אהובת השדים – פרק 1
"את קמה?" העיר אותי דוני, החבר הכי טוב שלי.
"כן…." אמרתי בחוסר רצון בולט.
"שמעתי שנפגשת איתם אתמול בלילה." אמר לי.
"מה?" עשיתי את עצמי. "עם מי?"
"ארין, אני לא אידיוט!" אמר. "את לנסי לעבוד עליי, זה לא יצליח לך."
"יו תירגע!" צחקתי. "זה לא שהם יאכלו אותי!"
"משת'גידי…" צחק. "פשוט תיזהרי…."
"אוק." קמתי וחטפתי לו עם הכרית בראש, הוא נפל על הרצה. "אתה יוצא, נכון?"
"ביי," חייך. ויצא.
התלבשתי, ויצאתי לשיעור היסטוריה… המחצית השנייה של הלימודים התחילה היום, הייתי תלמידה מצטיינת, רק מאיות, והיום כבר אין לי כוח להתחיל את הלימודים עוד פעם. – לא יכולים לתת לנו הפסקה של איזה שבוע? – השעה הייתה חמישה לשמונה והגעתי לכיתה כמעט באיחור… התיישבתי בין מאי לבר, והעברנו פתקים כל השיעור.
מאי : שמעתם מה ג'ייס עשה לקייסי?
ארין : מה האידיוט כבר עשה לה ?
מאי : מה את לא יודעת ?
ארין : מה?
בר : החרא בגד בה?
ארין : מה??? היא יודעת???
מאי : נראה לך?!
בר : אם היא הייתה יודעת, ממזמן היינו בהלוויה שלו!
ארין : כעע אהה… אבל מישהו צריך לספר לה! זה ממש מגעיל!!! הוא לא יכול לצאת מזה בשקט…
בר : כן… אבל עדיין, טוב בואו נחליף נושא… נדבר על זה אחר כך… לא באמצע שיעור. בא לכם להיפגש מתישהו?
ארין : ברור! איפה?
מאי : בואו בגינה בערב…
בר : מי בא ?
ארין : ליאן, קייסי טיילר אני את מאיוש ודוני.
מאי : מה עם… לא משנה!!
ארין : חחח
בר : חחח סתומה.
"המורה… מאי ארין ובר מעבירות פתקים!!!" צעקה קורה המלשנית, וחטפה למאי את הפתק מהיד.
"נו, נו, נו…." התחילה המורה להיסטוריה, המורה השנואה עליי… היא היחידה ששונאת אותי! "בשביל רגעים כאלה חי מורה שמזבז את הזמן שלו ולא מקשיבים, עכשיו תעמדו ותקריאו! קורה חמודה תחזירי לבר את ההפתק.
קורה החזירה לבר את הפתק עם פרצוף מרוצה.
"תקריאי." דרשה המורה.
"לא רוצה," אמרה בר בחיוך בזמן שכל הכיתה מתפוצצת מצחוק.
"אז תביאי לי ואי אקריא." דרשה המורה שהתעצבנה אפילו יותר.
"לא רוצה!" אמרה והמשיכה לחייך, ורוב הכיתה כבר התגלגלה על הרצפה ובכתה מרוב צחוק.
המורה פיונה כבר נהייתה אדומה לגמריי. "הפתק!" פקדה.
"לא נראה לי…" אמרה עדיין מחייכת ועדיין מזלזלת, "נראה לי שאני מעדיפה שהוא יישאר אצלי, בכל זאת זה פרטי!"
"היא צודקת!" קמה מאי ושערותיה הבלונדיניות עפו לה לפנים. היא הזיזה את השערות החלקות מפניה והמשיכה. "אסור לך להכריח אותה! זה כתוב בתקנון!"
המורה באה לצעוק אבל הצלצול לסיום השעור התנגן וכל התלמידים יצאו צוחקים צוחקים מהכיתה ואני מאי ובר ברחנו משם בספרינט בשנייה שהצלצול התחיל.
תגובות (3)
המשך!
מעניין ומצחיק חחחח
תמשיכי
הי אלכס היפהפייה והכל כך מוכשרת ♥♥♥ הכתיבה שלך מהממת לא פלא שהיא כזו כאשר את מספרת עלייך שאת נערה שמקבלת ציונים מדהימיםואת ברוכת כישרונות תמשיכי כך אלכס היקרה ממני בהמון המון כנות בקי ♥♥♥
נ.ב. דירגתי את הפרק הראשון מסיפור זה בדירוג שמגיע לו והוא כמובן 5. כל הכבוד♥♥