אופק בוגד בנועה !
יצאנו למועדון …. היה בדרך דווקא די כיף , היה צחוקים .. זרימה
אחרי חצי שעה הגענו למועדון . כולם הסתכלו עליי ועל ליאל . זה לא ממש הזיז לנו .. ידענו שיש לנו חברים .
בהתחלה ישבנו על הבר … דיברנו קצת ואז כבר קמנו לרקוד .. אופק לא רצה לקום אז הוא המשיך לשבת . רקדנו נהנהו … היה כיף . אחרי רבע שעה אני הסתכלתי על אופק . הוא דיבר עם איזה בת והוא היה שיכור לגמרי !
"ליאל , מי זאת?" שאלתי את ליאל .. אולי זאת מישהי שהיא מכירה
"לא יודעת" היא ענתה לי
הסתכלתי עליהם כמה דקות ולא זזתי . ליאל ודור ניסו לגרום לי לא להסתכל עליהם , אבל העפתי אותם ממני . רציתי להסתכל על אופק מה הוא עושה .. בכל זאת .. הוא חבר שלי .. אני דואגת שהוא לא יעשה שטויות .
אחרי עשרים דקות בערך שהסתכלתי עליהם כבר נישברתי מלעמוד מבלי לעשות כלום . חזרתי בחזרה לליאל ולדור . הם התנשקו ונראה לי שהפרעתי להם , אז הלכתי לשבת בצד .
פתאום ניגש אליי בחור , חתיך דווקא .. אבל אל כמו אופק . הוא ניסה להתחיל איתי . אמרתי לו שישלי חבר , אבל זה לא עניין אותו , הוא המשיך לדבר איתי . אני התרחקתי ממנו והוא התקרב . אחרי זה כבר ברחתי ממנו לפינה אחרת . והתיישבתי דווקא מול אופק וזאת שניסתה להתחיל איתו . הסתכלתי עליהם .
רק אחרי כמה דקות שישבתי שם ליאל באה אליי .
"לאן נעלמת??" היא שאלה אותי
"היית בדיוק עסוקה עם דור אז לא רציתי להפריע" עניתי לה
"וזה שאת יושבת ובוהה באופק יותר טוב??" היא אמרה לי , וניסתה להקים אותי
לא קמתי , רציתי לראות מה אופק עושה . סובבתי את הראש לשנייה ואיך שהחזרתי את העיניים שלי לאופק אני ראיתי את אופק מתנשק עם הילדה ההיא . כן כן , זאת שדיברה איתו .
הייתי בהלם ! אופק ?? אופק החבר שלי מתנשק עם מישהי שהוא הכיר לפני חצי שעה ?? רציתי להתאבד ! לקבור את עצמי באדמה ! רציתי לבכות ! לא יכולתי להאמין שזה מה שהוא עושה שמשאירים אותו לבד !
ברחתי משם ! לא רציתי להישאר שם עוד דקה אחת ! לקחתי את הרגליים שלי ועפתי משם
מנקודת מבט של ליאל:
חיפשתי את נועה ולא מצאתי אותה . לאן היא נעלמה לי ??? רציתי ללכת לאופק לשאול אותו אם הוא יודע איפה נועה . אבל אז ראיתי אותו מתנשק עם מישהי שנראה לי בכלל שהוא לא יודע מה השם שלה .
הסתכלתי עליה בעצבים ! כולי נהייתי אדומה ! אחרי שתי דקות שהסתכלתי לעיהם דור ניגש אליי .
"מה קרה מאמי??" הוא שאל אותי
"זה מה שקרה" עניתי לו והצבעתי על אופק והשנייה
ישר הלכתי אליהם , מבלי לחשוב פעמיים . זרקתי את המכוערת הזאת שהתנשקה עם אופק ותפסתי את אופק . הוא היה שיכור לגמרי !
"אתה יודע מה עשית עכשיו??" שאלתי אותו בעצבים !!
"מה?? איפה נועה??" הוא לא הבין איפה הוא נמצא בכלל !
"נראה לי שהיא בבית שלה עכשיו בוכה . ובאשמתך חמוד!!" עניתי לו
"מהההההה???" הוא היה בשוק !!
להמשיך ??
תגובות (5)
תמשייכייי ! זה ממש יפה !!
כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
ניסוח קרצת צולע, ולא עושים יותר מסימן קריאה אחד בסיפורים…..
כל מיני טעויות קטנות כאלו שאם יתוקנו הסיפור יהיה מושלם.
*קצת
חחחח יואו מושלם!
את יודעת מה מצחיק?!…
שיש לי חברה שקוראים לה נועה ועוד ילד בכיתה (שהתפצלה..) שקוראים לו אופק! והם היו ביחד אבל הוא בגד בה… כאילו, סוג של :)
חחחח זה פשוט מצחיק… : )
תמשיכי זה מהמם!!