אהבה צבאית חלק 12

03/05/2013 1117 צפיות 4 תגובות

"אני יודעת שזה נשמע מפגר,אבל תבטיח לי" אלון חייך ואמר לי אני מבטיח,אני לא יודעת למה אבל לא הייתה לי הרגשה טובה בכלל,התקשרתי לידיד שלי ממודיעין בשנייה שאלון התקדם לעבר המסוקים,והוא אמר לי שאין כלום בכלל,ואני לא ידעתי מה לעשות פשוט דפקתי ריצה לשם וצרחתי עליהם לרדת,ברגע שהם התחילו לברר הם גם הבינו שיש פה משהו ממש מסריח,כאילו לא יכול להיות שהאזעקה הופעלה סתם ככה,"אני לא רוצה לשמוע מילה,תביאו לי לפה משטרה צבאית ומג"ב עכשיו!" אמרתי,אחרי הפעם ההיא עם המחבל הבנתי שאנחנו לא יכולים לקחת סיכון,"יעלי אולי תלכי לחדר,את הסתבכת כאן מספיק כבר פעם," הוא אמר לי,הסתכלתי עליו ואמרתי לו,"למה בדרך כלל שאתה טס,אני דואגת לך עכשיו הגיע הזמן שתדאג לי,לא?" אמרתי בחיוך,"תגידי לי את לא מתביישת אני דואג לך יותר ממה שאני דואג לעצמי" הוא אמר ,"אני יודעת אל תדאג"
המשטרה הצבאית הגיעה ואיתה גם משמר הגבול,במצלמות הם ראו שיש מישהו שחדר לבסיס,הוא התחפש לחייל ממש עם המדים והכל ואיכשהו החייל בשמירה נמצא מורדם,ככל הנראה סיממו אותו או משהו,ועכשיו לכו תמצאו את החייל הזה,כולם התחלקו ולי היה ברור שאם הוא בבסיס הוא בחלק של החומרים הסודיים,וזה הכי מסוכן זה מפיל בשנייה את כל הבסיס,הגעתי לשם וראיתי אותו,אבל אמרתי אני אהיה חכמה אני לא אצרח "מחבלללללל" במקום זה שיחקתי את המשחק שלו:"חייל,יש סיבה שאתה נמצא פה?"הוא הסתכל עליי וענה:"לא סליחה המפקדת"
"צא מפה עכשיו" צעקתי,ואז נשמע הפיצוץ,היה לי ברור שזה לא היה מהבסיס,אלא פעולת הסחה כדי שהוא יוכל לברוח,תפסתי אותו החיילים שמבחוץ תפסו את זה שהפעיל את המטען,הכל הלך טוב עד לרגע שהוא ירה בי…
"יעל?" שמעתי את אלון צורח ורץ אליי בזמן שראיתי את כל החיילים רצים לתפוס את המחבל"כוסעמק איך ננתם לה ללכת לבד?",הצלחתי עוד איכשהו להוציא מילה מהפה כשהוא התקרב אליי,"תתרמו את האברים שלי"


תגובות (4)

אל תהרגי אותוווו

03/05/2013 09:59

לאאאא! שלא תמות :( תמשיכייייי היום!!

03/05/2013 10:35

לאאא!!!!!!!!
תמשיכי דחוף ואל תהרגי אותה!!!!!

03/05/2013 11:40

מהמםםםםםם

03/05/2013 12:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך