Yuki
זה ההזדמנות החרונה שלי. בהצלחה לי

אהבת הסוס(הדחה שנייה)

Yuki 09/05/2014 1632 צפיות 6 תגובות
זה ההזדמנות החרונה שלי. בהצלחה לי

הרוח נשבה והרטיטה את העשב, היא חלפה בין הרגליים החסונות ודגדגה עכוזים גדולים, היא פרעה את הפוני והזנב, צוחקת ומתגרה בעדר המוסטנג, שרעה במערב הישן.
בעבר, היה המערב הישן מערב פרוע, אך לא עוד.
בעבר היו עשרות עדרים, כעת הולכי הארבע היו פזורים ומבוייתים.
עדר זה הוא אחרון  סוסי הפרא.
כנהוג בעדרי הסוסים, חלוקת המינים אינה שווה, עשרים ושלוש סוסות וסוס אחד.
אך הסוס האחד לא היה  סוס ככול הסוסים, הוא היה פראי יפיפה וחזק, הוא עבד ללא לאות כל עונות הייחום וכוחו לא תש.
בשולי העדר הייתה סוסה צעירה וחסונה שלא מכבר מלאו לה שלושה קיצים.
צבעיה היו מכשפים.
אם היה צופה בה אדם, היה חושק בה ורוצה לבייתה, אך בן אנוש לא עמד שם, משום שאין מקום לרוגע וחולשה בטבע.
אך אל חשש הזכר השליט הבחין בה.
ריח ייחומה מגרה אותו, מטריפו, והוא לקחה.
במשך הקיץ חיזר אחריה הזכר השליט, נותן לה ממזונו, שומר עליה מקנאת רעותיה, אם היה אפשר לתאר קשר זה בין הסוסים, הוא היה נקרא אהבה, כי מאז…
לא מש מצידה הזכר השולט, גם כאשר הזדקנה וסוסות רבות קראו לו, התעקש הזכר השליט שזוגתו מספקת את כל צרכיו כסוס, כגבר וכשליט.
אך אהבה זו הנשמרת נגד טבע הבריאה… נגדעה.
היה זה משום שהמערב הפרוע בויית והפך למערב הישן.
ובמקום זה הוכחדו סוסי המוסטנג באותה שנה על ידי התערבותו של האדם ובינהם אהבתם של זוג הסוסים.


תגובות (6)

סיפור יפה המתאר אהבה בין סוסים. אהבתי את הפירוטים שזה חשוב מאוד בסיפורי אהבה. מה שלא אהבתי זה שהיה חסר בו קצת רגש אבל זה פחות משנה. העיקר שזה סיפור טוב.

10/05/2014 20:08

    אי אפשר להעביר רגש דרך כתיבהה!!!!

    11/05/2014 14:25

יש! סוף סוף.

10/05/2014 20:14

    בהחלט אני יכול להגיד שלמדת איך לכתוב סיפור אהבה( אחרי 3 פעמים…)

    10/05/2014 20:16

סיפור יפה יפה יפה יפה

11/05/2014 14:25

    תודה רבה.
    (רועי מנסה לשבור אותנו, שירים, רגשות מה הלאה? מפורסמים? חחח).
    תנחשי עכשיו, על איזה סיפור אני שוברת עכשיו את הראש?
    באהבה מיוחדת לנעה:-)

    11/05/2014 15:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך