכיייייייי

19/12/2013 00:26

כן חמודית התאהבת בו!!!

19/12/2013 07:27

היי לך קוראים לי גבי ואני ממש התרשמתי מסדרת הסיפורים של איך התאהבתי אני מעוניין להשתמש בסיפורים שלך כבסיס לסדרת יוטיוב בקיץ אין לי הרבה זמן ואני ממש צריך את האישור שלך כבר הכל מתוכנן אבל בלי האישור לא אוכל להתקדם ובעצם לצלם אז את יכולה לאשר לי בתגובה או אם את רוצה לשמוע עוד את מוזמנת להתקשר אלי 0558836828

20/12/2013 02:58

נדר שזה אחד היפים תמישכי !!!

20/12/2013 15:20

תוודה אוהבתת ! ♥
ו gabilangermann מה זאת אומרת

22/12/2013 07:19
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך