אהבה סודית פרק 5 (לא עם 1D) -נשיקה ראשונה, האם זאת בגידה?!
"ג'וני?" שאלתי שקול חלוש, הוא הנהן.
"מדוע הינך בשוק?" הוא שאל שוב, "יצאתי לטיול קצר." אמרתי, משהו זז מאחורי, ונגע ברגלי, צעקתי ונדחקתי לזרועותיו של ג'וני, "זה רק חתול." הוא אמר וצחק, "זה לא מצחיק." אמרתי, הרגשתי את נשימותיו של ג'וני על עורפי, ידי היו כרוכות סביב צווארו. נשארנו כך דקות ספורות, דממת מוות הייתה בסמטה באותם דקות ספורות, רק נשימותינו נשמעו.
לאחר שהבנתי באיזה מצב מביך אני נמצאת, לקחתי כמה צעדים אחורה, "איך נכנסת לשטח הארמון?" שאלתי, הוא נראה נבוך מעט, "אספר לך, אבל לא כרגע." הוא אמר, "באוי איתי." הוא אמר והחזיק בידי, הוא שילב את ידינו…והיה חשמל באוויר! הרגשתי הרגשה חמה כזאת, משהו בלב. משהו שאף פעם לא קרה לי בעבר, חוץ מאדוארד.
הוא משך אותי קלות, ועלינו על גג אחד הבתים.
היה אפשר לראות משם ה-כ-ל! את הארמון היפה, אשר צבעו נצצו באור הצהריים, את השוק, אשר מאות אנשים התהלכו בו, קונים דברים, ילדים משחקים בכדור, והמכורים הנחמדים אשר מציעים את סחורתם.
את כל הסמטאות והדרכים, את הכרכרות הגדולות והמפוארות אשר קשורות לסוסים, ואת רוכביהם.
הסתכלתי סביב. "מקום נפלא נכון?" קולו של ג'וני העיר אותי, "מה? אה, אכן כן." אמרתי, הסתכלתי עליו, שערו השחור כפחם התנופף ברוח, ועינו ברקו. הסתכלתי עליו זמן מה, הוא סובב את ראשו והביט בעיניי, הסתכלנו אחד לשנייה בעניים במשך ככה וכמה דקות.
התקרבנו, והמשכנו להתקרב, ושפתינו נגעו נגיעה קלה, זאת הייתה נגיעה קלה, שהמשיכה לנשיקה מתוקה.
'מה את עושה?! את בוגדת באדוארד!' אמרתי בליבי, לקחתי כמה צעדים לאחור, "אני…אני מצטער, אני בוגדת במישהו…מישהו שחשוב לי." אמרתי, וירדתי במהרה מין הגג, משאירה אותו שם, מבולבל.
יצאתי מין הסמטה, והחלתי לרוץ…
תגובות (2)
תמשיכיייייי דחווווף זה מושלםםםם
תמשיכי :)