אהבה ממבט ראשון (אותם שמות סיפור שונה ) הקדמה+פרק 1
היי אני אלה-לי :)
בת 16 יש לי שיער שטני ועיניים ירוקות כחולות ויש לי גם שני אחים אחד גדול והשני קטן יחסית תכירו את דור ועומר. לא מזמן אימצו אותנו כי ההורים שלנו מתו.. :(
שובל- אמא לאור ועכשיו אימצנו עוד שלושה-אלה-לי ,דור ,ועומר.
אריאל- בעלה של שובל.
דור- בן 18 שיער חום עניים חומות (שלמותת) שותה ויש לי אחים מדהימים!!!
עומר- בן 12 וחצי כולם קוראים לי פיצי >.< שלוש שנים אחרי שנולדתי קרה מה שקרה ו.. אלה-לי הייתה צריכה לטפל בי עד שמצאו לנו משפחה מאמצת.. כשמצאנו משפחה היא לא טיפלה בנו כל כך יפה בגלל שאלה-לי לא התנהגה כל כך יפה אליהם היא הייתה קצת בדיכי.. ואני היחיד שמסוגל לדבר על זה.. אבל אני חתיכי :) יש לי שיער שחור ועיניים כחולות ואלה-לי צוחקת עלי כל הזמן כי 'אני לא הסגנון שלה'.
אור- בן 16 שיער שחור ועיניים חומות כהות.
עומר:" אלההההההההההההההההה" רצתי למעטה ועניתי "מה ?"
דור:" יופי שאת עונה"
אני:" חשבתי שאני היפה פה לא שאת עונה." הם הסתכלו עלי כאלו נפלתי מהירח עכשיו " טוב נוו מה אתם מוכנים או לא?!"
עומר:" סליחה שקעתי ביופי שלך חחח" הסתכלתי עליו ועל דור שצחקו עלי והסתובבתי ועשיתי את עצמי בוכה
עומר:" יאו אלה-לי סליחההההה" לא עניתי לו והמשכתי "סליחוש ?" המשיך "סומסום היפתח ? אלה-לי המלכה ?"
אני:" תשובה נכונה D:" ועליתי בחזרה כדי להביא את הדברים שלי
אחרי שעה עמדנו שלושתנו נפרדים מהמאמצים המציקים שלי. תמיד שנאתי אותם.
אני:" סלאמתתתתתת" ויצאתי
אחרי שלוש שעות של נסיעה שישנתי בהם דור זז והעיר אותי.
אני:" דוררררררררררררררררררררררר"
דור:" חחחחח הגענו"
אני:" איזה עיר זאת??" שאלתי כמו סתומה
דור:" תחכי ותראי.. :)" אוחח ילד מציק
אני:" פיצי באיזה עיר אנחנו??"
עומר:" זכרון למה??"
אני:" סתם.. :)"
לאן עכשיו הולכים? וואלה לא יודעת אני הולכת ל.. אין לי שמץ לאן אני פשוט ילך..
דור:" אלה חחח לאן?"
אני:" אממ אין שמץ לטייל נראה לי.."
דור:" צריכים לחכות פה." חזרתי קצת אחורה ושתקתי..
אחרי כמה דקות ראיתי אוטו עם שני אנשים ילד אחד שנראה בגילי או יותר קטן ממני ועוד מישהו מבוגר יותר.
אריאל:" אתם אלה-לי עומר ודור?"
אני:" כן ?"
אריאל:" בואו אני האבא החדש שלכם וסליחה על האיחור"
אור:" ואו אז זאת אחותי?! ידעתי שהיא תהיה יפה אבל לא עד כדי כך.." לחש למבוגר תפסתי את דור ונכנסנו לאוטו..
הגענו לבית ענקי!!!!!!! "OMG" אמרתי כשראיתי את הבית נכנסנו אליו ומישהי לקחה אותי לחדר שלי
שובל:" את בטח עייפה לכי לישון ואחרי זה נעשה לכם היכרות" וואלה היא נראת נחמדה..
אני:" האמת שלא אני ישנתי על דור כל הדרך.."
שובל:" אוקיי אז קודם כל אני שובל אמא שלכם מהיום.. ומי שהביא אותכם אלה היו אור ואריאל אח ואבא שלכם.. הכרת כבר את אור?"
אני:" כן.. בערך.."
תגובות (3)
תתחילי
אלה-לי – החממה. החממה זה אהבה בלב ♥ נכון שלקחת את זה משם? חחח
חחחח את האמת שכן אני פשוט אוהבת את השם