DarkSideGirl
עוד פרק של איימי- יאייייי :))
כידוע לכם זאיין ולואי היו למין דמויות רקע אך העונה הזו יש להם תפקיד חשוב
סכסוכים ובעיות יבואו בהמשך אז החזיקו בכיסא חזק (תיזהרו לא לשבור) ותתכוננו למתח שיבוא חחחח מקווה שכולם יאהבו את העונה הזו ושתהיה לנו עונה מוצלחת!!!

איימי (סיפור על וואן דיירקשן) 2 פרק ג' חלק א': לפגוש את ההורים

DarkSideGirl 17/12/2012 941 צפיות 10 תגובות
עוד פרק של איימי- יאייייי :))
כידוע לכם זאיין ולואי היו למין דמויות רקע אך העונה הזו יש להם תפקיד חשוב
סכסוכים ובעיות יבואו בהמשך אז החזיקו בכיסא חזק (תיזהרו לא לשבור) ותתכוננו למתח שיבוא חחחח מקווה שכולם יאהבו את העונה הזו ושתהיה לנו עונה מוצלחת!!!

#מנקודת מבטה של ליז:

"אממ, אמא? אפשר לדבר איתך לרגע?" שאלתי את אמי, מקווה שהכל יסתדר. לא הצגתי אותה? טוב, בכל מקרה: שמה של אימי הוא מאיה, שיערה שחור כמו שלי ועורה חיוור. היא בעלת עיניים חומות, קיבלתי את עיניי מאבי, אלכס.
"כן בטח" היא חייכה כאילו לא רבנו, אך אני התנשפתי והתנשמתי- לא יודעת מה לומר. איך משחילים את זה לתוך השיחה?. 'שלום אמא- בואי אנחנו הולכות לפגוש את הארי סטיילס בתקווה שתאהבי אותו', לא רעיון טוב במיוחד.
"אני… אולי נצא למסעדה הערב?" גמגמתי.
"רק אנחנו?" היא שאלה.
"גם אלינור יכולה לבוא…." מלמלתי.
"לא, התכוונתי… רק אנחנו?". הבנתי את הרמז, היא התכוונה להארי.
"הארי יהיה שם" אמרתי ופרצופה החמיץ, "אני רק רוצה שתכירי אותו! תראי מי הוא באמת, תראי שאנחנו אוהבים אחד את השני יותר מכל דבר".
"אז למה הסתרת ממני את זה כל הזמן הזה? למה אני הייתי צריכה לגלות את ה'קשר' הזה דרך העיתונות?" היא נעלבה, ראיתי אכזבה בעיניה- הלכה וגדלה.
"ידעתי שתגיבי כך, ידעתי שתשתגעי ותגידי לי להיכנס לחדר ולא לראות אותו שוב- רציתי להמשיך להיות איתו כי זהו מקומי- איתו!". שתיקה מביכה. אף אחד לא אמר מילה.
לפתע נשמתי נשימה עמוקה, הבטתי בה ואמרתי:" רק תנסי להכיר אותו, תני לו הזדמנות" התחננתי.
"אם את מרגישה ככה אז… אוקיי" היא אמרה, "אך יש לו הזדמנות אחת" פניה התרככו, חייכתי וחיבקתי אותה.

"מושלם!" אמרתי, דילגתי בשמחה לחדרי והתקשרתי אליו. העולם נראה לפתע ורוד, מושלם, פשוט מדהים. אמא שלי הסכימה לתת לו הזדמנות- צ'אנס להוכיח את עצמו.
"כדאי לך לא להרוס את זה!" צעקתי בטלפון, "אתה שומע? הולך להיות מושלם ו… תהיה מנומס?".
"אני אהיה מושלם, הכל יהיה מושלם" הוא הרגיע.
"אתה כבר מושלם, רק תדאג שכל שאר הדברים לא התדרדרו".
"הכל יהיה בסדר ליז, כל עוד נישאר אמיתיים איתה" שמעו בקולו את חיוכו הענקי, יכולתי לדמיין את העתיד אם אמי תאשר. חתונה, פעמונים, אך אם כבר מדברים על חתונה- מה עם נייל ואיימי? הרי יש להם כבר ילדים והכל, שיתחתנו כבר!.
"להתראות בערב" חייכתי.
"ביי ליז, אוהב אותך" הוא צחקק.
"גם אני" ניתקתי, הבחנתי באחותי אלי, צופה בי מחייכת כמו אידיוטית.
"אני רואה שאת ממש אוהבת אותו" הבעת פניה המתגרה עלתה.
"כן" אמרתי, "מאוד".
"מקווה בשבילך שאימא תתנהג יפה איתו, אחרת הוא יהיה מסכן".
"תנו לו הזדמנות- הוא יקסים את כולכן".
"נחיה ונראה" היא חייכה והלכה לארח למקס חברה.


תגובות (10)

אעאעאעאעאעאעעאעאע !!!!
אני. דורשת. המ. ש. ך !!!!!!

17/12/2012 09:06

מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני אם מישל המשך!!

17/12/2012 09:39

תודה תודה :))

17/12/2012 09:42

ההמשך יפורסם מחר כנראה מפני שהאתר התחיל להשתגע ולא לפרסם לי שום דבר אחר אז…. כן….
בכל מקרה זה לא כל ההפתעות שהארי הכין לליז בארוחה הזו חכו חכו ותראו 3>

17/12/2012 09:43

תמשיכייייייי דחופוששששש חיחי אני מאוהבת בסיפור הזה!!!!

17/12/2012 09:55

תודה מאוהבת בכם בכולכם- בכל הקוראים שלי תודה על המחמאות :)))

17/12/2012 10:01

יאייייי אני מחכה <3!!!

17/12/2012 13:18

חחחחח טוב :)) שמחה לדעת שמחכים לעוד פרק בכזו התלהבות 3>

17/12/2012 13:19

תמשייכי :)

18/12/2012 06:04

תודה :)) ממשיכה!! בערב יש עוד פרק!

18/12/2012 06:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך