אהבה מפחידה פרק 6♥

Angel of love 30/06/2012 1883 צפיות 2 תגובות

"תירגעי חמודה אבא ימצא את תים" אמרה לי אמי, למרות שהיא בעצמה הייתה מבולבלת , "כן ברור" אמרתי ויצאתי מהחדר, לא יכלתי להישאר שם עוד, הסתובבתי בבית חולים עם דמעות בעיינים,
עוז הסתבב ביער בועט ואבנים וחושב מה לעשות למה למה עכשיו הוא חזר…ליאם!
צל עבר מולו רץ, עוז הסתכל לצדדים ולא הבין מה זה הוא רץ אחרי הצל שעבר מולו …זה היה תים! תים אח שלי ,"עצור!" צרחו עליו השוטרים והשמוירם בינהם אבא שלי שרצו אחריו אחרי תים, עוז נעצר וחשב מה לעשות אסור שהם יגלו שתים הופך .. ל ..ערפד!
תים נתקע בעוז ונעצר, עיניו היו שונות..מפחידות…כן זה השינוי , עוז עצר אותו ,"תירגע!" הוא אמר לו והסתכל בעיניו, זה לא עוזר תים..תים ערפד! "עזוב אותי! תיראה מה אני ! תיראה אני רוצה ל.."תים לא סיים לדבר ורץ לעבר ארנבת שעברה לידם ושתה ממנה את הדם ,"מה אני חיה?!"הוא צרח שסיים,"אתה לא..פשוט אתה.."
"ערפד אני …מה עשיתה ממני?! " אמר תים והסתכל עליו," זה לא אני זה ליאם..אוקי אתה לא תבין כלום עכשיו אבל מה שתדע אסור לך לשתות דם בני אדם !"
"למה לא?! הוא ערפד מתחיל רק ככה הוא יתקדם!"שמעו קול מאחוריהם "ליאם " מילמל עוז והסתובב אליו , "הוא לא יוכל לעשות את זה לא עכשיו !" אמר לו עוז ושילב ידיו, "תפסיק! תקשיב לי בנאדם ! אם אתה לא רוצה למות …"
"היי אסור שידעו שתים ערפד! " " פתאום יש לו שם ?! " צחק ליאם, "תמיד היה לו! ותראה מה עשיתה"
"אתה יודע מה צריך לעשות במצב כזה…להרוג אותו גם ככה כולם חושבים הוא משוגע! "
"היי אני פה!"צרח תים בכעס, "אתה צריך לפחד עכשיו אז אל תענה לי!"צרח עליו ליאם , "אל תהרוג אותו זה יגרור בעיות" אמר עוז ,"אהה לא? בגלל הבעיות? הוא בגלל שהוא אח שלה…סטפני" אמר ליאם וצחק לעצמו, "תפסיק! "צרח עליו עוז ומשך מישם את תים , "אתה עוד תצטער שאתה מציל את הילד הזה " אמר ליאם ונעלם משם,
הסתובבתי בבית החולים מחכה שימצאו את תים, שאבא כבר יחזור איתו, ויגיד הינה הא…פה חי ,מלא מחשבות עברו בראשי, עבר כבר כמעט כל הלילה ואני ליהי ואמא מחכות….כל שנייה מסתכלות על הדלת….על הטלפון, כלום לא קורה,
"אוקי ..תישאר פה לעט עטה" אמר עוז ופתח את דלת אחד החדרים בבית שלו, "ממש לא היי יש לי ביהס, " אמר תים , "אתה לא בשלב של להתווכח עכשיו אני מצלי אותך!ראיתה מה ליאם רוצה לעשות לך!" אמר עוז, "ליאם..אה?? הוא הפך אותי לזה..למה שאני עכשיו גם..אתה הממ.."
"פשוט תישאר פה כי אם תצא באור בעיה שלך …אני יספק לך כמויות דם והכול "
"אבל המשפחה שלי החיים" מילימל תים בעצב,
"תקשיב הדבר האחרון שאני רוצה זה לפגוע בסטפני ואני יודע כמה היא תשתגע עכשיו אבל אני מציל אותך" אמר עוז והתיישב לידו,
"תודה אני חושב " אמר תים ונשכב על המיטה, "כן תנוח ..ואל תזוז מפה" אמר עוז ויצא מהחדר , ישב בספה והחזיק את ראשו בין ידיו…מה עכשיו?!


תגובות (2)

ווואאי אני מצטערת א ראיתי שהעלת ><
עכשיו קראתי ואני רוצה לומר : אמרתיי שידעתי שזה על ערפדים !!
מאווהבת בהם פשוווט ♥
תשמכייי !!!!!!!!!!!!

11/08/2012 18:32

חח תודה עצרתי בגלל שאפחד לא הגיב נראה כנראה אני ימשיך:)

15/08/2012 03:13
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך