אהבה צבאית חלק ה'

20/02/2013 967 צפיות 2 תגובות

אז הנשיקה הייתה די מרגשת,כאילו אני לא יכולה להגיד שלא ראיתי את זה בא אבל עדיין,ואז אזעקה…יש יותר גרוע מזה?טסנו למקלטים כי לנו הייתה רק חצי שנייה להגיע למרחב מוגן,פשוט סיווט!
ושוב אחרי האזעקה מתחילים כל הטייסים להתארגן כי עוד שעה וחצי בוקר והם צריכים לצאת ואני הייתי צריכה להעביר תדרוך למפקדים על התנהגות במצבי לחץ,כאילו שאני לא הייתי מספיק לחוצה..
לראות בן אדם שהרגע נישקת עולה למסוק זה לא דבר כל כך מרגיע ושוב חוזר לו המשפט הידוע של "אלון תשמור על עצמך" מאז הכל הסתבך הטייסים איחרו,הסתבר שהיה בעיה במסוק
קיבלנו דיווח על שני טייסים שמפונים עכשיו לאחד המסוקים לקבלת טיפול רפואי,אין מה להילחץ נכון?רק שזה קורה בתוך עזה,ועדיין לא יודעים מי הטייסים האלה ולי כמובן עוברים הדברים הכי גרועים בראש,הבנתי שהכל נהיה גרוע יותר ברגע שראיתי את אבא של אלון נכנס לבסיס עם דמעות בעיניים,אלון פינה את אחד הטייסים וחטף כדור ליד הריאה.
אני לא יכולה לתאר את התחושה הכל כך קשה הזאת הוא הועבר ישר לבית חולים וכמובן שישר נסעתי לשם עם אבא של אלון,אחרי פגישה עם כל המשפחה וניסיון להרגיע את כולם בזמן שאלון בניתוח,בא הרופא "אנחנו עדיין מתקשים לייצב את מצבו,אל תאבדו תקווה" והלך ,כי זה משפט ממש מעורר תקווה מה שהוא אמר עכשיו אחרי כמה שעות הסתבר שאלון נכנס לקומה באתי לשם כל יום,ויום אחד נשארתי שם עד ממש מאוחר והאחות כבר ראתה שנרדמתי כשהראש שלי לידו והיא העדיפה לא להעיר אותי, "אין מחבל בבסיס?"שמעתי קול שמחקה אותי ולא הבנתי הרמתי את הראש באיטיות וראיתי את אלון מחייך כאילו לא קרה כלום,"אתה..אתה חי,אתה..אתה אתה..התעוררת,אתה מדבר" אמרתי בגמגום,"אמרתי לך זה דברים שבשגרה שלי" הוא אמר,"’בשגרה שלך לשכב שבוע בלי הכרה?" אמרתי לו,"‘זה בסך הכל השלמה של כמה שעות שינה,"הוא צחק,"אני הולכת לקרוא לרופא" אמרתי לו והוא תפס אותי ביד ונישק אותי,"מה רופא שבוע לא נישקתי אותך,איזה רופא איזה?" הוא אמר ואני צחקתי,"חכה אני מביאה לך את הרופא שתנשק אותו"
הרופא בדק אותו ותודה לאל שהכל היה בסדר,המשפחה שלו באה לבקר ואני חזרתי לבסיס,
תוך שלושה ימים אלון כבר חזר לבסיס, לתפקד, הכל כרגיל כמו שהוא אמר דברים שבשגרה שלו,
כמובן שהוא הצטלם לראיונות,כי הוא סוג של גיבור,הסתכלתי מהצד על כל הראיונות שלו,עד שפתאום רוני באה אליי ואמרה לי שאבא שלי בשער,ותאמינו לי שידעתי שזה לא הולך לכיוון טוב


תגובות (2)

תמשיכייייי מהמם!

21/02/2013 04:39

ואוווווו

21/02/2013 06:32
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך