אנג'ל
המשך יבוא...

אהובת הקצין-פרק 9

אנג'ל 25/07/2011 905 צפיות 4 תגובות
המשך יבוא...

ניק הובל במהירות לבית החולים הצבאי,בכדי לעבור ניתוח דחוף.התקף הלב שלו,החמיר את המצב.
הניתוח לו ציפה הוקדם מין הרגיל בשל הלחץ,בו היה נתון בימים האחרונים.הלב שלו ,פשוט לא עמד בלחץ.
"אייך בחור בן 27 עובר התקף לב?! זה לא מסתדר לי!"קראה הפקידה שלו.."הוא כל כך צעיר!"
בחדר ההמתנה ישבו בני משפחתו,חבריו ליחידה..
ליסה ישבה,מצפה לו..כבכל ערב שיבוא אלייה..
"איפו ניק?"היא שאלה את הקצין התורן.
"הוא בבית חולים."ענה לה הקצין.
"מה קרה לו?"היא שאלה בדאגה.."ראיתי כן אמבולנס שעובר..הוא בסדר?"
"…הוא עבר אירוע לב."ענה הקצין התורן,"הוא בדרך לחדר ניתוח."
"תקשיב..אני חייבת לראות אותו.לא איכפת לי אייך."אמרה מתחננת בפניו.
",את לא יכולה לצאת מיכאן.את אסירה."אמר בפנייה..דוחק אותה לתאה בברוטליות.
"רק לכמה שעות,באזיקים..אני לא אברח.."אמרה שוב.
"למה שאתן לך לראות אותו?..מה לך ולו?"שאל,מנסה להבין.
"אני אוהבת אותו!"קראה כשדמעות מציפות את עינייה."אם יקרה לו משהו אני אתאבד."
"טוב."הסכים..
ליסה הגיעה לבית החולים בניידת של משטרה צבאית,מלווה ע"י שוטר צבאי,כשהיא כפותה,בידייה וברגלייה,בשלשלאות ברזל.כאסירה ביטחונית..ניק שעבר כבר את הניתוח,שכב בחדר מחוסר הכרה.בתרדמת.כשכולם מקווים,שליבו,יחלים.כולם שאלו את עצמם,מי הבחורה הזו,האסירה שנכנסת לשם לראות אותו.הם לא הבינו,שהיא,המלאך שלו.האהובה שלו.
מתיישבת לידו,אוחזת בידו,מביטה מידי פעם במוניטור.
"את יכול להשאיר אותנו לבד?"שאלה,את השוטר שהיה עימה.
השוטר יצא,אל מעבר לדלת.ונתן לה להתייחד איתו.
"זה לא מגיע לך.."היא אמרה לו בבכי.."מתוק שלי.."כשדמעות זולגות מעינייה…היא פשוט נשברה ובכתה.כפי שמעולם לא בכתה.."אני אתן לך את החיים שלי.."לחשה,מנשקת אותו.היא חשה שהוא כל כך, יקר לה.שכן,אם תאבד אותו,חלילה,לא תאהב עוד לעולם.
היא הניחה את כף ידה על החזה שלו.,שהיה חבוש בתחבושת..מרגישה בהלמות הלב שלו,שפעם בקצב סדיר,אך מעט,נמוך.כדיי להווכח בעצמה שהוא עדיין חי,וליבו עדיין פועם.
"אני אוהבת אותך.."אמרה לו לראשונה..כשדמעות שוטפות את עינייה..",אל תעזוב אותי.."
"זמנך תם!"קרא השוטר..לוקח אותה מישם. בכוח.
"עזוב אותה!"נישמע קולו של ניק..שכנראה,התעורר מהתרדמת.
"ניק.."לחשה את שמו.."אייך אתה….?".
"שמעתי אותך."הוא אמר…כשברגע שלאחר מיכן ביקש מהשוטר,להיות עימה עוד מספר רגעים..
"כל כך דאגתי לך.."היא אמרה..כשהוא מחבק אותה..כל כך מאושר לראות אותה.
"מה…קרה לי?אייך,הגעתי לכאן?"שאל..
"עברת התקף לב."היא אמרה.."וניתחו אותך בלילה."
"בואי.."קרא השוטר ולקח אותה מישם,כשהם אוחזים את ידה של זו,"וקורעים"אותם זה מיזו באכזריות.
"..אני אוהב אותך!"קרא לעברה..כשכעבור רגע,נעלמה.
ניק נותר בבית החולים ללא אהובתו..נשכב על הכר,נאנח.חושב עלייה.ועל המשפט שתצטרך לעבור.
ולא משנה לו,.בין אם יצליח להחלים או יאבק על חפותה במיטת חוליו.


תגובות (4)

וואו!!!!
ממש סיפור נפלא!!!!!!1
אשמח אם,תגיבי גם לסיפוריי

25/07/2011 17:54

וואו זה פשוט יפה ברמות בלתי ניתנות לתפיסה !
תמשיכי !

25/07/2011 22:10

מצטרפת לתגובות דלעיל : סיפור מהמם וכתוב "עשר" אנא תמשיכי מ י ד!!!!!!!!!!!!!
ב ק י

27/07/2011 19:43

תמשייכייי

13/01/2013 13:05
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך