אופס… התאהבתי! – סיפור על וואן דיירקשן – ההקדמה :)
הקדמה !
*רדו לרציתי להוסיף…*
כדאי שלא תתבלבלו הכנתי רשימה של כל הדמויות החשובות והראשיות בסיפור :
אוקי הדמיות הן-
זאין מאליק- בן 19 ,שיער שחור ועיינים חומות. הוא מאוהב בהיילי אבל לוקח לו הרבה זמן להבין את זה. חבר בלהקה וואן דיירקשן.
לואי טומילנסון- בן 20, שיער חום עיינים כחולות. הוא גם מאוהב בהיילי אבל מספיק חכם כדי לקלוט שהם לא מיועדים זה לזה ,ובסוף הוא יוצא עם אמה החברה הכי טובה של היילי. חבר בלהקה וואן דיירקשן.
הארי סטיילס- בן 18, שיער חום פרוע ומתולתל .הוא גם מאוהב בהיילי אבל הוא יותר אוהב את מנדי החברה השנייה הכי טובה של היילי. חבר בלהקה וואן דיירקשן.
ליאם פיין- בן 19, שיער חום עיינים חומות .מאוהב באפריל החברה השלישית הכי טובה של היילי. חבר בלהקה וואן דיירקשן.
נייל הורן – בן 19, שיער בלונדיני עיינים ירוקות. מאוהב באשלי החברה הרביעית הכי טובה של היילי. חבר בלהקה וואן דיירקשן.
ג'סטין ביבר- בן 19, שיער בלונדיני עם קוצים. מאוהב בהיילי ,אבל בסוף יוצא עם יוני המעריצה הכי גדולה שלו. זמר.
היילי – בת 18, שיער חום גולש ועיינים חומות, היא לא רזה מאוד אבל גם לא שמנה נמוכה, מאוהבת בזאין אבל לוקח לה הרבה זמן לקלוט את זה .
קייטי- בת 16 , שיער שחור ועיינים ירוקות .מאוהבת בוואן דיירקשן. אחותה הקטנה של היילי.
אמה – בת 18, שיער בלונדיני ועיינים כחולות .רזה וגובהה ,מאוהבת בלואי. החברה הכי טובה של היילי.
מנדי- בת 18, שיער חום ועיינים ירוקות. לא רזה ולא שמנה בגובה ממוצע ,מאוהבת בהארי. החברה הכי טובה של היילי.
אפריל- בת 18,שיער ג'ינג'י ועיינים ירוקות .רזה וגבוהה, מאוהבת בליאם
החברה הכי טובה של היילי.
אשלי – בת 18, שיער בלונדיני ועיינים חומות .רזה ונמוכה, מאוהבת בנייל. החברה הכי טובה של היילי.
מאי- בת 16, שיער חום עיינים ירוקות. רזה ונמוכה, מאוהבת בג'סטין. המעריצה הכי גדולה של ג'סטין.
היילי עברה לגור בבריטניה ארץ מולדתה אחרי שלא ביקרה שם 5 שנים בגלל שהוריה החליטו לעלות לארץ שהייתה בת 13. ובזכות המעבר הזה קוראים דברים משוגעים!!!
נ.ב כל השיחות מתנהלות באנגלית חוץ מהשיחות שמתנהלות בישראל שם הם מדברים עברית …..
תגובות (10)
נשמע נחמד.. ברוכה הבאה לאתר!!!
ברוכה הבאה לאתר! =]
וואו, יש הרבה דמויות לקלוט…
אבל, יש לך כתיבה מעניינת ומהנה =]]
אממ.. לתת לך עצה קטנה??
– לפי דעתי היה קשה לקלוט את כל הדמויות.
-אולי כדאי לך באמצע הסיפור לעשות ככה:
**נקודת מבטה של היילי**
"זאין נעמד מולי ורגשות עמומים התעוררו בי. אני חושבת שאני מאוהבת בו,
אבל, אני לא בטוחה."
-משהו כזה, מה את אומרת? פשוט, שאת כותבת בהקדמה את הדמויות קצת קשה לזכור לאורך כל הסיפור. אוקיי?
מחכה להמשך!! =]
נ"ב-
גם אני דירקשנית!! תני כיף!
ממש יפה ואני גם חושבת כמו yoyo:) שזה קצת קשה לזכור את כל הדמויות את יכולה לעשות ככה : **נקודת מבט הילי ** ואז לעשות : ** סטופ** ולהסביר על הדמות איך היא ניראת ובמי היא מאוהבת .
אבל בכל מיקרה סיפור ממש יפה אני מחכה להמשך:)
תודה אני שמחה שהגבתן :)
אני מתחילה את הפרק הראשון הוא יהיה מוכן עוד יומים בערך…
מקווה שתקראו :)
נשמע טוב..
בהצלחה באתר לפי ההקדמה נראה לי שזה יהיה משהו משהו וברכות לרגל העברה לדירה חדשה בהצלחה תמשיכי לכתוב כשתתפני ממני בקי ♥♥
מחכה בקוצר רוח =]
אני מעלה את הפרק הראשון זה הלך יותר מהר ממה שחשבתי אני ממש שמחה תראו אותו הפרק יצא לי מדהים (לפחות לפרק ראשון…) תקראו :)
וואו אני שמחה :)
לפי הדמויות אני רואה מתח בעלילה נישאר לי לקרוא 10 פרקים כי רק עכשיו היתחלתי
ותיקראו את הסיפורים שלי ותגיבו לי הם על 1D