איך התאהבתי?פרק 10♥
"לחשוב שאוטוטו ביהס?" שאלה נוי, "נויי דיי " צרחנו עלייה ביחד וקפצנו עלייה עם כריות, היה כיף
בכללי באילת…היה כיף. חזרנו הביתה אחרי יומיים מעייפים ושמחים מה לא…אני ואסי? עזבו…
ניסנו לעכל את זה שעוד שבוע ביהס..איזה 'כיף'. הרבה 'כיף' יש בחיים שלי.
מנקודת המבט של עדי:
קמתי בבוקר התמתחתי פתחתי את החלון וצרחתי לרחוב "ביהס!!!!"
"מישהי פה קמה " אמרה אמא שנכנסה לחדרי, "לצערי" אמרתי והלכתי לשטוף פנים, יצאתי ולבשתי חולצה לבנה של המקיף וגינס בצבע תכלת יפה כזה עם נעליי וונס שחורות, סידרתי את השיער עשיתי מחליק והתאפרתי יפה, ירדתי למטה ואכלנו ארוחת בוקר, "אוי אין כמו שנה אחרונה!" התלהב לירן, בכוונה כאילו?! אני כיתה יא הכי עומס הכי קשה למי יש כוח!!
"ח ח ח לך יש שנתיים לסבול" צחק לירן, "שתוק קוף "
"טוב יאלה תאכלו ותיסעו לביהס" התערבה אמא,
"אמא אני אוסף חברים איך כולם יכנסו לאוטו " התלונן לירן, "תתמודד עד שלי יצא רישיון!" אמרתי ,
"שזה…לא יקרה כי את תיכשלי על הטסט הראשון"
"הי הי שתוק!"
"טוב די די…..לירן תסדרו יאלה לצאתת" אמא אמרה ויצאנו למטה, נכנסתי לאוטו, ולירן הדליק שירים במזרחית על פול ווליום כאב ראש על הבוקר..ועוד איזה בוקר…ביהס.
"אוספים את סער ואז את אסי "
"מה ניראלך קודם את אור ונוי"
"אוטו שלי אני קובע"
"לא ניראלי"
"סער כבר מחכה לחברות שלך יקח שנה להתארגן "
"לא נכון "
"כן נכון ואל תתחילי קרציהה"
"וי קרציה תקרא לזורמות שלך" אמרתי "לפחות הן מועילות" הוא צחק, והגענו לאיזה בניין אחד קרוב לבניין שלנו, "לא זכור לי שסער גר פה " אמרתי והסתכלתי מהחלון אסי התקדם אלינו עם התיק על גבו הולך בסטייל כזה חתיכת ערס…אבל אני חייבת להגיד ערס חתיך, הרחתי את הבושם שלו עד כאן, בהיתי בו היה לו גינס תכלת כזה יפה וחולצה לבנה של הביהס ונעלי אדידס מושלמות, עיניו נצצו והוא חייך חיוך שהבליט את גומתיו…די עדי די!
הוא נכנס לאוטו, "היי אחי" אמר והתיישב, "הי מה קורה" ענה לירן והמשיך לנסוע, "חרא מה עוד יכול להיות ביהס…"
"והיי לך" הוא אמר לי, "הי לך" אמרתי באותו קול , "אז אני מקווה לראות היום הרבה כוסיות"
"ברור מה קרה לך…חכה תכיר תביהס.."
"איכ מגעילים תדברו על זה אחר כך" התעצבנתי , "אוו לשמוע אותך שוב"
"התגעגעת? "שאלתי והוא צחק, "מזה…חלמתי עלייך בלילה" הוא אמר , "הי הי תיזהר לחלום על אחותי," התערב לירן, סער נכנס לאוטו והאוטו החניק מריח של בושם, "אתם לא אמיתיים " צעקתי ופתחתי חלון, "מה לעשות משקיעים "
"עכשיו לאור ונוי…"
"איך שניהן יכנסו?" שאל לירן , "יאיוו אמרתי לך ש… "
"טוב טוב אם אני מקבל דוח על אחריותך!" הוא צעק, ונסענו הם נכנסנו לאוטו איכשהו אור ישבה על סער, "את מוזמנת לעשות את זה כל יום" אמר סער וצחק, "שתוקק תהנה בשקט" אור אמרה,
"הגענוו" הכריז לירן ויצאנו מהאוטו כולם,
"יאלה בוא תכיר תביהס אדון בן זקן " אמר לו לירן והם נכנסנו לשכבה….אני אור ונוי נכנסנו לשכבה שלנו , אמרנו שלום לכמה אפשר להגיד לחצי שכבה ונכנסנו לכיתה , שוב פעם..הכל מחדש,
מנקודת המבט של אסי:
נכנסתי לשכבה עם לירן וסער כל המבטים היו עלינו…מבין אותם…יש על מה להסתכל, חייכתי פה ושם לבנות, יש כאלה הכירו אותי מפעם , "עד סוף היום לא רק השכבה תכיר אותך…אלה כל הביהס" הבטיח לירן, "אני מחכה לרגע הזה"
"היי " אמרו לי כמה בנות, "הי הי " אמרתי מתלהב, נכנסנו לכיתה אחרי כמה זמן גם המורה באה והכירה אותי, מסכנה…מה היא מקבלה לכיתה לא הייתי רוצה להיות במקומה ,
יצאנו לשכבה הכרתי כבר את רוב השכבה, עכשיו נילך לראות מה קורה באחרות, כמו בשכבה של הקטנה הזאת עדי , "עדי" קראתי לה שראיתי אותה עם עוד כמה בנות…ניראות טוב לא כמוהה אמנם אבל הייתי עושה להם טובה…או שניים, חייכתי אליהן והן התלהבו, "מה אתה רוצה קוף" היא אמרה ולקחה אותי לצד , "לא יודע אחת מהן " אמרתי לה והצבעתי, "יאיו אסי יא מגעיל!" היא צרחה עלי, "אתם מכירים?"שאלה אותה אחת, "לא אנחנו סתם מדברים מאמי" היא ענתה, "למה לשקר…כל אחת רוצה להיות איתי…"
"כל אחת..אני לא כל אחת"
"את בדיוק כל אחת!"
"אתה טועה חומד"
"אני תמיד צודק"
"לא עכשיו מצטערת להגיד לך" היא אמרה ובאה ללכת, תפסתי בידה, "איה מה ישלך !" היא צעקה וקירבתי אותה אליי, היינו כל כך קרובים שפתייה כמעט נגעו בשלי, "את יודעת אמנם הייתי שיכור באותו יום אבל אני זוכר טוב מאוד את הנשיקה" אמרתי .
תגובות (13)
מושלםםםם תמשיכייייי
מושלם
תמשיכיייייייייייייי
עאעאעאעא….
תמשיכייייייייייי
פרק קטלני ברמות מפחידות תמשיכי
יואוווווו תמשיכייי!!
תמשיכייי
תמשיכיייי
מושלם תמשיכי!
אומיגדד מהמםםם תמשיכיי מידדד!!
מושלמיי
מושלמיי
אמא תמשיכייייי