lilach
הנה , מצטערת על המיליון שנה שלקח לי :) תהנו .. ותגיבו..
לילך

אופס , זאת החברה הכי טובה שלי – פרק 4

lilach 26/11/2011 945 צפיות 21 תגובות
הנה , מצטערת על המיליון שנה שלקח לי :) תהנו .. ותגיבו..
לילך

כשאני יורדת מהאוטובוס בדרך הביתה , אני מבחינה פתאום בשעה המאוחרת , השמש כבר מתחילה לשקוע ,ומבט מהיר בשעון מבשר לי שדיברתי עם בועז יותר מארבע שעות .
משו בעיניים שלו , כנה כזה . לא יוצא לי מהראש , והפרפרים , כאילו כדי לעצבן , לא מרפים .
פיפפ. פפיייפ.
הודעה .
אני מביטה על המסך במהירות ,זה לא בועז . אני לא מופתעת , אפילו את המספר בבית לא נתתי לו .ובעצם מה זה משנה ? הוא דתי . מה כבר יכול לקרות?.
זאת נוגה .
"תראי " היא כותבת " אני יודעת שאת כועסת אבל אני חושבת שאת צריכה לתת לנו הזדמנות להסביר את עצמנו , הרי שנינו לא רצינו לפגוע בך את יודעת "
בחילה נוראית עולה לי בגרון שאני שומעת איך היא מדברת עליהם ברבים .
לתת לנו . להסביר את עצמנו . שנינו . אני והחבר שלך . איכס .
אני מכבה את הפלאפון במהירות , אין לי חשק לראות עוד הודעות שיעשו לי מצב רוח חרא .
שאני מגיעה הביתה אמא בדיוק שוטפת כלים , ושאני סוגרת את הדלת היא מביטה עלי בחיוך זורח .
"איך הלך עם הזקנים ?" אני שואלת בעוקצנות . אמא מזעיפה את הפנים
" היה נהדר . " היא אומרת " איך היה עם ערן? היית שם יותר מ5 שעות " מסיימת בקול זדוני .
"בסדר " אני אומרת בקול מכני "נפרדנו"
על הפרצוף של אמא מתפשט מבט מבולבל , אבל כיוון שאין לי כוח להסברים ושאלות אני פשוט מסכמת
"הוא בגד בי , עם נוגה . מי יודע כמה זמן . בכל מקרה זה נגמר . אין לי סבלנות לשאלות "
וכשאני סוגרת את הדלת של החדר מאחורי מותירה את אמא המומה במטבח , ממלמלת לעצמה ,
אני מרגישה איך ההרגשה הטובה מהצהרים , מהשיחה הארוכה עם בועז , מתנדפת כלא הייתה .

אמא דופקת על הדלת אחת לכמה שעות , שואלת אם אני רוצה לאכול משו , אין לי תאבון .
הפלאפון עדיין כבוי . אני מנסה לישון .

גם בלילה אני לא נרדמת . שוב הזיכרונות . כולם טובים .
זה מה שנורא כל כך .
אני וערן בפארק, מתנשקים , מדברים .
נוגה חוזרת מחו"ל ואני מחכה לה בנמל תעופה עם שלט " אוהבת אותך אחותי"
מסיבת ההפתעה של שנה שעברה , הם ארגנו אותה ביחד , רק בשבילי .
אני תוהה אם משם זה התחיל , הקשר בניהם . הבגידה בי .
אם בשעות הארוכות שבהן הם תכננו מי יקנה את הבמבה ומתי הייתה תשוקה באוויר שהם לא הצליחו לרסן .
החתך בלב צורב מחדש , אז אני מנסה להעלים את המחשבות .
שהשמש זורחת , שולחת קרני אור בהירות דרך התריס המוגף שלי , אני חושבת על בעז .
הוא מזכיר לי את קרני האור הבהירות שמבקיעות את הלילה .
וממש לפני שאני נרדמת . אני שולחת תפילה כנה ואמיתית לאלוהים לפגוש אותו שוב


תגובות (21)

שוב –
/'דגכעהנחןביוגנדח'גלדכהיוחבלנחדןגכהנ!!
כי אין על הפרקים(שמופיעים אחת לכמה שבועות) שלך (:
פעם הבאה שייקח לך כל כך הרבה זמן להעלות סיפור(ושתינו יודעות שלוקח לך הררררררבה יותר מדי זמן להעלות פרק) אני אהרוג אותך!!!!
ואז אגנוב לך את הכישרון, כי לי בקושי יש אחד כזה XD
לסיכום:
תמשיכי!!

26/11/2011 11:23

דבר ראשון- אני מסכימה לגמרי עם הדר
דבר שני- תמשיכי מהר!!!
דבר שלישי- הדר יש לך כישרון עצום!!!

26/11/2011 11:27

מה? מו? מי?
לי?
כישרון?
עצום?
פ'חחח! ט'חחח! ג'חחח!
לאנוכי אין כישרון עצום -.-
לאנוכי יש כישרון לחפור O:

26/11/2011 11:28

לא סותר… (:

26/11/2011 11:30

חחחחחחחחח אהבתי את החשיבה שלך, לוסי…
נ.ב:
אני מאוד אוהבת איך את כותבת(אני מאוד מעריכה אנשים שכותבים עם המון תיאורים.. אחד הדברים שהכי מעצבנים אותי זה חוסר בתיאורים) אבל לצערי הרב, אני לא אוהבת כל כך סיפורי פנטזיה… not my cup of tea (;
ולילך?
סליחה שאני מגיבה פה O:
חפרתי.
אני אפסיק.
אלך לכתוב עוד פרק למלאך הפרטי שלי(רק בגלל שלילך לא תעלה עוד פרק אם אני לא אעלה. זה שוחד בהתגלמותו)
לסיכום:
אנשים חופרים לשלטון!
כי אין על לקדוח במוח XD

26/11/2011 11:36
lilach LC

חחחח… ברור שאת מעלה עוד פרק :) תודה רבה לוסי ! ואני אמשיך מהר .. :) ונ"ב – הדר , רוצה מכות ??! את הכותבת הכי מוכשרת בכל האתר הזה אולי ?! חוצפה .

26/11/2011 16:34

לילך?!
רוצה כאפה?!
את יותר מוכשרת ממני D:
אני לא יכולה להיות הכי מוכשרת באתר הזה, כשיש עוד 1733 שיותר טובים ממני O:

27/11/2011 06:40

אהלן לילך תמשיכי דחוף 100המם בקי ♥

27/11/2011 10:36

מההה???????
לא נכוןןן!!1
לא סובלת אנשים מוכשרים על הערכה עצמית נמוכה….
ה-מ-ש-ך-!-!-!

27/11/2011 10:54
lilach LC

חחחחח… ברור שיהיה המשך פנלופי :) ובסדר הדר … תמשיכי לחיות לך בבועה פרטית שלא כוללת את העולם בכלל ..:)

27/11/2011 11:25

טוב תקשיביי לייי!! עכשיו יש לך רשמית עוד קוראת נלהבת!!
קראתי ברגע זה את ארבעת הפרקים שלך על הסיפור הזה וזה מדהים!
תמשיכי את זה מהרר כי אין סבלנות לחכות!!
ממש אהבתתיייי!!! :)

27/11/2011 11:58

אוקיי: ספיר כרגע הוציאה לי את המילים מהפה! קראתי את ארבעת הפרקים עכשיו!!!!
פרק ראשון-כל הפרק הייתי עם פה פתוח, ובדיוק שמעתי את השיר עוד פעם קצת של חביב, וזה עשה לי פסקול מגניב לקריאה, אבל גם גרם לי להיות על סף דמעות:)
פרק שני-כלכךכלכךכלכךכלכלכךכלכך רציתי להרוג אותתתתתםםם!!!!!!!
פרק שלישי-…………….שאלה:הוא לא שומר נגיעה?(אני נוראאאאא מצטערת:] אני ממש מוזרה שאני שואלת, אבל אני חייבת:)
פרק רביעי-גו פרפרים בבטן!!!! גו אמא שלא שואלת יותר מדי שאלות! גו פרק 4!

סיכום:
הסיפור שלך מאאאאאאאאאדהים.נקודה.

27/11/2011 12:29

זה מדהים!!!!
אני ממש אוהבת את הסיגנון כתיבה שלך, ואת הסיפורים שלך!!! הם מהממים! מתי את מעלה המשך?

27/11/2011 12:36
lilach LC

וואו . איזה תגובות ! shirsadon, איזה תגובה מדהימה , אני שמחה שאת אוהבת את הסיפור :) , בקשר לשמירת נגיעה, בועז באמת אמור לשמור מרחק מסויים , אך ברגע הזה , הוא לא ראה כל סיבה לא ללחוץ לה את היד , הרי לא היה שם שום מוטיב אסור מבחינתו. בהמשך אוליי יהיו מוטיבים אסורים למינהן ….. חחחח…
stories 4 u, בקשר למתי אני אמשיך , מתי שיהי לי זמן , הכי מהר שאני יכולה כי אני רואה שמתלהבים :)

27/11/2011 14:10
lilach LC

וגם ספיר 56 , זה ממש כיף לשמוע שגם את אוהבת :)

27/11/2011 14:14

עוד מיד הדבקת אותי למסך הפיצפון של האייפוד שלי!

27/11/2011 14:16
lilach LC

חחחחחחחחח… אני שמחה שהדבקתי אותך למסך הפיצפון של האייפוד שלך , זה בהחלט מחממם את הלב :) <3

28/11/2011 09:38

לילכי! (:
נחשי מה?
העלתי פרק חדש של המלאך הפרטי שלי D:
את זוכרת את ההסכם שלנו…
פרק אחד שלי של המלאך הפרטי,
ופרק אחד שלך של מה שתרצי!
אז קדימה. תתחילי לעבוד על הפרק O:

02/12/2011 06:15
lilach LC

חחחחח… ברור שאני זוכרת את ההסכם ! זה הסכם מצויין :) אני אתחיל לעבוד על המשך שלל ….:)

02/12/2011 06:53

היי לילך מה קורה עם המשך, לפי מה שהבנתי או אולי רציתי להבין את מתכוונת לכתוב פרק נוסף האמנם ? אם כן אז קדימה מהר מהר תודה בקי ♥♥♥

03/12/2011 00:16

פרק יפהההה כלל כךךךךךך אני ממש מעריצה את הכתיבה שלך!!!

10/01/2013 11:47
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך