אופס , זאת החברה הכי טובה שלי 6
אני בכלל לא חושבת על הסיבה בגללה הוא נמצא כאן . ליד הבית ספר שלי .
אני פשוט שמחה שהוא כאן .
אני מתקדמת לעברו במהירות , תרה אחר תרופה כלשהי לשרפה שמתחילה לי בלב , לפצע המדמם שמתחיל להיפתח לי בבית החזה , אני מחפשת מישהו שיסגור לי את הברז של הדמעות .
מרחוק הוא לא מזהה אותי , אני מבינה את זה כי הוא אפילו לא מביט בי , אבל שאני מתקרבת , והוא מביט בי במבט חטוף ומהורהר . הוא מזהה. ועוצר בהפתעה .
כמה שניות אחרי כך אני כבר עומדת מטרים ספורים ממנו , מביטה שוב בעיניים הירוקות והמרגיעות האלו , שמניחות שלווה של עלה רענן על הפצעים הדואבים בגוף שלי .
הוא לובש כיפה ירוקה סרוגה שמבליטה לו את העיניים .הוא נראה כמו מלאך . מלאך טרוד משו ..
מביט בי במבט מודאג , מחפש אחר הסיבה שגורמת לי לבכות . ואז נאנח .
"זה הלב ?" הוא אומר ברוגע מפתיע "כואב לך הלב ?"
אני מהנהנת בקושי ,מחניקה יבבה , ושוב מופתעת מכמה שהוא מבין . מכמה שהוא ממעט במילים ובכל זאת פוגע .
"נוגה " הוא אומר , לא שואל ,אומר . "מה היא אמרה ?"
אני מתייפחת , בקושי מצליחה להוציא מילה מהפה "אממ–רה " אני מיבבת "שאאא..שאניי , הכי, הכי חשו-בה לה .. בעולם .. "
הוא מביט בי ברוך "אל תדאגי " הוא מרגיע "רק עוד קצת וזה לא יכאב "
הדברים שהוא אומר הם בדיוק הדברים שאני צריכה לשמוע .אין לי מושג איך הוא עושה את זה . כמו קסם .
בדחף של רגע אני מתנפלת עליו בחיבוק. הגוף שלו, שרירי במפתיע , ונעים למגע , קפוא לרגע , כנראה מופתע , ואחר שנייה בערך דוחף אותי ממנו בעדינות , אבל בכוח .
מבולבלת , אני מביטה בו בהשתוממות , מחפשת תשובה בפניו .
הפנים שלו מבשרות רעות, ואני מרגישה בושה לא רצונית , כאילו ביצעתי איזה פשע .
"אני שומר נגיעה ." הוא מטיל פצצה . עיניו חדות .
אני מרגישה איך הנשימה שלי נעצרת . רק לא זה . זה כאילו אלוהים מעוניין להתעלל בי .
אני קורסת על המדרכה הלוהטת והיבשה , מניחה לעצמי להיכנע ,
כל המאמצים האלו להישאר רגועה התישו אותי . ועכשיו אני מרפה .
הלחי ספוגת הדמעות שלי נצמדת למדרכה ,ואני מרגישה כאילו אני עולה בלהבות . אבל לא אכפת לי.
שיהיה .
מאחורי העפעפיים הסגורים שלי ,אני רואה עולמות מופלאים של אדום וכתום , וכבר לא אכפת לי מכלום .
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
אני פותחת את העיניים לאחר זמן ממושך , אחרי שנגמרו לי כבר כל הדמעות .
ומופתעת לגלות את בועז שוכב לצידי , במרחק ניכר אמנם , אבל על המדרכה , מביט בי .
"למה ?" אני שואלת לא מודעת למעשיי "אני רק רוצה חיבוק "
הוא לא עונה , רק ממשיך להביט בי בעיניו הירוקות כל כך .
פתאום כלום כבר לא חשוב לי , שלא יגע ! זה כבר לא אכפת לי יותר …
רק שימשיך להביט בי . זה כל מה שאני מבקשת .
והוא ממשיך .
תגובות (18)
לישון ולטחון…. האהבה הככיייי גדולה:) ממש יפה! תמשיכי מהר!!! וממש אהבתי את התיאורים :)
אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאע!
אייייייזה פרק מווווושלם!
אני סולחת על כל האיחור הענק הזה(והוא היה ענק בהחלט) רק בגלל הפרק הזה!!!
דמט!
אלוווווווהים!
מושלם! מושלם! מושלם!
god bless you, dear woman
ועכשיו…
לתגובה האמיתית (;
אלוהים אכזר, למה אתה גורם לבועז להיות שומר נגיעה??
מה אכפת לך שהוא יחבק את שירה?
הא?
היא צריכה חיבוק למען השם!!
איזה מושיי הבועז הזה ♥
חוץ מהעובדה שהוא דתי וזה..
לא שאני נגד דתיים, כן?
פשוט הייתי מעדיפה שדווקא בועז לא יהיה דתי -.-
לסיום:
עוד פעם, בהצלחה רבה, הצלחת להזיז בי משהו P:
וזה אומר הרבה XD
מקסים ♥♥♥
טוב, את ממש מעצבנת, צריך להוציא חוק:
להפסיק להדביק ילדות חפות מפשע למסך של המחשב שלהן.
וואו ממש יפה, תמשיכי מהר בבקשה, אני מבינה אותך גם לי אין כל כך רעיונות בזמן האחרון, אבל המשכת מהמם אז להמשיך עוד.. :)
וואו! איזה מדהים זה! תמשיכי!
ווואו ! תודה על כל התגובות :) זה מזה מחממם את הלב … אני אמשיך … <3 <3 kerenk
אני מתנצלת מעומק ליבי על הפשע הנורא שעוללתי . סליחה . ותודה ;)
מה עם ההמשך ☺☺☺☺☺
דחוף להמשיך ♥♥
חחח.. בקי :) אני שמחה שאת רוצה כל כך המשך .. אבל אני מחכה שיהיו יותר תגובות ויהיה לי זמן :) תודה על התמיכה <3
–
לילך! יש דברים כאלה, קוראים לה סיפורים. את יודעת מה עושים עם סיפורים? ממשיכים אותם. את יודעת איך ממשיכים אותם? יושבים מול המחשב וכותבים אותם. את יודעת למה יושבים מול המחשב וכותבים אותם? כי אם לא תשבי מול המחשב ותכתבי אותם אני אשלח בך את צבא חדי הקרן הסגולים המרושע שלי! (וכן, חלק מחדי הקרן הסגולים מרושעים! הם מונעים מבני אדם להגיע למקומות בזמן! גם אני הייתי בשוק כששמעתי את זה!)
אני אמשיך :) ברור , אבל צריכים לקרות כמה דברים קודם !!!! 1) שיהיו יותר תגובות :0 2) אני חייבת להמשיך קודם את מחולל הזמן כי לא נגעתי בו כמעט חודש 3)שתיהיה לי מוזהה !!! חוץ מזה , מה את לחוצה ? זה הסיפור שאני מפרסמת הכי הרבה ;) תודה על התמיכה והפרגון <3
וברור שאני יודעת על צבא חדי הקרן הסגולים שלך . הם מטילים אימה על כל תושבי ירושלים והסביבה ;)
אהבתי את ההדרכה של חלי כיצד ממשיכים לכתוב ☺☺☺☺ כל הכבוד חלי אני יחד איתך ומבקשת ממך לילך החביבה המשך ♥♥♥♥♥
טוב אני מורידה ממך את האשמה בפשע בתנאי שאת ממשיכה.
חחחחחחחחחחח… בקי , גם אני מאוד התלהבתי מהההדרכה ;) kerenk
את פשוט לא מבינה כמה הוקל לי !! הפשע הזה ? פשוט ישב לי על הלב …
אוהבת :)
בבקשה תמשיכי אני במתחחחח !!
אמ… שוחררת על תנאי! תמשיכי!
אני מתה על הסיפור הזההההה