אהבה מפחידה פרק 8 ♥
הוא היה גבוה, היה לו שיער שטני -חום בהיר העיניים שלו הפחידו אותי, הם היו שחורות…שכמו פחם….,הוא חייך….היה לו גומה מושלמת….נרתעתי…לקחתי צעד אחורה, "למה את פה?" הוא שאל והתקרב, "אני..פשוט…" מילמלתי, "מחפשת את אח שלך ? " הוא התחיל לצחוק ולקח צעד קדימה אליי, "את אח…"גימגמיתי מאיפה הוא יודע על תים?! "מסוכן להיות פה בלילה…את יודעת..משהו פה הורג אנשים … זה היה נס אצל אחיך.."הוא ממש התקרב ולא היה לי לאן ללכת מאוחוריי היה עץ…נבהלתי,
"סטפני!" שמעתי קול ,התיישבתי ליד העץ מסתכלת סביב הבחור המסתורי העלם כלא היה, נבהלתי כולי רעדתי, "סטפניי!" הקול צעק שוב, לא יכלתי לענות לא הבנתי בכלל מה אני עושה פה! "מה את עושה פה?" זה היה איתי, הוא התיישב לידי , והחזיק לי את היד, "אני .. מה…"
"בואי נחזור מסוכן פה חיימ.."הוא אמר קמתי איתו הוא עדיין החזיק לי את היד, "מה קרה?" הוא שאל, "כלום…אני מחפשת את.." "תים" הוא השלים את משפטי, "כן…למה אתה פה זה ממש מסוכן איתי!" אמרתי לו, "דאגתי לך "
הסתכלתי בעיניים שלו ואז שמענו צרחות!,
התחלנו לרוץ לעבר הגדר, אבל גדר לא הייתה שם ," איפה אנחנו?" שאלתי את איתי, "אני …מה ..איפה הגדר?" איתי התבלבל והסתכל סביב, "לא נאבדנו פה נכון? " שאלתי בלחץ, "יהיה בסדר בואי רגע, " הוא הושיב אותי ליד שיחים, "אנחנו נמצא את הדרך…את תהיי בסדר, "הוא התקרב אליי ופתאום שמענו קולות, "מה זה..?" שאלתי עוד לא קלטתי שזה יכול להיות הסוף של שנינו פה…תקועים ביער, "בואי צריך לעוף מפה, " הוא אמר קמתי והתחלנו לרוץ שוב, "לאן אנחנו רצים איתי..?" שאלתי אחרי כמה דקות שכבר התעייפתי, "לצאת מהיער הזה, "
"איבדנו את הדרך " אמרתי בעצב, "מה לא אנחנו.."מילמל איתי, "כן איתי איבדנו את הדרך, "אמרתי שוב שהצבעתי על העץ שמקודם נשענתי עליו….פשוט רצנו במעגלים , "או לא, " הוא אמר מיואש והתיישב על הקרקע, התיישבתי לידו והסתכלתי סביב היר היה שקט לרגע…וזה היה עוד יותר מלחיץ, "לאא לא נוכל להישאר פה הלילה, " הוא אמר כולו חושב מה לעשות, "תודה" אמרתי לו מתעלמת ממה שאמר, חייכתי, "המ על מה?" הוא צחק והסתכל עליי, "על הכול איתי אתה תמיד שם בשבילי…"
"מה אתם עושים פה?" זה היה עוז, "אמרתי לך אחי אני ימצא את תים , " אמר איתי לעוז וקם, "לאא אסור לכם להיות פה!" הוא צעק, "חיפשנו את היצאה לא מצאנו… " אמר איתי, אני פשוט הסתכלתי על עוז בוחנת אותו….וי אין מושלם ממנו ! אבל הוא כזה מסתורי די..ניערתי את ראשי ,"מה אתה עושה פה תמיד גר פה?!" שאלתי בכעס והסתכלתי עליו מחכה לתשובה, "אני…טוב ..מחפש את תים, " הוא אמר הייתי בשוק מה ישלו מתים …. למה שיחפש אותו סתם ככה?! משהו חשוד פה… "היי אתם שם " שמענו קולות….או לא אבא…שיט….רק שלא יזהה אותנו..
תגובות (1)
תמשיכי