radushka
זה הסיפור הראשון שלי פה.

חברות,אהבה מעל הכל – הקדמה+פרק 1

radushka 02/08/2014 906 צפיות 2 תגובות
זה הסיפור הראשון שלי פה.

הקדמה
-אני אליס נלסון בת 16, מניורק
-יש לי אח קטן שמו מקס, בן 5 עוד מעט 6
-החברה הכי טובה שלי היא סופי צ'רלד
-לא היה לי חבר!!
-אני חולה על אברהם מתאו(abraham mateo)
-אני גרה עם אבי ואחי, אין לי אמא
-אמי מתה כמה שנים אחרי שמקס נולד ;(
-יש לי ידיד ממש טוב שמו לוק קליין
-אני גרה בוילה,2 קומות עם בריכה

פרק 1
עוד שבוע הבית ספר אמור להתחיל וטום הולך לכיתה א. בדיוק עוד שבוע יש לו יום הולדת.
סופי התקשרה אליי פעמיים ולא עניתי לה, יצאתי מהמקלחת וראיתי שתי שיחות שלא נענו מסופי והודעה אחת. אז לקחתי את הטלפון ומהר התקשרתי אלייה. סופי:"סוף סוף עונה" אליס:"מצטערת שלא עניתי,התקלחתי"סופי:"למה את מספרת לי?" אליס:"חחח לא יודעת" סופי:"טוב את מקשיבה?" אליס:"כן,דברי" סופי:"אריאנה התקשרה אליי ו.." אליס:"נו?" סופי:"היא הזמינה אותי,ואמרה לי להביא איתי חברה" אליס:"לאן?" סופי:"מסיבה שהיא עורכת עוד כמה ימים" אליס:"נו?" סופי:"אז באלך ללכת איתי?" אליס:"כן ברור.למה לא?" סופי:"יששש..באלך לצאת ב6 עם ריי וזאק?"אליס:"מה לי ולהם?" סופי:"לא יודעת" אליס:"טוב נראה"…. ~השיחה נגמרה~ הלכתי להתלבש ולאכול אבי קרא לי לרדת למטה, ירדתי וראיתי מישהי, אבי אמר:"אליס תכירי זאת תהיה אמך"הייתי בהלם אמרתי לעצמי מה?! אבא:"אוליביה תגידי משהו" אוליביה:"מה להגיד?" אליס:"אל תגידי כלום,אבא אני למעלה" עליתי למעלה והתקשרתי אל סופי ואמרתי לה שבסוף אני אצא. ב6 יצאנו ונפגשנו עם ריי וזאק. ריי:"היי בנות" סופי:"היוש,אחרי מיליון שנה יוצאים אה" ריי וסופי דיברו, זאק:"אליס בואי נשב,נחכה עד שיגמרו לדבר" אליס:"טוב" הלכנו לשבת, התיישבנו. ונזכרתי שמזמן לא יצאתי עם לוק שהוא החבר הכי טוב שלי מאז ומתמיד. שאלתי את זאק "מה יקרה עם אני אזמין מישהו לצאת איתנו?" זאק ענה "לא יקרה כלום הכל היה בסדר,תזמיני" התקשרתי אליו. ואמרתי "לוק?" לוק:"אליס" שאלתי "רוצה לצאת איתנו?איתי?" לוק ענה "אני לא בעיר" עניתי "אה טוב" לוק:"מי זה איתנו?" אליס:"סופי,ריי וזאק" זאק צעק היי………………


תגובות (2)

אוקי, למרות מה ששנהב ביקשה ממני פשוט אין לי כוח לתת ביקורת רצינית.
אני אקווה שמישהו אחר יעשה את זה בשבילי ורק אגיד לך: זה לא טוב. זה צפוי. זה שטחי.
שמישהו יסביר לה איפה היא טועה בבקשה.

02/08/2014 20:27

אני מקווה שלא תיעלבי וגם אין לי כח לתת ביקורת רצינית
אני אתייחס לדברים הבולטים
אין לך תיאורים בשיט יכולת להוסיף כלכך הרבה תיאורים
זה לא כיף לקרוא ככה
ואז אמרתי ואז אמרתי ואז אמרתי
זה לא נוח ולא כיף אי אפשר לצייר את הסיפור בראש
את מוזמנת לקרוא את הסיפורים שלי
יש בהם גם ביקורות עם תרצי לקחת לתשומת לבך
אז אני מקווה שתיקראי
ביי❤️

02/08/2014 20:35
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך